اولین تریلر فیلم The Tomorrow War منتشر شد

همانطور که وعده داده شده‌بود، شبکه آمازون بعد از انتشار اولین تصاویر رسمی از فیلم علمی-تخیلی “جنگ فردا” (The Tomorrow War) ساعاتی پیش نخستین تریلر رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده‌است که در آن شاهد تلاش‌های کریس پرت و دیگر همراهانش برای نجات دنیا هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

فیلم The Tomorrow War به کارگردانی “کریس مک‌کی” (Chris McKay) ساخته شده و داستان آن در سال ۲۰۵۱ جریان دارد که در آن نژاد بشر در جنگ علیه مهاجمان بیگانه مرگبار به سختی شکست می‌خورد. در آخرین تلاش برای مقابله با این حمله، انسان‌ها برای جذب سربازان و غیر نظامیان ماهر از جمله یک معلم دبیرستان با بازی کریس پرت که طراح جنگ و آخرین امید بشر است، به گذشته سفر می‌کنند.

علاوه بر “پرت”، “ایوان استراهاوسکی”، “بتی گیلپین”، “جی.کی سیمونز” و “سم ریچاردسون” هم در فیلم جدید “جنگ فردا” به ایفای نقش می‌پردازند. آمازون این فیلم را در تاریخ ۲ جولای ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ۱۴۰۰) منتشر خواهد کرد.

شبکه آمازون حدود یک ماه پیش این فیلم را با قراردادی ۲۰۰ میلیون دلاری از کمپانی اسکای‌دنس و پارامونت خریداری کرده‌است که رقمی نجومی برای قراردادهای آمازون تلقی می‌شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم