بهترین سریال‌های مشابه “نورز” (The Nevers) که باید تماشا کنید

سریال علمی تخیلی “نورز” از “جاس ویدون” (Joss Whedon) درباره زنان قدرتمندی است که می‌توانند حقیقت و حتی تاریخ را تغییر دهند. داستان در ویکتوریای لندن رخ داده و دوره‌های تاریخی مختلف را نشان می‌دهد. این سریال با ترکیب عناصر فانتزی، تاریخی، علمی تخیلی و درام همه مخاطبین را مجذوب می‌کند. اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “نورز” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. فروید – Freud – 2020

سریالی از “ماروین کرن” (Marvin Kren) درباره روزهای آغازین زندگی روانشناس اتریشی “زیگموند فروید”. گرچه سریال درباره این شخصیت نکات مهمی را نشان می‌دهد که گره‌های اصلی در پایان داستان هستند. یکی از بهترین سریال‌های مشابه “نورز” با فضا و جو تاریک.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های فانتزی و علمی-تخیلی براساس امتیاز IMDb


6. غیرعادی ها – The Irregulars – 2021

از آنجاییکه داستان در لندن دوره ویکتوریا رخ می‌دهد بنابراین چهره‌هایی همچون “آرتور کونان دوئل” و “چارلز دیکنز” در آن دیده می‌شوند. در این داستان رویارویی این دو شخصیت به گروهی از محققین نوجوان پرداخته می‌شوند که داستان را شبیه قصه‌های شرلوک می‌کند. گرچه سریال علمی تخیلی است اما جنبه ماورایی لندن ویکتوریا را نشان می‌دهد. اگر “نورز” را دوست داشتید پس این سریال را هم دوست خواهید داشت.


5. اسرار ادوین درود – The Mystery of Edwin Drood – 2012

یک مینی سریال جذاب براساس رمان‌های “چارلز دیکنز”. گرچه داستان براساس شخصیت “ادوین درود” که در میانه داستان ناپدید شده نامگذاری شد، اما عمویش جاسپر شخصیت اصلی داستان است. یک مرد عجیب که نامزد برادرزاده‌اش را دوست دارد. از آنجاییکه داستان پایان دارد خودتان باید آن را حدس بزنید. یکی از بهترین سریال‌های مشابه “نورز” که شما را به قلب لندن می‌برد.


4. بافی قاتل خون‌آشام‌ها – Buffy the Vampire Slayer – 1997-2003

بافی سامرز یک نوجوان معمولی است که بعد از تهدید شدن خانواده و دوستانش توسط خون آشام ها مسئولیت سنگینی برعهده دارد. اگر فقط به خاطر “جاس ویدون” سریال “نورز” را تماشا کرده‌اید، با این سریال به این ژانر علاقه مند می‌شوید.

همچنین بخوانید: معرفی برترین و درخشان‌ترین فیلم‌های مربوط به علم غیب در تاریخ سینما که باید تماشا کنید


3. لاوکرفت کانتری – Lovecraft Country – 2020

یک درام ترسناک از “میشا گرین” (Misha Green) درباره سفر جاده‌ای در عصر تاریک تاریخ آمریکا. داستان از رمان “مت راف” در سال 2016 الهام گرفته و آن داستان را ادامه می‌دهد. جذابیت داستان در این است که تاریخ سیاه آمریکای نژادپرست با حوادث ماورایی داستان‌های لاوکرفت ترکیب می‌شود. بنابراین اگر “نورز” را دوست داشتید این سریال نه تنها شما را مجذوب کرده بلکه فکرتان را به کار می‌اندازد.


2. شیاطین داوینچی – Da Vinci’s Demons – 2013-2015

“لئوناردو داوینچی” در دنیای رازآلود عصر رنسانس فلورانس گیر افتاده و می‌خواهد دنیا را تغییر دهد. این سریال از “دیوید اس.گویر” شما را میخکوب می‌کند. یکی از بهترین سریال‌های مشابه “نورز” که باید تماشا کنید.


1. ساکن برج بلند – The Man in the High Castle – 2015-2019

یک سریال جذاب از “فرنک اسپاتنیتز” (Frank Spotnitz)  درباره حقایق دوران پس از جنگ جهانی دوم. نیورهای محور در جنگ پیروز شده و هیتلر بر جهان وسترن سلطنت دارد. این سریال از رمان “فیلیپ کی.دیک” با تخیل مخاطب بازی کرده و نشان می‌دهد اگر جنگ جور دیگری تمام می‌شد چه انتظارمان را می‌کشید. اگر ترکیب تاریخ و فانتزی را در “نورز” دوست داشتید این سریال را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: لیست زیباترین فیلم های علمی-تخیلی قرن 21 از لحاظ بصری


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم