بهترین انیمه های مشابه “فرض کنید یک بچه از آخرین بانی‌های سیاه چال…”

“فرض کنید یک بچه از آخرین بانی‌های سیاه چال منتقل شده به یک شهر استارتر” (Suppose a Kid from the Last Dungeon Boonies Moved to a Starter Town) یک انیمه ماجراجویی فانتزی درباره یک پسر جوان به نام لوید است. او در روستای کنلون زندگی می‌کند و آرزو دارد سرباز شود. به همین دلیل به قلمروی ازامی رفته و در ارتش ثبتنام می‌کند. با این که ضعیف‌ترین است اما نمی‌داند مردم بیرون از روستای او هیچ قدرتی ندارند. اگر این انیمه را دوست داشتید در اینجا بهترین انیمه های مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. وان-پانچ من – One-Punch Man – 2015-2019

وقتی از شخصیت‌های ابرقهرمانی صحبت می‌شود نمی‌توان از سایتاما نام نبرد. او برای رسیدن به هدفش سه سال سخت تلاش کرده و به یک قهرمان قدرتمند تبدیل می‌شود. متاسفانه او آنقدر قوی است که هرکسی نمی‌تواند در مقابلش مبارزه کند. بنابراین اغلب مبارزه‌هایش خسته کننده هستند. تا اینکه روزی جنوس را می‌بیند، که از او می‌خواهد به انجمن قهرمان‌ها ملحق شود.

وقتی متوجه می‌شود در آنجا کسی او را نمی‌شناسد موافقت کرده، و این سرآغاز ماجراجویی او برای یافتن رقیب است. یکی از بهترین انیمه ها درباره یک شخصیت ابرقهرمانی که می‌تواند برای طرفداران انیمه “فرض کنید یک بچه از آخرین بانی‌های سیاه چال منتقل شده به یک شهر استارتر” جذاب باشد.

همچنین بخوانید: معرفی 5 انیمه کمتر شناخته شده استودیو جیبلی که باید تماشا کنید


5. قهرمان محتاط: قهرمانی قدرتمند اما به شدت محتاط – Cautious Hero: The Hero Is Overpowered but Overly Cautious – 2019

الهه ریستارته برای نجات گائبرند از ویرانی سیا ریوگوین را فرامی خواند. سیا با اطلاع از خطری که در مسیرش قرار دارد برای مأموریت آماده می‌شود. گرچه او قدرتمند است، اما برای تمرین زیاد وقت تلف می‌کند. با اینکه اغلب رقبا از او ضعیف‌تر هستند اما بازهم برای تهیه سلاح زیاد تعلل می‌کند. گرچه هدف سیا نجات جهان است اما احتیاط زیادی به خرج می‌دهد. طرفدارانی که از قدرت‌های لیود خوششان می‌آمد از تماشای نیروهای شرور سیا لذت می‌برند.


4. سورت آرت آنلاین – Sword Art Online – 2012-2020

در سال 2022، وقتی کازوتو بازی آنلاین واقعیت مجازی “سورت آرت آنلاین” را دریافت می‌کند، دوست دارد هرچه زودتر آن را شروع کند. تکنولوژی بازی به کاربران اجازه می‌دهد با فکر خود اعمال شخصیت‌ها را کنترل کنند. اما وقتی با هزاران نفر دیگر بازی را شروع می‌کند متوجه می‌شود فقط با اتمام مراحل می‌تواند از بازی خارج شود.

حالا کیریتو خود را در یک واقعیت جدید می‌بیند که برای بقا مجبور است مبارزه کند. یکی از بهترین انیمه های مشابه “فرض کنید یک بچه از آخرین بانی‌های سیاه چال منتقل شده به یک شهر استارتر”، چون قهرمان‌های هردو به شدت قوی بوده و بدون آسیب دیدن مبارزه می‌کنند.


3. زمانی که به عنوان یه اسلایم دوباره زاده شدم – That Time I Got Reincarnated as a Slime – 2018

وقتی یک ضارب ناشناس به “ساتورو میکامی” ضربه می زند، ساتورو پیش از بیهوش شدن صداهای عجیبی می‌شنود. با این حال در کمال تعجب در یک دنیای ناآشنا بیدار شده و قدرت‌های عجیب دارد. حالا که نیروهای جدید به دست آورده باید ماجراجویی جدیدی را آغاز کند تا سرنوشتش را عوض کند. او هم مانند لیود خود را در مکان‌های ناشناخته می‌بیند و درباره استفاده از قدرت‌هایش سردرگم است. البته هردویشان از بقیه شخصیت‌ها قوی‌ترند.

همچنین بخوانید: معرفی 5 انیمه درباره نبرد و پیروزی که باید آنها تماشا کنید


2. خشم بهموت: پیدایش – Rage of Bahamut – 2014-2017

انسان‌ها، اهریمن‌ها و خدایان برای مبارزه با بهموت گرد هم می‌آیند. او اژدهایی غول پیکر است که می‌خواهد دنیا را نابود کند. هدف از مبارزه بهتر شدن آینده است. متاسفانه چند دهه بعد، انسان‌ها قدرت خدایان را گرفته و اهریمن را آزاد می‌دهند. بنابراین یک اهریمن می‌خواهد از انسان‌ها انتقام بگیرد. بنابراین همه اهریمن‌ها را می‌شوراند تا قدرت خود را پس بگیرند. وقتی شهر بلوا می‌شود، یک شکارچی به نام نینا از راه می‌رسد، تا دنیا را بهتر کند.

طرفدارانی که دنیای فانتزی انیمه “فرض کنید یک بچه از آخرین بانی‌های سیاه چال منتقل شده به یک شهر استارتر” را وست داشتند، از این انیمه هم خوششان می‌آید. چون هردو قهرمان‌ها قدرتشان را دست کم گفته و فروتن هستند.


1. نوه انسان خردمند – Wise Man’s Grandchild – 2019

مرلین ولفورد یک قهرمان ملی در قلمروی ارلشاید است که برای بزرگ کردن یتیمی به نام شین به کنج عزلت می‌رود. شین یک جوانک عادی است که در دنیای جادو و اهیمن مرلین دوباره متولد می‌شود. او حتی پس از مرگ هم خاطرات زندگی سابقش را به یاد دارد. او تحت نظر مرلین جادو و هنرهای رزمی را فرا می‌گیرد و به سرعت رشد می‌کند. متاسفانه مهارت اجتماعی ندارد و به همین دلیل در آکادمی جادوگری ثبتنام می‌کند.

وقتی دوستان جدید پیدا می‌کند نیروهای شر دورش را می‌گیرند. شین هم مانند لیود قهرمانی پرقدرت است که از روستا به شهر آمده. داستان هردو انیمه هم مشابه است.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین انیمه های ژاپنی که می‌توانید در تعطیلات نوروز تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. مهرراز

    فروردین 2, 1400

    میشه لطفا یه انیمه بگید که شخصیت اصلی دختر باشه و داستان عاشقانه نباشه ؟ واقعا اعصابم خورد میشه که چرا هیچ شخصیت اثلی انیمه های باحال دختر نیست البته به ناکجا اباد موعود که فعلا انیمه ی مورد علاقمه

    پاسخ

    • Mojtaba در پاسخ به مهرراز

      فروردین 2, 1400

      نه

      پاسخ

    • مهراز در پاسخ به مهرراز

      فروردین 4, 1400

      سلام راستش ندیدمه والا ولی اسمت مِهر_راز؟

      پاسخ

    • کانکی در پاسخ به مهرراز

      فروردین 5, 1400

      میتونی این انیمه ها رو ببینی
      Little witch academia
      Burn the witch
      Kill la kill
      Puella mado magica
      Wasteful days of high school girl
      Gabriel drop out
      Claymore
      A place further than universe
      Lucky star
      Nichijou my ordinary life

      پاسخ

    • Nazanin army در پاسخ به مهرراز

      فروردین 26, 1400

      انیمه فرض کنین پسری از اولین سیاهچاله به شهر تازه کارها رفته من اینو تا قسمت دو پیدا کردم چرا سه نیست چرا بقیه نییییییی چراااااااااا کمک کنین خودمو کشتم سرش 😐

      پاسخ

    • مستر x در پاسخ به مهرراز

      فروردین 1, 1401

      من یک عنکبوتم خب که چی

      پاسخ