دومین تریلر رسمی فیلم Cruella با بازی اما استون منتشر شد

حدود یک ماه پیش بود که والت دیزنی از اولین تریلر فیلم/لایو-اکشن “کروئلا” (Cruella) رونمایی کرد و حالا در آستانه‌ی اکران این فیلم تا دو ماه دیگر، تریلر جدید دیگری این اثر منتشر شده که در آن شاهد جزئیات بیشتری از داستان آن و اجرا و ظاهر متفاوت اما استون هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

فیلم/لایو-اکشن “کروئلا” به کارگردانی “کرگ گیلسپی” (Craig Gillespie)، کارگردان فیلم “من تونیا هستم” (I, Tonya)، ساخته شده که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود و مانند بسیاری از آثار سینمای دیگر قربانی پاندمی کرونا شد و اکنون برای اکران در تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌است.

فیلم “کروئلا” روایتگر زن شروریست که طراح مد است. اتفاقات این فیلم جنایی در لندن سال ۱۹۷۹ رقم خواهد خورد و فرهنگ پانک و همچنین موسیقی پانک-راک نیز، پس‌زمینه داستان خواهد بود. بدین ترتیب، سرنوشت کروئلا دویل نیز که در عرصه‌ی مد و طراحی لباس فعالیت می‌کند، به طور ویژه‌ای با این فرهنگ گره خواهد خورد.

شخصیت کروئلا دویل برای نخستین بار توسط نویسنده‌ی بریتانیایی، دودی اسمیت در قالب رمان صد و یک سگ خالدار خلق شد و در ادامه با نمایش انیمیشن One Hundred and One Dalmatians به‌عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های شرور دیزنی لقب گرفت.

“اما تامپسون”، “جوئل فرای” و “پاول والتر” از دیگر بازیگرانی هستند که در کنار “اما استون” در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم