9 فیلم کمدی-رمانتیک کمتر دیده‌شده که باید تماشا کنید و لذت ببرید

تماشای فیلم‌های کمدی-رمانتیک همیشه لذت‌بخش است؛ اگرچه خیلی از این آثار داستانی قابل‌ پیش‌بینی دارند، اما باز هم طرفداران دوست دارند آنها را تا پایان تماشا کنند و از روایت داستان شخصیت‌ها لذت ببرند.

برای هواداران این ژانر، فیلم‌های زیادی تاکنون ساخته شده‌است که درمیان آنها آثار درخشانی وجود دارند که کمتر به آنها توجه شده اما لایق تماشا هستند. در لیست زیر به معرفی ده مورد از فیلم‌های کمدی-رمانتیک کمتر دیده شده پرداخته‌ایم که امیدواریم از تماشا آنها لذت ببرید؛ با پروشات همراه باشید.


9. وقتی برای اولین‌بار ملاقات کردیم – 2018 – When We First Met

فیلم وقتی برای اولین‌بار ملاقات کردیم داستانی رایج و تکرای را به نمایش می گذارد که البته در نوع خود دیدنی و دوست داشتنی است.

پسری به نام نوآه در یک مهمانی دختری را ملاقات می‌کند و او را دختر رویاهایش می‌داند؛ اما اوضاع طبق خواسته‌ای او پیش نرفته و دختر موردعلاقه‌اش با شخص دیگری دوست می‌شود. نوآه بعد از این شکست به‌طور اتفاقی با آلبومی جادویی روبرو می‌شود که به او امکان برگشتن به گذشته را می‌دهد. درنتیجه نوآه از این فرصت استفاده کرده و به مهمانی آن شب برمی‌گردد تا یک بار دیگر خواسته‌اش را مطرح کند. با اینکه داستان فیلم کمی کسل‌کننده به‌نظر می‌رسد، اما پایان‌ آن شگفت‌زده‌تان خواهد کرد.

همچنین بخوانید: ۱۰ فیلم با موضوع گذر از کودکی به نوجوانی که احتمالا تاکنون ندیده‌اید


8. یه نفر عالی – 2019 – Someone Great

از آنجایی که این فیلم با یک قطع رابطه‌ی بزرگ شروع می‌شود، ممکن است در دسته فیلم‌های ژانر کمدی-رمانتیک قرار نگیرد، اما اینطور نیست. این فیلم در واقع یک فیلم غم‌انگیز نیست، بلکه تلاشی برای دلگرم کردن آنهایی است که به‌تازگی به رابطه‌ی عاشقانه‌شان پایان داده‌اند.

داستان این فیلم درباره دوستانی است که سعی می‌کنند در فراموش کردن رابطه‌ی تمام‌شده دوست مشترکشان به او کمک کنند و برای همین روایت فیلم سرشار از لحظات امیدوارکننده و لذت‌بخشی شده که با تماشای آن حالتان بهتر می‌شود.


7. عاشق شدن – 2019 – Falling Inn Love

اگر دوست دارید فیلمی شیرین و دوست‌داشتنی که بیشتر شبیه فیلم‌های کمدی-رمانتیک کلاسیک است را تماشا کنید، عاشق شدن انتخاب مناسبی می‌باشد. این فیلم هرچیزی که یک فیلم کمدی-رمانتیک باید داشته باشد را دارد.

داستان این فیلم درباره زن جوانی است که شغل و دوست پسرش را از دست داده اما بعد به‌دست آوردن شغلی در یک مهمانسرا در نیوزیلند، با پیمانکار جذابی آشنا می‌شود که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. گرچه پایان این داستان هم قابل حدس است، اما این به معنای این نیست که نباید آن را تماشا کنیم!

همچنین بخوانید: ۹ فیلم کمدی-رمانتیک جذاب و دیدنی شبیه فیلم “نیمه شب در مگنولیا” (Midnight at the Magnolia) که باید تماشا کنید


6. جورش کن – 2018 – Set It Up

در فیلم جورش کن دو دستیار که بیش از حد کار می‌کنند با یکدیگر برنامه چیدند، تا رئیس‌هایشان را که هرگز از کار دست نمی‌کشند با هم آشنا کنند تا چند روزی را از کار به دور شوند. با ساخت موقعیت ملاقات غیرمنتظره، آن‌ها رئیس‌های خود را با یکدیگر آشنا می‌کنند و زندگی آزاد خود را جشن می‌گیرند، یا بهتر است بگوییم اینطور فکر می‌کردند.

این فیلم نمونه خوبی از فیلم‌های ژانر کمدی-رمانتیک است که هم سرگرم‌کننده بوده و هم داستان آن به مشکلات دنیای امروزی می‌پردازد.


5. جسیکا جیمز شگفت‌انگیز – 2017 – The Incredible Jessica James

فیلمی دیگر بار ترغیب افرادی که به تازگی در رابطه‌ای شکست خورده و یا به آن پایان داده‌اند؛ جسیکا دختری است که بعد از به‌هم خوردن رابطه عاشقانه‌اش با مردی آشنا می‌شود که او نیز به تازگی طلاق گرفته و در این تجربه با جسیکا احساس همدردی می‌کند. این دو نفر تصمیم می‌گیرند که با به اشتراک گذاشتن بالا و پایین‌های روابطشان به همدیگر کمک کنند.

این فیلم شاید در ظاهر داستانی کلاسیک داشته باشد، اما در واقع مانند یک درس زندگی برای مخاطب بوده و تجربه‌ی ارزشمندی را برای همه رقم می‌زند.

همچنین بخوانید: ۱۰ فیلم نوجوان‌محور و رمانتیک مشابه فیلم Call Me By Your Name که باید تماشا کنید


4. از کجا می‌دونی – 2010 – How Do You Know

داستان این فیلم درباره زنی است که انتخاب‌های زیادی برای شروع یک رابطه مقابلش دارد و نمی‌داند واقعا کدام یک از آنها برای داشتن یک رابطه عاطفی طولانی مدت مناسب است. این فیلم از آن دسته فیلم‌هایی است که داستان تکراری داشته و تنها به کمک بازیگرانش است که دیدنی شده‌است.

ریس ویترسپون، پل راد، جک نیکلسون و اوون ویلسون از جمله بازیگران این فیلم‌اند و دیدن اجرای آنها در یک فیلم کمدی-رمانتیک ارزشش را دارد.

همچنین بخوانید: ۷ فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “تو از کجا میدانی” (How Do You Know) که باید تماشا کنید


3. دختر قد بلند – 2019 – Tall Girl

درحالی که اکثر فیلم‌های کمدی-رمانتیک درباره افرادی است که در دهه بیست زندگی‌شان به‌سر می‌برند، بعضی از فیلم‌های این ژانر به روایت داستان نوجوانان هم پرداخته‌اند که فیلم دختر قد بلند یکی از آنهاست.

همانطور که از عنوان این فیلم هم پیداست، داستان فیلم درباره یک دختر قد بلند دبیرستانی است که نسبت به هم‌سن و سالان خودش بسیار قد بلندتر بوده و البته این مسئله اصلا او را هیجان‌زده نمی‌کند. طبق روال داستان‌های کمدی-رمانتیک، پسری در داستان حضور دارد که ظاهر جذابی داشته و دانش‌آموز جدید مدرسه است و شخصیت اول او را به‌خوبی می‌شناسد.

این فیلم برای نوجوانانی که می‌ترسند ویژگی‌های ظاهری‌شان سر راه زندگی عاشقانه‌شان قرار بگیرد، اثر مفید و تماشایی‌ای است.


2. درگیر عشق – 2012 – Stuck in Love

برخلاف دیگر فیلم‌های معرفی‌شده در این لیست، فیلم درگیر عشق، آنچنان که ممکن است انتظار داشته باشید، فیلم ساده و سر راستی نیست. این فیلم با تمرکز روی خانواده‌ای متشکل از دو نوجوان و والدینی که از هم جدا شده‌اند، مدل های مختلفی از عشق، شهوت و داستان‌های عاشقانه را به نمایش می‌گذارد.

شاید این فیلم به اندازه‌ی دیگر فیلم‌های ژانر کمدی-رمانتیک شیرین و خنده‌دار نباشد، اما بیشتر به واقعیت نزدیک بوده و تیم بازیگران جذابی را هم در خود جای داده است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های عجیب کمدی که شاید تا به حال تماشا نکرده باشید


1. کودک آشکار – 2014 – Obvious Child

شاید سقط جنین موضوع سنگینی برای یک فیلم کمدی-رمانتیک باشد، اما فیلم کودک آشکار ثابت کرده که قادر است با کاردانی و آموزه‌های خود از پس چنین موضوعی برآید.

تمرکز اصلی این فیلم بر روی زن جوان و کمدینی است که بعد از به‌هم خوردن رابطه‌ای با دوست‌پسر خود، یک شب را با غریبه‌ای گذرانده و بعد از آن باردار می‌شود. او تصمیم می‌گیرد جنین را سقط کرده و این شروع ماجرای فیلم است. فیلم کودک آشکار داستانی تاثیرگذار، احساساتی و بامزه داشته که قطعا ارزش یک بار دیدن را دارد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم