اولین تریلر فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ منتشر شد

شب گذشته و درطول مراسم اسکار 2021 دیزنی طبق وعهده پیشین خود اولین تزیلر از فیلم  “داستان وست ساید” (West Side Story) به کارگردانی “استیون اسپیلبرگ” را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

فیلم داستان وست ساید براساس یکی از نمایش‌های موزیکال لئونارد برنستاین که در سال 1961 منتشر شد، ساخته شده‌است که بعد از پاندمی بیماری کرونا اکرانش به سال 2021 موکول شد. پیش از این یک اقتباس سینمایی از این نمایش موزیکال در سال 1961 تولید و منتشر شده بود و حال استیون اسپیلبرگ، کارگردان برنده جایزه اسکار، وظیفه کارگردانی بازسازی این فیلم موزیکال را بر عهده داشته که مشخص نیست چقدر نسبت به منبع اقتباس اصلی تفاوت خواهد داشت.  انسل الگورت، ریچل زیگلر و ریتا مورنو از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

همچنین پوستر جدیدی هم از فیلم داستان وست ساید منتشر شده‌است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

“اسپیلبرگ” ۷۴ ساله درحال حاضر مشغول ساخت پروژه جدیدش می‌باشد که فیلم بیوگرافی خودش است و تاکنون عنوان رسمی آن اعلام نشده‌است. این فیلم از تابستان سال جاری مقابل دوربین خواهد رفت و قرار است تا پایان سال 2022 رسما اکران شود.

فیلم مورد انتظار داستان وست‌ساید هم در تاریخ 10 دسامبر 2021 (19 آذر 1400) راهی پرده سینما خواهد شد تا برای فصل جوایز سال بعد نیز با دیگر فیلم‌های امسال به رقابت بپردازد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم