معرفی بهترین فیلم‌های مشابه “نیروی تندر” (Thunder Force)

فیلم کمدی ابرقهرمانی “نیروی تندر” از “بن فالکون” (Ben Falcone) کلیشه‌های زیادی را درهم می‌شکند. اولین فیلم با قهرمان زن سیاهپوست. این فیلم کلیشه‌ها درباره ابرقهرمان زنانه را درهم شکست و شخصیت‌های عجیبی را معرفی کرد. به علاوه فیلمی سرگرم کننده و دیدنی است. اگر دوست دارید فیلم‌های مشابه را تماشا کنید در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه “نیروی تندر” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. اسکای های – Sky High – 2005

اگر با فیلم‌های دنیای دیزنی بزرگ شده باشید پس یک مدرسه برای بچه‌هایی با نیروهای عجیب، برایتان آشناست. یک فیلم ابرقهرمانی درباره ویل استرانگهولد، پسر مضطرب یک زوج معروف ابرقهرمان به نام‌های جوزی و استیو استرانگهولد. او پس از شناخت قدرت‌های خود به یک مدرسه مخصوص ابرقهرمان‌ها می‌رود. این فیلم درباره یک مدرسه ابرقهرمانی بسیار تماشایی است.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین سیکوئل فیلم‌های ابرقهرمانی که باید آنها را تماشا کنید


6. پرندگان شکاری – Birds of Prey: Harley Quinn – 2020

دنیای دی سی فیلم‌های موفقی تولید کرده است و “پرندگان شکاری” یکی از بهترین آنهاست. هارلی کوئین به همراه سه زن دیگر دخترکی را از چنگال گانگسترها نجات می‌دهد. این کمدی سیاه با نمایش شخصیت‌های عجیب زن، یکی از فیلم‌های دست کم گرفته شده دنیای مارول است. یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “نیروی تندر” با شخصیت‌های زن ابرقهرمان.


5. آسیب ناپذیر – Unbreakable – 2000

فیلمی از “ام.نایت شیامالان” (M. Night Shyamalan) درباره مردی معمولی به نام دیوید دان (بروس ویلیس “Bruce Willis”) که بعد از تصادف قطار به دنبال جواب است. بعد متوجه می‌شود قدرت‌های ابرقهرمانی دارد. این فیلم ابرقهرمانی رازآلود تا آخرین لحظه شما را میخکوب می‌کند. چون به جنبه انسانی ابرقهرمان‌ها می‌پردازد، پس اگر به این موضوع علاقه دارید این فیلم را تماشا کنید.


4. لوسی – Lucy – 2014

“لوک بسون” (Luc Besson) کارگردان فیلم‌های علمی تخیلی بسیاری تولید کرده که “لوسی” یکی از آنهاست. داستان درباره شخصیتی است (اسکارلت جوهانسون “Scarlett Johansson”) که پس از وارد شدن نوعی ماده مخدر به بدنش می‌تواند از بیش از ده درصد نیروی مغزش استفاده کند. با دیدن پروفسور نورمن به سمت هدفش پیش می‌رود. این فیلم پرسرعت باعث لذت شما می‌شود. اگر به دنبال فیلمی با مضمون جدی درباره ابرقهرمان‌های زن هستید این فیلم که یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “نیروی تندر” است را به شما معرفی می‌کنیم.

همچنین بخوانید: 10 قربانی جذاب و قهرمانانه سینما


3. شزم – Shazam – 2019

فیلمی به کارگردانی “دیوید اف.سندبرگ” (David F. Sandberg) درباره بیلی که پس از جدایی از مادرش نیروهای ابرقهرمانی به دست می‌آورد. هربار او بگوید: “شزم”، به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. داستان پسری یتیم که به یک ابرقهرمان تبدیل شده شما را میخکوب می‌کند. پس از “نیروی تندر” می‌توانید این فیلم ابرقهرمانی را تماشا کنید.


2. شگفت انگیزان – The Incredibles – 2004

تنها فیلم انیمیشن لیست درباره دوران امروزی که آقای شگفت انگیز برای تهیه مخارج خانواده باید کار کند. همسرش هلن پار، فرزندانش ویولت و دش و بچه‌اش جک-جک اعضای خانواده هستند. او بعد از اینکه برای کار به جزیره‌ای متروک می‌رود و به دام شخصیت منفور سندروم می افتد، خانواده‌اش را به دردسر می‌اندازد. بعد از دیدن “نیروی تندر” می‌توانید این فیلم ابرقهرمانی با تم خانوادگی را ببینید.


1. زن شگفت انگیز – Wonder Woman – 2017

در دنیای دی سی اجراهای ضعیفی دیده‌ایم اما “گل گدوت” (Gal Gadot) در این فیلم همه ضعف‌ها را پوشاند. فیلمی به کارگردانی “پتی جنکینز” (Patty Jenkins) درباره پرنسس دایانا از قبیله‌ای در آمازون که برای جلوگیری از نابودی انسان باید خدای اساطیری جنگ را متوقف کند. یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “نیروی تندر” با ابرقهرمان زن، که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. سپیده

    اردیبهشت 2, 1400

    اسکای های نه هال

    پاسخ