اولین تریلر رسمی فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard منتشر شد + ویدئو

فیلم کمدی-اکشن “محافظ همسر مزدور” (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) یکی دیگر از فیلم‌هایی بود که قربانی پاندمیک شد و اکران آن با یک سال تاخیر مواجه شد.

بعد از تغییر چندباره تاریخ اکران این فیلم، کمپانی لاینزگیت سرانجام اولین تریلر این فیلم را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

“محافظ همسر مزدور” اکنون قرار است دو ماه زودتر از موعد مقرر و در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۶ خرداد ۱۴۰۰) راهی پرده‌ سینما شود.

قسمت اول این فیلم سال ۲۰۱۷ با عنوان “محافظ مزدور” (The Hitman’s Bodyguard) به کارگردانی “پاتریک هیوز” (Patrick Hughes) و با بودجه‌ای ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع به ۱۷۶ میلیون دلار فروش دست پیدا کرد.

فیلم “محافظ همسر مزدور” که دنباله‌ی نسخه ۲۰۱۷ این فیلم درنظر گرفته‌شده، اکنون در تاریخی اکران خوهد شد که قبل از آن فیلم “احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد” (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) و بعد از آن نیز انیمیشن جدید پیکسار یعنی “لوکا” (Luca) اکران خواهند شد.

این اتفاق حاکی از این مسئله است که به احتمال زیاد بار دیگر در تابستان سال جاری شاهد بازگشایی گسترده‌تر سینماها به واسطه‌ی اکران فیلم‌های جذابی که در سال گذشته فرصت اکران پیدا نکرده بودند خواهیم بود.

“رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) و “ساموئل ال. جکسون” (Samuel L. Jackson) به همراه سلما هایک (Salma Hayek) بار دیگر در فیلم “محافظ همسر مزدور” به ایفای نقش پرداخته‌اند. ”آنتونیو باندراس” (Antonio Banderas) و “ریچارد ای. گرانت” (Richard E. Grant) هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم