ناتالی پورتمن در فیلم Days of Abandonment محصول شبکه HBO نقش‌آفرینی خواهد کرد

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، ناتالی پورتمن برای نقش‌آفرینی در پروژه جدید شبکه HBO به فیلم “روزی که رهایم کردی” (The Days of Abandonment) پیوسته است.

این فیلم تلوزیونی جدید با اقتباس از رمان مشهور النا فرانته ساخته خواهد شد و داستان “تس” (با بازی پورتمن) را روایت می‌کند، زنی که پس از جدایی همسرش، رؤیای یک زندگی آرام را رها می‌کند و دنیایش از مدار خارج می‌شود. این فیلم سفری است عمیق و بی‌مرز به ذهن زنی دچار بحران که هویت زنانه و مادرانه‌ی خود را زیر سؤال می‌برد و به تاریک‌ترین نقاط روان خود سر می‌زند.

مارگارت بتس کارگردان فیلم The Days of Abandonment

“مارگارت بتس” (Margaret Betts) به عنوان کارگردان فیلم جدید “روزی که رهایم کردی” معرفی شده و “ناتالی پورتمن” نیز قرار است علاوه بر بازی در این فیلم، در مقام تهیه‌کننده اجرایی نیز با این پروژه همکاری داشته باشد.

این ستاره‌ی 39ساله و برنده اسکار، اخیرا به‌عنوان اولین پروژه تلوزیونی‌اش به مینی‌سریال شبکه اپل تی‌وی‌+ به‌نام “بانوی درون دریاچه” (Lady in the Lake) پیوست و با دیگر بازیگر برنده اسکار یعنی “لوپیتا نیانگو” در این مینی‌سریال همبازی است.

به گفته‌ی شبکه‌ی HBO فیلم جدید “روزی که رهایم کردی” هنوز درحال طی کردن مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر خود است، و تاریخ پخش این فیلم در آینده‌ی نزدیک اعلام می‌شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم