سفارش دیوار پارتیشن شیشه ای مناسب با هزینه شما

برای هر پروژه از جمله پارتیشن تاشو و ریلی، بالکن شیشه ای، تراس شیشه ای تاشو، محفظه شیشه ای حمام و…  قیمت تحت تأثیر عوامل زیادی می باشد. از جمله ی این عوامل می توان به اندازه صفحات شیشه ای، پیچیدگی طراحی، تعداد صفحات شیشه ای، نداشتن درب در آن، نصب آسان شیشه، نوع شیشه مورد نظر و… اشاره کرد. برای دریافت حداقل و حداکثر قیمت هر نوع پارتیشن می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و درباره گزینه های مختلف موجود بحث کنید. باید مشخصات مورد نیاز پروژه خود را به طور کامل برای آن ها بیان کنید. آن ها گزینه های مختلفی را با هزینه های مختلف در اختیار شما قرار خواهند داد و شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد.

دیواره های پارتیشن های شیشه ای توسط بسیاری از ادارات و خانه ها برای ایجاد فضایی مدرن و تقویت روحیه کارمندان خود در محل کار مورد استفاده قرار می گیرند. دوام، سهولت نگهداری و زیبایی از دیگر مزایای استفاده از این نوع پارتیشن ها هستند. پارتیشن های شیشه ای در طرح ها و سبک های مختلفی ارائه می شوند و گزینه ای را به شما می دهند که متناسب با نیاز شما باشد. در رامادُر الگوها، طرح ها، سبک ها و مشخصات مختلف با قیمت های مختلف ارائه می شوند. شما می توانید در مورد پارتیشن های شیشه ای دیواری تحقیق کنید تا از انتخاب پروژه مناسب خود اطمینان پیدا کنید.

تنوع درب های اتوماتیک شیشه ای و اطمینان از ایمنی مطلوب آن ها

درب های کشویی اتوماتیک متناسب با نیاز ورودی های شما ساخته می شوند. اگر فضا تا حد زیادی محدود باشد می توان درب های کشویی را در دیوار ناپدید کرد و شرایط مختلف حرارتی را با ویژگی هایی مانند شیشه عایق بندی شده و بسته شدن سریع سنسور برآورده کرد. از هر جهت که مقایسه کنید، درب های کشویی اتوماتیک یک انتخاب مطمئن هستند. خطر صدمه یا آسیب آن ها بسیار محدود و تقریبا صفر است. زیرا حتی زمانی که در ساخت آن ها از شیشه های سکوریت استفاده می شود اگر ضربات بسیار سنگین نیز به آن ها وارد شود به گرده های بسیار ریز تبدیل می شوند که هیچگونه خطری نخواهند داشت. از آنجا که درب ها اتوماتیک باز می شوند گیر افتادن در فضای داخلی برای کاربران به ندرت وجود دارد و فناوری هایی مانند سنسورهای ایمنی، باز شدن به موقع با فناوری امیتر و سنسورهای جانبی باعث افزایش ایمنی هر درب اتوماتیک کشویی می شوند.

شیشه های مناسب برای ساخت بالکن شیشه ای، ایمنی و هزینه آن ها

شیشه ی حرارت دیده یا به اصطلاح شیشه سخت و ایمنی، به عنوان محبوب ترین انتخاب برای شیشه های بالکن چه از نوع تاس شیشه ای قاب دار و یا بالکن شیشه ای فریم لس در نظر گرفته می شود. شیشه ی سکوریت و یا شیشه ی لمینت شده از نظر پردازش در شیشه بالکن نسبتاً مشابه هستند. بنابراین، تمام پنجره های شیشه ای و بالکن های شیشه ای را در تراس منزلتان نصب کنید که با جلوگیری از سقوط افراد و اشیا، ایمنی کاملی را برای ساکنین به وجود آورید. این نوع شیشه هایی که در ساخت شیشه تراس مورد استفاده قرار می گیرند، امنیت در برابر شکستگی را فراهم می کنند. برای لذت بردن از فضای تراس به خصوص زمانی که منظره روبروی ان منظره ای زیبا باشد، بالکن های شیشه ای با طرح های باز بسیار عالی هستند اما ممکن است برخی افراد معتقد باشند که استفاده از شیشه برای فضای بیرونی منزل مکن است خطرناک باشد. این نظریه بسیار اشتباه است زیرا شیشه های نشکن لمینت و سکوریت نمی شکنند و بسیار مقاوم می باشند. حتی این مقاومت آن ها باعث می شود که بتوانند سال های طولانی دوام داشته باشند. یکی از دلایلی که شیشه های سکوریت طرفداران بیشتری دارند این است که قیمت آن ها نسبت به شیشه های لمینت کمتر است و البته خیلی بیشتر از شیشه های معمولی نیز مقاومت دارند. اما خب لازم است بدانی درست است که شیشه های لمینت گرانتر هستند اما دیگران به هیچ عنوان نگران شکستن آن نخواهید بود و همواره حالت اولیه خود را حفظ می کنند. بنابراین ارزش پرداخت هزینه مورد را دارند. این شیشه ها حتی در ضربات بسیار سنگین نیز ممکن است تنها ترک بخورند و به هیچ عنوان یکپارچگی شیشه به هم نمی ریزد و خرد نمی شود. حالا با توجه به اینکه چه نوع شیشه بالکنی برای ساخت مد نظر دارید و اینکه متراژ آن چقدر است هزینه کلی که باید پرداخت کنید بسیار متغیر خواهد بود. به عنوان یک قانون کلی، هر صفحه از تراس شیشه ای خانگی باید 0.74 کیلو نیوتن راتحمل کند. همچنین شیشه های سکوریت یا چند لایه باید ضخامتی حداقل برابر با 10 میلی متر را داشته باشند.

با درب شیشه ای اتوماتیک تردد و عبور و مرور مناسب را کنترل کنید

درب های کشویی اتوماتیک برای مکان های شلوغ و پرتردد بسیار مناسب هستند زیرا برای باز و بسته شدن به طور خودکار عمل می کنند و نیازی نیست اشخاص برای باز و بسته کردن درب معطل بمانند. از طرف دیگر همواره مطمئن خواهیم بود که درب مورد نظر بسته شده است و دیگر غفلت از بسته نشدن درب وجود نخواهد داشت. این درب ها کاربرد بسیار زیادی برای مکان هایی دارند که فضای کوچکی دارند. از آن جا که این درب ها برای باز و بسته شدن به طرفین می روند و روی هم قرار می گیرند بنابراین به فضای اضافی برای باز شدن نیاز نخواهند داشت. این ویژگی باعث می شود که آن ها در تنظیمات مکان هایی مانند فرودگاه هایی که افراد در جهات مختلف به آنجا می روند یا مغازه هایی که فضای محدودی دارند، انتخاب خوبی باشند. آن ها همچنین با سرعتی که در باز و بسته شدن دارند، تعادل دمای محیط داخلی را به خوبی حفظ می کنند. از این رو نیازی به مصرف زیاد انرژی نخواهید داشت که این امر خودش صرفه جویی در خرج کردن هزینه ها را شامل می شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم