بهترین انیمه های سینمایی موردانتظار در سال 2021 که حتماً باید تماشا کنید

در سال 2020 اکران بسیاری از فیلم‌ها و انیمه ها به تعویق افتاد و حتماً می دانید که به خاطر شیوع کرونا بود. اما امیدواریم سال 2021 برای اکران انیمه ها سال بهتری باشد. در اینجا می‌خواهیم بهترین انیمه های سینمایی موردانتظار در سال 2021 را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. گینتاما: فینال – Gintama The Final

یکی از بهترین انیمه های سینمایی موردانتظار درباره ماجراجویی‌های ساکاتا که ساکورایی ماهری بود اما به یک پیغام چی تبدیل شده که باید کارهای مختلف انجام دهد. بعد از اینکه ژاپن استفاده از شمشیر را ممنوع کرد، گینتوکی با کاگورا که از چتر به عنوان سلاح استفاده کرد و شیمورا که با وجود ظاهر ضعیفش یک شمشیرباز است، همکاری کرد. داستان درباره این سه تن است که همه جا به دردسر می افتند، مخصوصاً در رابطه با کارشان. تریلر نشان می‌دهد که شاید این فیلم آخرین سری گینتاما باشد. این فیلم از 2 مانگای آخر اقتباس شده و ادامه داستان فصل ده را نشان می‌دهد. این فیلم ماجراهای گینتوکی و دوستانش در مبارزه سیلور سول را نشان می‌دهد.

اوتسورو جاودانه‌ای است که بزرگ‌ترین ویلن کل انیمه است و دنیا را به آشوب کشانده است. او آرزو دارد جنگ بزرگی راه بیندازد. حالا گینتوکی، کاگورا و شینپاچی باید برای محافظت از جهان همه را جمع کنند و برای اولین و آخرین بار اوتسورو را شکست دهند. گفته می‌شود در این انیمه تغییراتی صورت گرفته است، بنابراین اگر مانگا را هم خوانده باشید باز هم از تماشای این انیمه لذت می‌برید.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم‌های ژاپنی جدید در سال 2021 که باید تماشا کنید


9. اونگلیون 3.0 – Evangelion 3.0 + 1.0 Thrice Upon A Time

انیمه “نئون جنسیس اونگلیون” (Neon Genesis Evangelion) معروف‌ترین و مهم‌ترین سری در ژانر مکاست. شینجی به عنوان خلبان اونگلیون انتخاب می‌شود تا با هیولاهای شرور مبارزه کنند. این فیلم چهارمین و احتمالاً آخرین فیلم این سری است که توسط “هیدئاکی آنو” (Hideaki Anno) ساخته شده است. این انیمه سینمایی موردانتظار قرار بود در سال 2020 اکران شود اما به خاطر پاندمی شیوع آن به تعویق افتاد. گرچه پایان یافتن این چندگانه ناراحت کننده است اما تماشای این اثر شما را به وجد می‌آورد.

گرچه تهیه کنندگان درباره این اثر چیزی نمی‌گویند اما می دانیم داستان از ادامه Evangelion 3.0: You Can (Not) Redo است که شینجی، آسوکا و ری بعد از نبردی شدید در توکیو-3 گیر افتاده‌اند. سازمان ویل به رهبری میساتو در مقابل نرو قرار دارد. حالا این سازمان در پاریس است که از آن ویرانه‌ای بیشتر نمانده. سازمان می‌خواهد خرابی‌ها را رفع کند و شینجی، آسوکا و ری و شهر را نجات دهد.


8. کارآگاه کونان: گلوله سرخ – Detective Conan Movie 24: The Scarlet Bullet

بیست و چهارمین سری Case Closed که این بار حادثه بازی‌های ورزشی جهانی در توکیو است. آکای مرموز هم از طرف اف بی آی کار می‌کند. مراسم در توکیو رخ می‌دهد. در همین زمان، دولت ژاپن اخبار سریع‌ترین قطار جهان را منتشر می‌کند. همزمان با این اخبار افرادی از طبقه ممتاز در سراسر جهان ربوده می‌شوند. حالا کونان باید با مهارت کاراگاهی خود این معما را حل کند.


7. یوری روی یخ – Yuri!!! on Ice The Movie: Ice Adolescence

یوری کی یک اسکیت باز ماهر ژاپنی است که بعد از یک سانحه با حرفه‌اش دست و پنجه نرم می‌کند. سرانجام با راهنمایی ویکتور دوباره ورزش را از سر گرفته و در مقابل رقیبش پلیستسکی قرار می‌گیرد. این انیمه که یکی از بهترین انیمه های سینمایی موردانتظار در سال 2021 است قرار بود در سال 2019 اکران شود اما بازهم به تعویق افتاد تا با بهترین کیفیت عرضه شود. درباره این انیمه چیز زیادی نمی‌دانیم اما از تریلر پیداست که به حرفه اسکیت ویکتور می‌پردازد.


6. سیتوکای یاکویندومو 2 –  Seitokai Yakuindomo 2

دومین سری فیلم “سیتوکای یاکویندومو” و یک انیمه سینمایی موردانتظار در سال 2021. تاکاتوشی نایب رئیس انجمن دانش آموزشی یک مدرسه خصوصی و کارهای روزانه‌اش در مدرسه موضوع این فیلم است. او متوجه می‌شود در یک مدرسه پر از دختر چقدر شرایط پیچیده است. حتی اعضای انجمن هم عجیب هستند. بنابراین سعی می‌کند به عنوان پسر حین یادگیری در آن مدرسه با اوضاع کنار بیاید.

این فیلم هم مثل فیلم اوش اپیزودمانند است و وقایع بین شخصیت‌ها را نشان می‌دهد. تاکاتوشی در بیشتر تریلرها غایب بود و ظاهراً این موضوع به داستان مربوط است. دانش آموزان دیگر سعی می‌کنند با شوخی‌های مسخره‌شان او را اذیت کنند. همچنین صحنه اعتراف میان شینو و تاکاتوشی می‌تواند یکی از صحنه‌های مهم انیمه باشد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های موردانتظار و نادیده گرفته شده سال 2021


5. نگهبانان زیبا ملوان ابدی ماه بخش 1 و 2 – Pretty Guardians Sailor Moon Eternal Part 1 & 2

یکی از بهترین انیمه های سینمایی موردانتظار در سال 2021 به اوساگی، مامورو، و سربازان دیگر می‌پردازد و ادامه انیمه “ملوان ماه” در سال 2004 است. اوساگی و دوستانش قرار است با یک گروه ویلن به نام سیرک ماه مرده مبارزه کنند. سیرک ماه مرده به دنبال کریستال طلایی افسانه‌ای است تا ملکه را نجات داده و قدرت مطلق را به او ببخشد. حالا اوساگی و بقیه باید از رسیدن ملکه نهلنیا به اهداف شومش و فروپاشی دنیا جلوگیری کنند.


4. فیلم شیروباکو – Shirobako Movie

داستانی درباره علاقه فردی به انیمه و سختی‌های دنبال کردن رویاها. 5 دوست خوب به نام‌های آئوی، میاموری، اما، شیزوکا، میسا و میدوری همه موانع را کنار می‌زنند تا به شغل موردنظر خود در صنعت انیمه دست یابند. از وقتی که آئوی به عنوان دستیار تولید مشغول به کار شده 4 سال می‌گذارد. آن‌ها مشغول انجام پروژه جدیدی هستند که مشکلات جدیدی آغاز می‌شود. این انیمه درست مثل همیشه وقایع و سختی‌های صنعت انیمه سازی را نشان می‌دهد. با دیدن این فیلم می‌بینیم انیمه سازان با چه مشکلاتی روبرو هستند تا بخواهند انیمه های دیدنی را به ما نشان دهند. بنابراین این انیمه را تماشا کنید تا با افراد شاغل در دنیای انیمه آشنا شوید.


3. پرنسس پرینسیپال – Princess Principal: Crown Handler 1

شورش طبقات جامعه آلبیون را به 2 بخش مشترک المنافع و قلمرو تقسیم کرده است. انگ، دوروتی، بئاتریس، چیس و پرنسس شارلوت در جبهه مشترک المنافع کار می‌کنند تا قلمرو را شکست دهند. از پایان سریال انیمه “پرنسس پرینسیپال 3 سال گذشته و این فیلم داستان را ادامه می‌دهد و به کودتای شکست خورده می‌پردازد. این اتفاق اعضای قلمرو و مشترک المنافع را بهم مشکوک کرد و باعث شد جنگ داخلی آغاز شود.


2. هفتمین خواهران توکیو: به آسمان آبی خوش آمدید – Tokyo 7th Sisters: We Welcome the Blue Sky

یکی از بهترین انیمه های موردانتظار در سال 2021 براساس یک بازی ژاپنی در سال 2014 درباره آینده بت‌ها و اینکه واقعیت با تصورات ما تفاوت دارد. در دنیایی که دیگر مردم به دنبال بت‌ها نیستند گروه جدیدی به نام خواهران نانااستار معروف می‌شوند. آن‌ها قلب همه را تسخیر می‌کنند و داستانشان تماشایی است.

همچنین بخوانید: 10 سریال محبوب که در سال 2021 به پایان می‌رسند


1. شوالیه‌های شیدونیا – Knights of Sidonia: The Star Where Love Is Spun

انسان‌ها با بیگانه‌های قدرتمندی به نام گائونا مبارزه می‌کنند. انسان‌ها بعد از مقاومت برای بقای انسان در سفینه‌هایی به نام شیدونیا زندگی می‌کنند. آن‌ها ارتشی از مکای قدرتمند ایجاد کرده‌اند که توسط انسان‌ها کنترل می‌شوند تا با گائونا مبارزه کنند. “شوالیه‌های شیدونیا” درباره ناگاته است که یک گارد را خلبانی کرده و در مقابل گائونا برای شیدونیا مبارزه می‌کند. با این حال روزهای آرامش به سر رسیده چون بیگانه‌ها دوباره آمده‌اند چون هرگز نسلشان منقرض نمی‌شود.

در این انیمه که یکی از بهترین انیمه های سینمایی موردانتظار در سال 2021 است، نبرد میان خلبان‌های شیدونیا و بیگانه‌های گائونا را می‌بینیم. ظاهراً فیلم از مانگا متفاوت بوده و به خاطر تغییرات ایجاد شده حتی اگر داستان مانگا را دیده باشید بازهم از دیدن این انیمه لذت می‌برید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. صادق

    اردیبهشت 10, 1400

    من برای گینتاما و نئون جنسیس به شدت هایپم

    پاسخ