رکوردشکنی فیلم Godzilla vs. Kong در سرویس استریم HBO MAX

طبق آمار منتشر شده، فیلم “گودزیلا برابر کونگ” (Godzilla vs. Kong) با بیش از 3.6 میلیون بیننده رکورد پربیینده‌ترین فیلم سرویس استریم HBO MAX را در افتتاحیه‌اش شکسته است.

این فیلم که تاکنون عنوان پرفروش‌ترین فیلم دوران پاندمیک را به خود اختصاص داده‌است، 48 میلیون دلار فروش داخلی و 121 میلیون دلار فروش بین‌المللی را در گیشه ثبت کرده‌است.

پیش از این فیلم‌هایی مانند “زن شگفت انگیز 1984” (Wonder Woman 1984) با 2.2 میلیون بیننده در روز اول و “لیگ عدالت زک اسنایدر” (Zack Snyder’s Justice League) با 1.8 میلیون بیننده بیشترین میزان مخاطبان این شبکه را داشتند.

موفق ظاهر شدن این فیلم در سینماها، امیدوارانه بوده و نشان می‌دهد که سالن‌های سینما در آینده‌ی نزدیک موفق به اکران فیلم‌های مهم پیش‌رو خواهند شد. تاکنون بیش از نیمی از سینماهای ایالت متحد آمریکا بازگشایی شده‌اند و شانس فروش بیشتر را برای فیلم “گودزیلا برابر کونگ” بالاتر برده‌اند.

فیلم “گودزیلا برابر کونگ” تا پایان ماه میلادی جاری بر روی سرویس استریم شبکه HBO MAX نیز قرار خواهد داشت که با توجه به فروش خوب این فیلم در گیشه، انتظار می‌رود که شاهد رشد بیشتر تماشاچیان آن در این شبکه هم باشیم.

“آدام وینگارد” (Adam Wingard) وظیفه کارگردانی فیلم “گودزیلا برابر کونگ” را برعهده داشته و “کایل چندلر”، “میلی بابی براون” و “جولیان دنیسون” از جمله بازیگران این فیلم هستند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم