بهترین سریال‌های مشابه “اردک‌های قدرتمند: تغییردهندگان بازی”

سریال “اردک‌های قدرتمند: تغییردهندگان بازی” (The Mighty Ducks: Game Changers) درباره پسری 12 ساله به نام ایوان است که به خاطر یک رقابت نمی‌تواند در تیم هاکی “اردک‌های قدرتمند” شرکت کند. الکس مارو، مادر ایوان، پسرش را تشویق می‌کند تا تسلیم نشده و تیم خودش را بسازد. ایوان هم طبق نصیحت مادر چند تازه کار جمع کرده و با همکاری مربی سابق “اردک‌های قدرمند” یعنی گوردون بامبی تورنمنت اجرا می‌کند. داستان الهام بخش ایوان و تیم او می‌تواند برای هرکسی انگیزه بخش باشد. اگر این داستان را دوست داشتید در اینجا می‌خواهیم سریال‌های مشابه “اردک‌های قدرتمند: تغییردهندگان بازی” را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. فوتبالیست‌ها – Ballers – 2015-2019

سریالی با حضور “دواین جانسون” (Dwayne  Johnson) درباره یک ورزشکار بازنشسته که می‌خواهد یک مدیر موفق باشد. در این سریال میبنیم که او با بازیکن‌های مختلف کار می‌کند و راهنمایشان است. بنابراین با زندگی روزمره این ورزشکار آشنا می‌شویم. یکی از بهترین سریال‌های مشابه “اردک‌های قدرتمند: تغییردهندگان بازی” که از تماشای بازگشت متفاوت یک ورزشکار به دنیای ورزش لذت می‌برید.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین سریال‌های ژاپنی در 20 سال گذشته که باید تماشا کنید


5. پرتاب – Pitch – 2016

وقتی تیم بیسبال حرفه‌ای، سن دیگو پادرز، یک پرتاب کننده به نام جینی بیکر را دعوت می‌کند، او فوراً استعدادهایش را نشان داده و به اولین زن لیگ بیسبال تبدیل می‌شود. گرچه توجه کاپیتان تیم، مایک لاسون را جلب می‌کند، اما همه اعضای تیم از حضور یک زن راضی نیستند. بنابراین تلاش می‌کند رضایت همه را جلب کند.

بینندگانی که داستان ایوان در “اردک‌های قدرتمند: تغییردهندگان بازی” را دوست داشتند، از داستان جینی بیکر و تلاش او برای حضور در لیگ و اثبات خود به هم تیمی‌هایش لذت می‌برند.


4. چراغ‌های جمعه شب – Friday Night Lights – 2006-2011

در شهر دیلون، تگزاس، هیچ چیز به اندازه پیروزی در قهرمانی ارزش ندارد. وقتی دبیرستان شهر اریک تیلور را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنند، او با فشارهای سختی که بر شهروندان این شهر وارد می‌شود، را حس می‌کند. با پیشبرد داستان تیلور با مشکلات مختلفی مواجه می‌شود که باعث می‌شود احتمال پیروزی در قهرمانی را زیرسوال ببرد. در این بین در زندگی شخصی‌اش هم با سختی‌هایی مواجه می‌شود. هنگامی که تیلور شجاعانه با مشکلات مبارزه می‌کند، برخی از مشکلات ریشه‌ای شهر کوچک هم خودشان را نشان می‌دهند.

این سریال الهام بخش بار عاطفی و حسی دنبال کردن آرزوها و اهداف را نشان می‌دهد. اگر مبارزه‌های ایوان را دوست داشتید حتماً از این سریال هم لذت می‌برید.

همچنین بخوانید: معرفی مینی ‌سریال کره‌ای پرسونا (Persona)


3. لیگ – The League – 20092015

سریالی درباره چند دوست که عاشق فوتبال هستند. پیتر، کوین، رودنی و دکتر آندره آنقدر شیفته فوتبال هستند که این موضوع زندگی‌شان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. آنچه که به عنوان رقابتی دوستانه آغاز می‌شود تعادل زندگی و روابطشان را بهم می زند. با این حال هدف همه آنها پیروزی در لیگ است، هرچند که در این میان رابطه‌شان را خراب می‌کنند.

یکی از بهترین سریال‌های مشابه “اردک‌های قدرتمند: تغییردهندگان بازی” که برخلاف آن سریال داستان الهام بخشی را نشان نمی‌دهد. بلکه تاثیرات منفی رقابت را نشان می‌دهد و به ما یاد می‌دهد بعد از شکست چکار کنیم. بنابراین می‌بینید که هردو سریال پیام‌های مهمی در پی دارند.


2. کبرا کای – Cobra Kai – 2018

جانی لارنس پس از نجات پسری به نام میگوئل از کتک کاری تصمیم می‌گیرد دوباره کاراته را ادامه می‌دهد و بعد از سه دهه از تورنمنت 1984 کبرا کای را آغاز می‌کند. دنیل لاروسو، “بچه کاراته‌کار” اصلی، شاید در ظاهر شاد و موفق باشد اما از زمان مرگ مربی‌اش شرایط سختی دارد. وقتی جانی زندگی جدیدش را شروع می‌کند، سوتفاهم هایی او را در مقابل دوست قدیمی‌اش دنیل قرار می‌دهد و بنابراین در یک چرخه نفرت قرار می‌دهند. جانی به تدریج جایگاه خود را بازیافته و به قربانی‌های زورگویی در مدرسه کاراته یاد می‌دهد.

بچه‌های کبرا کای که زمانی بازنده بودند راه و رسم مبارزه را یاد می‌گیرند. درست همانطور که ایوان توانست یک تیم داشته باشد. شخصیت‌های هردو داستان با عزم و اراده خود را اثبات می‌کنند. هر سه معلم/مربی، گوردون بامبی، جانی لارنس و دنیل لاروسو، رویاهای شخصی‌شان را کنار گذاشته‌اند تا نسل جدیدی از بچه‌هایی را که به کمک نیاز دارند، راهنمایی کنند.

همچنین بخوانید: معرفی 20 سریال جذاب و دیدنی با مدت زمان 20 تا 30 دقیقه که باید تماشا کنید


1. لیگ قهرمانان داغ – Hot Stove League – 2019-2020

یک سریال درام کره‌ای درباره یک تیم حرفه‌ای بیسبال که در همه مسابقات چهار فصل گذشته باخته و همیشه در قعر جدول قرار دارد. آن‌ها برای شروعی تازه یک مدیر جدید به نام بائک سئونگ سو انتخاب می‌کنند که زیاد تجربه ندارد. تیم با وجود موانع پیش رو برای پیروزی مبارزه می‌کند.

بائک به همراه جائه-هی و س-یونگ یک تیم برنده خلق می‌کند. این داستان با وجود نمایش تلاش برای پیروزی یکی از بهترین سریال‌های مشابه “اردک‌های قدرتمند: تغییردهندگان بازی” است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم