تریلر رسمی سریال Loki منتشر شد + ویدئو

مارول استودیو ساعاتی پیش نخستین تریلر رسمی سریال “لوکی” (Loki) را منتشر کرد که در آن شاهد سفر در زمان این شخصیت هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

این سریال که توسط شبکه دیزنی+ منتشر خواهد شد، داستان شخصیت لوکی پس از حوادث فیلم “انتقام‌جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) را روایت میکند. این شخصیت که اولین بار در فیلم “ثور” ظاهر شد، پس از فیلم “انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت” (Avengers: Infinity War) توسط شخصیت “تانوس” به قتل رسید و سپس با سفر در زمان در “آخر بازی” به زندگی بازگشت.

در تصاویر منتشر شده در این تریلر، ماجراجویی داستان این سریال و شخصیت‌های آن بهتر دیده می‌شود و معلوم است که در این داستان با دنیا‌ها و زمان‌های مختلفی روبرو خواهیم شد.

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو و  ریچارد ای گرانت از جمله بازیگرانی هستند که در سریال مورد انتظار “لوکی” به ایفای نقش پرداخته‌اند. “کیت هرون” به عنوان کارگردان و “مایکل والدرون” هم در سمت سرپرست نویسندگان با این پروژه همکاری داشته‌اند.

سریال جدید “لوکی” از جمله آثار فاز چهارم دنیای سینمایی مارول می‌باشد که برای انتشار در تاریخ 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) برنامه‌ریزی شده‌است. این سریال در شش قسمت تولید شده و هر قسمت آن 50-40 دقیقه زمان دارد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم