اولین تریلر رسمی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It منتشر شد

همانطور که وعده داده شده‌بود، کمپانی برادران وانر نخستین تریلر رسمی فیلم ترسناک “احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد” (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) را شب گذشته منتشر کرد؛ در این تریلر شاهد یک رویداد فراطبیعی برای خانواده وارن هستیم که اتفاقات خطرناکی را درپی خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

فیلم مورد انتظار “احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد” با درجه سنی بزرگسال (R-rated) راهی پرده سینما و شبکه HBO Max خواهد شد. این فیلم قرار است داستانی دلهره‌آور و درباره ترورها، قتل‌های ترسناک و یک موجود اهریمنی ناشناخته را فاش کند که حتی محققان ماور الطبیعه با تجربه‌ای مثل اد و لورن وارن را نیز شوکه کرده است. این یکی از حساس‌ترین پرونده‌های آن‌ها محسوب می‌شود که با مبارزه برای روح یک پسر جوان کلید می‌خورد و سپس آن‌ها را به نقطه‌ای فراتر از هر مکانی که قبلا دیده بودند، می‌برد؛ تا در زمان و مکانی قرار بگیرند که درون آن برای اولین‌بار در تاریخ ایالات متحده باشد که یک مظنون به قتل به‌عنوان دفاع ادعا می‌کند که تحت کنترل یک نیروی شیطانی بوده است.

“ویرا فارمیگا” (Vera Farmiga) و “پاتریک ویلسون” (Patrick Wilson) از جمله بازیگرانی هستند که مانند دو قسمت قبلی فیلم “احضار”، در قسمت جدید آن نیز حضور خواهند داشت. “دیوید لزلی جانسون” (David Leslie Johnson)، نویسنده قسمت قبلی این فیلم، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم “احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد” را بر عهده داشته و “مایکل چاوز” نیز عهده دار کارگردانی این فیلم بوده است.

فیلم جدید “احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد” در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) به طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم