نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan زمستان 2022 منتشر خواهد شد

انیمه Attack on Titan با پخش قسمت شانزدهم از فصل چهارم به پایان نمی‌رسد!

درحالی که انتظار می‌رفت قسمت بعدی انیمه پرطرفدار “حمله به تایتان” (Attack on Titan) آخرین قسمت از فصل چهارم و پایانی این انیمه باشد، استودیو سازنده‌ی این انیمه، ساخت نیمه‌ی دوم فصل چهارم آن را تایید کرد.

این درحالی است که شایعاتی مبنی بر ساخت یک انیمه سینمایی برای پایان‌بندی انیمه Attack on Titan به گوش می‌رسید که اکنون با تایید رسمی تولید نیمه دوم این انیمه، مشخص شده‌است که باید یک سال دیگر منتظر تماشای پایان اتفاقات دنیای آن باشیم.

از نیمه اول فصل چهارم انیمه “حمله به تایتان” تاکنون 15 قسمت پخش شده‌است که قسمت 16 آن هم به‌زودی به دست مخاطبان خواهد رسید و با اینکه از تعداد قسمت‌های نیمه‌ی دوم این انیمه اطلاعاتی منتشر نشده، انتظار می‌رود که این بخش از “حمله به تایتان” هم دارای 16 قسمت باشد.

استودیو سازنده “حمله به تایتان” زمان پخش نیمه دوم از فصل پایانی این انیمه را زمستان 2022 اعلام کرده‌است؛ که در انی صورت بیشتر از یک سال دیگر باید منتظر تماشای آن باشیم.

انیمه “حمله به تایتان” اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تاکنون بیش از 76 میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. “حمله به تایتان” از سال ۲۰۱۳ منتشر می‌شود و طی این مدت به یکی از پربازدیدترین انیمه‌های ژاپنی تبدیل شده‌است که بسیاری از سراسر جهان برای تماشای پایان آن لحظه شماری می‌کنند.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. mm1386

    فروردین 9, 1400

    دوستان مانگاخون لطفا اسپویل نکنید

    پاسخ