هلن مک‌کروری، بازیگر سریال پیکی بلایندرز، در سن 52سالگی درگذشت

لحظاتی پیش رسانه های سینمایی خبر درگذشت بازیگر بریتانیایی سریال “پیکی بلایندرز”، “هلن مک‌کروری” (Helen McCrory) را تایید کردند.

همسر “هلن مک‌کروری” در صفحه توییتر خود خبر درگذشت او را منتشر کرده‌است؛ “مک‌کروری” سال‌ها با بیماری سرطان درگیر بود و ساعاتی پیش در سن 52سالگی دار فانی را وداع گفت.

علاوه بر نقش “پولی گری” در سریال “پیکی بلایندرز”، “مک‌کروری” در مجموعه فیلم‌های “هری پاتر” نقش “نارسیسا مالفوی” را ایفا کرده بود. این بازیگر همچنین در فیلم “اسکای فال”، از سری فیلم‌های جیمز باند، فیلم “هوگو” به کارگردانی “مارتین اسکورسیزی” و “ملکه” نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

این بازیگر بریتانیایی در دهه نود میلادی حرفه‌ی بازیگری‌اش را آغاز کرد و تا به امروز در بیش از 25 اثر سینمایی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته بود. نویسنده رمان‌های “هری پاتر”، “جی.کی رولینگ”، در صفحه توییترش “مک‌کروری” را بازیگری بااستعداد و زنی فوق‌العاده خواند که خیلی زود ما را ترک کرد.

باتوجه به درحال ضبط بودن فصل جدید سریال مشهور “پیکی بلایندرز”، انتظار می‌رود که با این اتفاق ناگوار برای این تیم، شاهد تاخیر در زمان پخش و همچنین ادامه‌ی مراحل تولید این سریال در آینده باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم