پیکسار و دیزنی تریلر رسمی انیمیشن جدید Luca را منتشر کردند

بعد از گذشت دو ماه از انتشار تیزر رسمی انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی، “لوکا” (Luca)، این دو کمپانی تریلر این انیمیشن را به‌تازگی منتشر کرده‌اند که با آن به ایتالیا و دنیای کودکی سفر می‌کنیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

استودیو انیمیشن‌سازی پیکسار که تاکنون با آثار ارزشمند خود ما را وارد ماجراجویی‌های عمیق و دوست‌داشتنی کرده‌است، قرار است در سال 2021 با انیمیشن “لوکا”، سفری به جنوب ایتالیا داشته باشد؛ جایی که کارگردان آن،  “انریکو کاساروسا” (Enrico Casarosa)، کودکی و نوجوانی‌اش را در آن گذرانده و به گفته‌ی خودش، برای ساخت این انیمیشن از آثار هایائو میازاکی الهام گرفته‌است.

“لوکا” یک انیمیشن در سبک داستان بلوغ است که داستان یک پسر جوان در ایتالیا را دنبال می‌کند که با بهترین دوست جدید خود در ریویرا ایتالیا آشنا می‌شود. اما یک راز تاریک در مورد هویت واقعی این شخص وجود دارد که این دوستی را تهدید می‌کند. او ظاهرا یک هیولای دریایی از دنیای دیگر است که دقیقا در زیر سطح آب قرار دارد.

بنا به اطلاعاتی که کمپانی پیکسار در اختیارمان گذاشته‌است، انیمیشن جدید “لوکا” قرار است در تاریخ 18 ژوئن 2021 (28 خرداد 1400) به‌طور رسمی راهی پرده سینما شود.

جیکوب ترمبلی، بازیگر فیلم “اتاق” (Room) صداپیشگی شخصیت لوکا و جک دیلن گریزر، بازیگر فیلم “آن” (It) صداپیشگی شخصیت آلبرتو را در این انیمیشن بر عهده دارند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم