مدس میکلسن به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 پیوست

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، “مدس میکلسن“، بازیگر دانمارکی فیلم “یک دور دیگر” (Another Round)، به فیلم مورد انتظار “ایندیانا جونز ۵” (Indiana Jones 5) ملحق شده است.

استودیو فیلمسازی لوکاس‌فیلم که امتیاز تولید و پخش پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های “ایندیانا جونز” را در اختیار دارد، هفته پیش از اضافه شدن “فیبی والر بریج”، ستاره‌ی سریال “فلیبگ” (Fleabag)، به قسمت جدید این فیلم خبر داده بود. همچنین هریسون فورد هم برای بازی در نقش جونز در این قسمت از فیلم بازخواهدگشت.

“جیمز منگولد” (James Mangold) 57ساله قرار است “ایندیانا جونز ۵” را کارگردانی کند و “استیون اسپیلبرگ”، کارگردان قسمت‌های فبلی این مجموعه، این بار در مسند تهیه‌کننده با این پروژه همکاری خواهد کرد.

آخرین اثری که از “منگولد” روی پرده سینما رفت فیلم “فورد در برابر فراری” (Ford v Ferrari) بود که در پاییز 2019 اکران شد و موفق شد جایزه اسکار بهترین تدوین را هم کسب کند. “لوگان” (Logan) و “ولورین” (The Wolverine) از دیگر فیلم‌های مشهور این کارگردان هستند.

اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های “ایندیانا جونز” با عنوان “مهاجمان صندوق گمشده” (Raiders of the Lost Ark) در سال 1981 اکران شد که به همراه دنباله‌های بعدی‌اش نزدیک به 2 میلیارد دلار فروش در گیشه به ثبت رساند. آخرین قسمت این مجموعه نیز در سال 2008 و با عنوان “ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین” (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull) اکران شد که با 790 میلیون دلار فروش، پرفروش‌ترین قسمت این مجموعه فیلم نام گرفت.

تاکنون عنوان رسمی فیلم “ایندیانا جونز 5” اعلام نشده‌است و این فیلم بعد از تاخیرهای بسیار، برای اکران در تاریخ 29 جولای 2022 (7 مرداد 1401) برنامه‌ریزی شده‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم