نبرد حماسی ناتاشا رومانوف در تریلر جدید فیلم مورد انتظار Black Widow

بعد از گذشت یک سال از انتشار تریلر فیلم “بلک ویدو” (Black Widow)، ساعاتی پیش کمپانی مارول از جدیدترین تریلر این فیلم مورد انتظار رونمایی کرد که در آن شاهد صحنه‌های اکشن و جزئیات بیشتر از داستان این فیلم هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

با تغییر چندباره‌ی تاریخ اکران فیلم ابرقهرمانی “بلک ویدو”، این فیلم اکنون برای اکران در تاریخ 9 جولای 2021 (18 تیر 1400) برنامه‌ریزی شده‌است. گفته می‌شود که این فیلم همزمان با اکران در سینماها، از شبکه‌ی دیزنی پلاس هم منتشر خواهد شد. کمپانی مارول با پرداخت مبلغ 29.99 میلیون دلار به این شبکه، تماشای فیلم جدید “بلک ویدو” را برای دیگر مخاطبان دنیا قابل دسترس کرده‌است.

“کیت شورتلند” (Cate Shortland) وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. “دیوید هاربر” (David Harbour)، “ریچل وایس” (Rachel Weisz) و “فلورنس پاگ” (Florence Pugh) نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در کنار  “اسکارلت جوهانسون” (Scarlett Johansson) در فیلم جدید “بلک ویدو” به ایفای نقش می‌پردازند.

“بلک ویدو” یا “ناتالیا رومانوا” نام یک شخصیت کمیکی از سری کمیک های شرکت مارول کامیکس است که “اسکارلت جوهانسون”  (Scarlett Johansson) نقش این شخصیت را در فیلم های “مرد آهنی ۲” (Iron Man ۲)، “انتقام جویان” (The Avengers)، “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان” (Captain America: The Winter Soldier) و “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War) بازی کرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم