حضور افتخاری برد پیت در جدیدترین فیلم ساندرا بولاک

کمپانی پارامون پیکچرز از حضور افتخاری بازیگر مطرح سینما، برد پیت، در مقابل ساندرا بولاک در فیلم جدید “شهر گمشده دی” (Lost City of D) خیر داد.

بنا به گزارشی که هالیوود ریپورتر منتشر کرده‌است، این اقدام  عمل متقابل دوستانه‌ای است برای حضور کوتاه و افتخاری بولاک در فیلم “قطار سریع‌السیر” (Bullet Train) پیت که به‌تازگی به کارگردانی “دیوید لیچ” به پایان رسیده است.

فیلم کمدی-اکشن “شهر گمشده دی” به کارگردانی “آرون نی” (Aaron Nee) و “آدام نی” (Adam Nee) در دست ساخت است داستان این فیلم درباره رمان‌نویسی است که رمان‌های عاشقانه می‌نویسد و به نظرش هیچ چیز بدتر از این نیست که مجبور شود در یک تور کتاب با مدل تصویر روی جلد کتاب خود وقت‌گذرانی کند. اما طی یک آدم‌ربایی پای هر‌دوی آن‌ها به ماجراهایی ختم می‌شود که این نویسنده را متوجه مسیرهای عجیب و غریب زندگی و حوادثی که می‌توانند از داستان‌های او رمانتیک‌تر هم باشند می‌کند.

ساندار بولاک در این فیلم نقش نویسنده و چنینگ تیتوم نقش مدلِ تصویر روی جلد کتاب را برعهده خواهند داشت. دنیل ردکلیف نیز دیگر بازیگر این فیلم است. هنوز جزئیاتی از نقش برد پیت نیز در این فیلم منتشر نشده‌است.

ساندرا بولاک علاوه‌بر ایفای نقش در فیلم “شهر گمشده دی” به‌عنوان تهیه‌کننده نیز با این پروژه همکاری خواهد کرد. پارامونت پیکچرز تاریخ اکران این فیلم را آپریل 2022 (فروردین 1401) اعلام کرده‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم