پل دینو نقش پدر استیون اسپیلبرگ در فیلم بیوگرافی این کارگردان را ایفا خواهد کرد

کارگردان بزرگ سینمای هالیوود، “استیون اسپیلبرگ” (Steven Spielberg)، در ادامه‌ی روند انتخاب بازیگر برای ساخت فیلم بیوگرافی‌اش، “پل دینو” را به‌عنوان بازیگر نقشی که با الهام از پدرش نوشته شده‌است معرفی کرد.

پیش از این نیز “میشل ویلیامز” برای ایفای نقشی که از مادر “اسپیلبرگ” الهام گرفته شده به این فیلم اضافه شده بود. همچنین “ست روگن” قرار است نقش عموی این کارگردان که یکی از محبوب‌ترین افراد زندگی‌اش بوده‌است را در این فیلم ایفا کند.

پروژه جدید و بدون‌عنوان “اسپیلبرگ” که خودش در مقام کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده در آن حضور خواهد داشت، قرار است از تابستان سال جاری مقابل دوربین برود و در سال 2022 رسما اکران شود.

اخیرترین فیلمی که به کارگردانی این کارگردان سرشناس ساخته ‌شده‌، بازسازی فیلم “داستان وست ساید” (West Side Story) بوده که اکران آن از سال 2020 به پاییز 2021 موکول شده‌است. “اسپیلبرگ” 74 ساله سه جایزه اسکار را در کارنامه اش دارد که دوتای آن برای فیلم‌ “فهرست شیندلر” (Schindler’s List) و یک جایزه هم برای فیلم “نجات سرباز رایان” (Saving Private Ryan) بوده است.

“پل دینو” در فیلم مورد انتظار “بتمن” (Batman) نقش ریدلر را ایفا کرده‌است و این فیلم هم قرار است در تابستان 2022 راهی پرده سینما شود. فیلم‌هایی مثل “زندانیان” (Prisoners)، “خون به پا خواهد شد” (There Will Be Blood)، “میس سان شاین کوچولو” (Little Miss Sunshine) و “لوپر” (Looper) هم از دیگر آثار این بازیگر 36ساله می‌باشند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم