عنوان رسمی و تاریخ اکران قسمت چهارم انیمیشن Hotel Transylvania اعلام شد

کمپانی سونی پیکچرز طی خبری از عنوان رسمی چهارمین قسمت انیمیشن پرطرفدار “هتل ترانسیلوانیا” رونمایی کرد.

طبق اعلام سونی پیکچرز، این انیمیشن با عنوان “هتل ترانسیلوانیا: ترنسفورمینیا” (Hotel Transylvania: Transformania) و یک هفته زودتر از موعد قبلی‌اش در تاریخ 23 جولای 2021 (1 مرداد 1400) راهی پرده سینما خواهد شد.

این انیمیشن در زمان اکرانش با فیلم ترسناک “اولد” (Old) “ام. نایت شیامالان»” رقابت خواهد کرد. همچنین “هتل ترانسیلوانیا: ترنسفورمینیا” یک هفته قبل از فیلم “گشت و گزار در جنگل” (Jungle Cruise) با بازی “دواین جانسون” و “امیلی بلانت” اکران می‌شود.

“جنیفر کلوسکا” (Jennifer Kluska) و “درک دریمون” (Derek Drymon) دو کارگردان جوانی هستند که وظیفه کارگردانی دنباله انیمیشن پرطرفدار “هتل ترانسیلوانیا” را برعهده داشته‌اند. با این حال، “گندی تارتاکوفسکی”، کارگردان سه قسمت قبلی این مجموعه، این پرو‌ژه را ترک نکرد و این بار عهده‌دار نگارش فیلمنامه این انیمیشن بوده‌است.

طبق گفته کمپانی سونی پیکچرز، “سلنا گومز” (Selena Gomez) نیز علاوه‌بر صداپیشگی شخصیت میویس، به‌عنوان تهیه‌کننده با این پروژه جدید همکاری داشته است. “آدام سندلر” (Adam Sandler) و “اندی سمبرگ” (Andy Samberg) هم همچون سه قسمت قبلی، در قسمت جدید انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا” حضور داشته‌اند.

مجموعه انیمیشن‌های “هتل ترانسیلوانیا” از سال 2012 تاکنون بیش از 1.3 میلیارد دلار فروش در سراسر دنیا داشته‌اند. قسمت‌های قبلی این انیمیشن در سال‌های 2015 و 2018 اکران شده‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم