تریلر رسمی فیلم The Suicide Squad منتشر شد؛ ثبت کورد پربیننده‌ترین تریلر در Red Band

فیلم ابرقهرمانی “جوخه خودکشی” (The Suicide Squad) که دنباله‌ای مستقل بر فیلم “جوخه انتحار” محصول سال 2016 است بعد از انتشار تریلر رسمی‌اش، رکورد پربیننده‌ترین تریلر در ردبند با بیش از 150 میلیون‌ بازدید را شکست. این خبر را کارگردان این فیلم، “جیمز گان” (James Gunn)، به‌تازگی در حساب توییترش منتشر کرد و از این اتفاق ابراز خرسندی کرد. این رکورد پیش از این در اختیار فیلم “مورتال کامبت” (Mortal Kombat) بود.

فیلم مورد انتظار “جوخه خودکشی” با درجه‌سنی بزرگسال (R-rated) اکران خواهد شد؛ همانطور که در تریلر رسمی این فیلم هم شاهد هستیم، داستان آن سرشار از صحنه‌های خشن و استفاده از الفاظ رکیک است. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید این فیلم را تماشا کنید:

قسمت قبلی این فیلم با عنوان Suicide Squad و درجه‌سنی PG-13 در سال 2016 به کارگردانی دیوید آیر ساخته‌شد؛ این فیلم درمجموع به 747 میلیون دلار فروش در گیشه دست پیدا کرد.

در فیلم جدید “جوخه خودکشی” شخصیت‌های جوکر (با بازی جرد لتو) و ددشات (با بازی ویل اسمیت) حضور نخواهند داشت و مارگو رابی در نقش “هارلی کوئین”، ادریس البا در نقش “رابرت دوبوا/بلاداسپورت”، جای کورتنی در نقش “دیگر هارکنس”، وایولا دیویس در نقش رهبر گروه، جوئل کینامن در نقش “ریک فلگ”، جان سینا در نقش “کریستفر اسمیت/پیس‌میکر” و سیلوستر استالونه در نقش “کینگ شارک” از جمله بازیگران و شخصیت‌های این فیلم می‌باشند.

فیلم جدید The Suicide Squad در تاریخ 6 آگوست 2021 (15 مرداد 1400) در سالن های سینما و شبکه‌ی HBO Max منتشر خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم