نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ در مینی‌سریال جدید نتفلیکس به‌نام The 39 Steps

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، شبکه نتفلیکس سفارش ساخت مینی‌سریال جدیدی به‌نام “39 گام” (The 39 Steps) را صادر کرده است که بندیکت کامبربچ قرار است نقش شخصیت اول آن را ایفا کند.

این مینی سریال بر اساس رمانی اثر “جان بوچان” ساخته خواهد شد؛ این رمان در سال 1915 منتشر شد و “آلفرد هیچکاک” نیز در سال 1935 ار آن اقتباس کرده بود.

مینی‌سریال جدید “39 گام” که شبکه نتفلیکس به‌تازگی امتیاز پخش آن را کسب کرده‌است، قرار است به‌ کارگردانی “ادوارد برگر” مقابل دوربین رود. “برگر” و “کامبربچ” پیش از این در مینی سریال “پاتریک ملروز” (Patrick Melrose) با یکدیگر همکاری داشته‌اند. “مارک ال. اسمیت”، نویسنده‌ی فیلم “از گور برخاسته” (The Revenant) نیز وظیفه نگارش فیلمنامه “39 گام” را برعهده خواهد داشت.

“39 گام”یک سریال جاسوسی تریلر است که داستان رمان اصلی را در زمان حال به تصویر خواهد کشید. یک مرد عادی به نام “ریچارد هانای” در یک توطئه‌ی جهانی ناخواسته گرفتار شده و باید نظم جهانی را دوباره ایجاد کند: با 30 گامی که دنیا را تغییر خواهد داد.

آخرین فیلمی که از “بندیکت کانبربچ” منتشر شد فیلم “موریتانی” (The Mauritanian) بود که برنده یک جایزه گلدن گلوب شد. این بازیگر همچنین در دو فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” (Spider-Man: No Way Home) و “دکتر استرنج ۲: در جهانی از دیوانگی” ( Doctor Strange ۲: In The Multiverse of Madness) نقش مشهور خود یعنی “دکتر استرنج” را ایفا خواهد کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم