اولین تریلر رسمی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings منتشر شد

مارول استودیو ساعاتی پیش اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار “شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه” (Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings) را منتشر کرد که اولین فیلم اقتباس‌شده از کتاب‌های مصور با شخصیت ابرقهرمان آسیایی تبار است؛ در این تریلر شاهد صحنه‌هایی شامل هنرهای رزمی هستیم که مخاطبان طرفدار این ژانر را هیجان‌زده کرده‌است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

فیلم “شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه” به کارگردانی “دستین دنیل کرتون” (Destin Daniel Cretton) ساخته شده که اخیرا فیلم “فقط رحمت” (Just Mercy) با بازی “بری لارسون” و “مایکل بی.جردن” را کارگردانی کرده‌است.

سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ونوو و آوکافینا در نقش کتی در فیلم “شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه” به ایفای نقش پرداخته‌اند. شخصیت “شانگ-چی” در دهه‌ی هفتاد میلادی توسط مارول خلق شد. در کتاب‌های کامیک، او فرزند یک گلوبالیست چینی است که بدون تماس با دنیای بیرون رشد و آموزش دیده. هنرهای رزمی و مهارت‌های بدیع آموخته و در نهایت به دنیای بیرون راه پیدا می‌کند تا اهداف پدرش را محقق کند، اما با این حقیقت مواجه می‌شود که پدرش آن شخص نوع‌دوستی که ادعا می‌کند نیست.

مارول استودیو قرار است فیلم “شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه” را در تاریخ 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 1400) به طور رسمی در سینماهای جهان اکران کند.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. آرش

    فروردین 30, 1400

    با سلام. ممنون از سرعت عمل بالاتون. فقط یک جایی، کلمه اخیر رو احیر نوشتید. اگر میشه درستش کنید. با تشکر

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به آرش

      فروردین 30, 1400

      سلام آرش جان،
      ممنون از بازخوردت؛ کلمه اصلاح شد.

      پاسخ