بهترین انیمه های شبیه “شیطان کش” (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba)

در آغاز لیست انیمه های شبیه “شیطان کش” باید بگوییم این انیمه ترکیبی فوق العاده از افسانه‌ای در باب انتقام و معنویت است که در بین علاقمندان به انیمه طرفدارن زیادی پیدا کرده است. داستان درباره “کامادو تانجیرو” و خواهر کوچکترش “نزوکو” می‌باشد. “تانجیرو” پسری مهربان و باهوش است که پس از مرگ پدرش نان آور خانه می‌شود. پس از این که یک شیطان به خانواده آن‌ها حمله می‌کند و “نزوکو” را به یک شیطان تبدیل می‌کند، زندگی آن‌ها دستخوش تغییر می‌شود. اما با وجود تبدیل شدن “نزوکو” به شیطان، او همچنان احساسات و افکار انسانیش را حفظ می‌کند.

پس از این ماجرا، “تانجیرو” به گروه شیطان کش ها وارد می‌شود، در آن جا تمرین می‌کند تا مهارت‌های لازمه را به دست آورده و آن‌ها را تقویت کند. وقتی تمرین او به پایان می‌رسد، تصمیم می‌گیرد انتقام خانواده خود را گرفته و برای تبدیل کردن خواهرش به انسان راهی پیدا کند. این انیمه داستانی خوش ساخت، کلاسیک و نبرد همیشگی خوب در برابر بد را نشان می‌دهد و کاری می‌کند از دیدن آن سیر نشویم. در این بخش لیستی از انیمه های مشابه “شیطان کش” را برایتان آماده کرده‌ایم که امیدواریم از تماشای آن‌ها لذت ببرید. با پروشات همراه باشید.


7. اینویاشا – Inuyasha – (2010- 2000)

“اینویاشا” که از مانگایی برنده جایزه، اقتباس شده است درباره یک دختر 15 ساله به نام “هیگوراشی کاگومه” است. وقتی “کاگومه” در چشمه نفرین شده‌ای که در مقبره خانوادگی آن‌ها قرار دارد سقوط می‌کند، به جای رسیدن به انتهای چشمه، در زمان سفر کرده و به 500 سال قبل باز می‌گردد. برخلاف زندگی عادی و آرامی که در زمان خود داشت، حال باید با شیطانی بجنگد که به دنبال جواهری پنهان شده در بدن اوست.

او برای دور نگهداشتن شیطان از جواهری که حالا تکه تکه شده و در بخش‌های مختلفی قرار دارد، از “اینویاشا” و دوستانی دیگر کمک می‌گیرد. “اینویاشا” نیز مانند “شیطان کش” داستانی درباره یک شیطان کش و یک انسان نیمه شیطان است که سعی دارند به کمک هم شیطان را شکست دهند. هم “کاگومه” و هم “تانجیرو” به عزیزانشان اهمیت می‌دهند و برای محافظت از آن‌ها هر کاری انجام می‌دهند. به همین دلیل این انیمه در لیست انیمه های شبیه “شیطان کش” قرار گرفت.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب و دیدنی شبیه جنگیر آبی (Blue Exorcist)


6. حمله به تایتان – Attack on Titan – (2021- 2013)

“حمله به تایتان” که از مانگایی تحسین شده و برنده جایزه اقتباس شده (نام ژاپنی آن “شینگکی نو کیوجین” (Shingeki no Kyojin) می‌باشد) در دنیایی رخ می‌دهد که در آن موجودات انسان مانند غول پیکر به نام تایتان، خرابی به بار آورده و با خوردن انسان‌ها دنیا را رو به نابودی می‌برند. سه نوجوان به نام‌های “ارن یگر”، “میکاسا آکرمن” و “آرمین آلرت” که در حمله‌ای بزرگ خانواده‌های خود را از دست دادند به نیروی ارتش می‌پیوندند. در طی انجام تمرینات به همراه گروه مبارزان زبده ارتش، “ارن” متوجه می‌شود قدرت‌های خاصی دارد.

“حمله به تایتان” با “شیطان کش” تفاوت‌های دارد اما روایت اصلی هر دوی آن‌ها بیشتر از آن که متفاوت از هم باشند به هم شباهت دارند. برای مثال شخصیت اصلی هر دو انیمه با افراد نخبه به تمرین می‌پردازند و قصد دارند دشمنی که خانواده آن‌ها را به قتل رساند، از بین ببرند.


5. کیمیاگر تمام فلزی: برادری – Fullmetal Alchemist: Brotherhood – (2010- 2009)

“کیمیاگر تمام فلزی: برادری” انیمه ای 64 قسمتی درباره دو برادر کیمیاگر به نام‌های “ادوارد” و “آلفونس الریک” می‌باشد که برای زنده کردن مادرشان عمل ممنوعه تبدیل انسان را انجام می‌دهند. در نتیجه این کار، “آلفونس” تمام بدنش و “ادوارد” یکی از دست‌هایش را از دست می‌دهند. این دو برادر برای گسترش دانش خود به منظور بازگرداندن بدنهایشان راهی سفر می‌شوند. اما آن‌ها راه پر از مانعی را در پیش دارند، مسیری که موانعی همچون دسیسه دولت و انسان‌های مصنوعی به نام همونکلوس که با کیمیاگری ساخته شده‌اند، می‌باشد.

“کیمیاگر تمام فلزی: برادری” نیز مانند “شیطان کش” درباره دو عضوی از خانواده است که یکی از آن‌ها شکل انسانی ندارد و دیگری خود را وقف کمک به او گرده است. هر دوی آن‌ها موضوع خوب در برابر بد را دارند و خواهر و برادر، برادر و برادر با دانش و توانایی‌هایشان در کنار هم دشمنان را از بین می‌برند. به همین دلیل این انیمه در لیست انیمه های شبیه “شیطان کش” قرار گرفت.


4. کلیمور – Claymore – (2007)

داستان “کلیمور” در قرون وسطی و در جزیره‌ای رخ می‌دهد که انسانیت توسط شیطان‌هایی تغییر شکل دهنده و انسان مانند به نام “یوما”، که از انسان‌ها تغذیه می‌کنند مورد حمله قرار گرفته است. گروهی تحت عنوان “سازمان” یک استراتژی برای کشتن این شیاطین به وجود آورده. این گروه موجوداتی نیمه انسان نیمه یوما به نام “کلیمور” می‌سازند که در ازای مبلغ دستمزدی، یوماها را سلاخی می‌کنند. یک کلیمور به نام “کلر” به روستای پسری به نام “راکی” فرستاده می‌شود. جایی که یک یوما کل خانواده “راکی” را کشته است.

پس از این که “کلر” جان “راکی”را نجات می‌دهد و و از روستا طرد می‌شود، به همراه “کلر” از شهری به شهر دیگر سفر می‌کند. شباهت بین “کلیمور” و “شیطان کش” در روایت داستانی و جنگ دنیای انسان‌ها با موجوداتی که حیات آن‌ها را تهدید کرده، می‌باشد. در این جا نیز یک دورگه نیمه انسان نیمه شیطان و یک جنگجوی بزرگ را در داستان داریم.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب و دیدنی برای تازه واردان صنعت انیمه


3. گابلین کش – Goblin Slayer (2018)

در حالی که در “شیطان کش” موجودات شرور، شیاطین هستند؛ در انیمه “گابلین کش” این موجودات گابلین می‌باشند. نشان دادن صحنه‌های برجسته کشتار و حمله جنسی در اولین قسمت، باعث شد وب سایت پخش کننده برای قرار ندادن هشدار برای قسمت‌های بعدی، مجبور به عذرخواهی شود. این انیمه در دنیایی فانتزی رخ می‌دهد و تلاش‌های شخصیت اصلی “گابلین کش” که مأموریت دارد گابلین ها را از چهره دنیا محو کند، به زیبایی هر چه تمام‌تر به تصویر کشیده شده است.


2. ککی‌اشی – Kekkaishi – (2008- 2006)

این انیمه در لیست انیمه های شبیه “شیطان کش”، یک گروه مبارز دارد که تنها یک هدف دارند: از بین بردن شیاطینی به نام “آیکاشی”. داستان درباره یک ککی‌اشی به نام “یوشیموری سومیمورا” و دوست و همسایه دوران کودکی او “توکینه یوکیمورا” می‌باشد و آن‌ها موجودات شیطان صفتی که به قلمرو انسان‌ها وارد شده‌اند را از بین می‌برند. این دو دوست وارثان قبیله “هازاما” نیز هستند و به همین دلیل مانند گذشتگان خود قدرت‌های ماورائی خاصی دارند که برای مهار شیاطین از آن استفاده می‌کنند. درست مانند “تانجیرو” که خواهرش “نزوکو” را دوست دارد، “یوشیموری” و “توکینه” نیز چنین پیوندی با هم دارند.


1. جنگیر آبی – Blue Exorcist – (2017- 2011)

“جنگیر آبی” نیز درست مانند “شیطان کش” در دنیای جادو و شیاطین افسانه‌ای از انتقام را روایت می‌کند. چیزی که باعث می‌شود “جنگیر آبی” از “شیطان کش” متفاوت باشد، داستان اصلی آن است؛ داستان از جایی شروع می‌شود که “رین اوکومورا” متوجه می‌شود پسر شیطان است. پس از مرگ محافظ “رین” او درخواست می‌کند درست مانند او به یک جنگیر تبدیل شود تا شیطان را بکشد. او به مدرسه‌ای جنگیری به نام “آکادمی صلیب حقیقی” وارد می‌شود. “رین” نیز مانند “تانجیرو” به سفر یادگیری و انتقام پای می‌گذارد. از آن جایی که “رین” برادری دوقلو به نام “یوکیو” دارد، شباهت انیمه به “تانجیرو” و “نزکو”ی “شیطان کش” بیشتر می‌شود. به همین دلیل این انیمه را در لیست انیمه های شبیه “شیطان کش” قرار دادیم.

همچنین بخوانید: 6 انیمه جذاب و دیدنی شبیه اسکیت بی نهایت (SK8 The Infinity) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (28)

بستن فرم

  1. زد

    آذر 2, 1401

    داش اینایی که نوشتی شوخی بیش نیست شیطان کش انچنان قشگنه که میشه بار ها دید و ازش لذت برد.شاید شاااید جوجیتسو کایسن و چنسا من لایق مقایسه باهاش باشن.

    پاسخ

    • اال در پاسخ به زد

      آذر 3, 1401

      چرا شوخی میکنی!؟
      دوست ندارم انیمه ای رو خوردکنم جز بوروتو که ناروتو رو خورد کرد اما
      دیمن اسلیر بیش از ۱۰۰ مشکل دنیا پردازی شخصیت پردازی عمق شخصیتی رابطه شخصیت ها و انواع اینا داره برای خورد نشدنش اینکه این اشکالات چینو بهتره اشاره نکنم

      پاسخ

      • مهدی ساسکه در پاسخ به اال

        اردیبهشت 25, 1402

        داداچ فاز نگیر خورد نکرد هنوزم انیمه ای نیومده که بخا با ناروتو رقابت کنه بروتو هم خوبه اما ناروتو یه چیز دیس

        پاسخ

    • ارن یگر شورشی در پاسخ به زد

      آذر 3, 1401

      شیطان کش که فقط یه انیمه متوسط با گرافیک بالاست انیمه هایی که خودت گفتی هم تعریف زیادی ندارن میشه گفت همه انیمه هایی که اینجا معرفی شدن ازشون بهترن

      پاسخ

      • اال در پاسخ به ارن یگر شورشی

        آذر 4, 1401

        چینساو من و جوجوتسو خوبن دیمن یه خورده و
        تو هم پسر هاجیمه ایسایامایی(قدیمیای سایت میفهمن) انقدر رو ارن تعصب داری؟

        پاسخ

  2. Ehsan

    خرداد 12, 1401

    چرا اونی ک من از دیمون اسلایر دیدم اخرش به بازنشستگی هاشیرای صدا ختم شد و این حمله ی موزان ک شما میگین کجاس من ندیدم چنین چیزی

    پاسخ

    • F در پاسخ به Ehsan

      خرداد 12, 1401

      اگه فقط انیمه رو دیدی و مانگاشو نخوندی نظراتی که نوشته امکان اسپویل رو نخون
      چون بخشی از داستان رو لو میده
      اون بخشی که با موزان درگیر میشن توی مانگا هست و هنوز انیمه نشده
      فصل سه یا چهار این اتفاق خواهد افتاد.

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به Ehsan

      خرداد 14, 1401

      اونا مانگا رو خوندن

      پاسخ

    • ارمی در پاسخ به Ehsan

      مرداد 31, 1401

      ببین این مال فصل ۳که حلمه میکنه و همه هاشیرا رو بجز تومیوکاگیو وتنگن میکشه تا چند ماه دیگه تو ایران هم آزاد میشه دیدنش

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به ارمی

        مهر 7, 1401

        اسپویل شدم کامل

        پاسخ

  3. هشدار اسپویل

    فروردین 29, 1400

    **** این نظر حاوی اسپویل می‌باشد ****

    انیمه دمون اسلیر اینجوری میشه که شخصیت اصلی یعنی تانجیرو علامت شیطان کش رو بدست میاره بعدش چون شمشیرش میشکنه میره به جایی که شمشیر سازا اونجان اونجا با هاشیرای مه اشنا میشه بعدش وارد جنگ با گنده لاتای شیطانا میشن و بعدش با کمک نزوکو شمشیرش قرمز میشه هاشیرای عشق و هاشیرای مه هم علامت شیطان کش رو بدست میارن اخر سر کیبوتسوچی موزان میاد به هاشیراها حمله میکنه و اخر سرهم تانجیرو میاد فرم 13 تنفس افتاب رو یاد میگیره و اونو شکست میده ولی این موزان لعنتی تقریبا همه هاشیرا هارو بجز هاشیرای اب و باد میکشه درنهایت هم نزوکو انسان میشه تا تانجیرو رو ازدست موزان نجات بده

    پاسخ

    • در پاسخ به هشدار اسپویل

      اردیبهشت 25, 1400

      فقط از هاشیراها باد و اب زنده موندن؟ بقیشون میمیرن؟

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به

        اردیبهشت 26, 1400

        اره حاجی من فقط اخرشو متوجه نشدم که چی شد یهو رفتن ایندرو نشون دادنو از این چیز میزا

        پاسخ

      • میکاییل حسین پور در پاسخ به

        شهریور 3, 1400

        بله ولی هاشیرای صدا که تنگن باشه قبل از جنگ با موزان به خاطر جراحات بدی که دیده بازنشسته میشه و اینوسکه و تانجیرو و زنیتسو جانشین های خودش میکنه

        پاسخ

      • S در پاسخ به

        تیر 4, 1401

        آره و هاشیرای صدا هم که زنده موند (بازنشستگی رفت)

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به هشدار اسپویل

      اردیبهشت 26, 1400

      یه چیزی رو درست نفهمیدم اونی که تانجیرو فرم های تنفس افتاب رو ازش یاد گرفته بود زن بود یا مرد ؟ کی بود اون اصلا ؟ تبغ گفته ی موزان اون انقدر قوی بود که موزان ازش نیترسی …وایسا نکنه این یارویی که میگم همونیه که شیطان شد و یکی تز هاشیراها که اباس سبز داشت رو کشت و بعدش با هاشیرای باد جنگید نکنه همون شیطان شیش چشمه که ماه اول بوده !!!؟

      پاسخ

      • احمد در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 26, 1400

        اونیکه به تانجیرو تنفس آب رو یاد داد مردی با نقاب قرمز با دماغ دراز بود

        پاسخ

      • پوکر من در پاسخ به رهام

        خرداد 11, 1400

        حتمامنظورش اون چیترش که درباره نوادگان این هاشیراهاس تو چیتر اخرش

        پاسخ

      • (ó㉨ò) در پاسخ به رهام

        شهریور 14, 1400

        ******هشدار اسپویلللل********
        نه ببین اونی که به تانجیرو تنفس اب رو یاد داد استاد تومیوکا گیو و هاشیرای قبلی ابه که یه پیرمرد به نام اوراکوداکیه
        اونی که موزان ازش میترسید یوریچی بود که خالق تنفس خورشید یا همون هینوکامی کاگورا هستش و قویترین شیطان کش ارتش شیطان کش هاست که مزانو تا پای مرگ برد ولی موفق نشد شکستش بده برا همین موزان عین سگ ازش میترسه بعد یوریچی قیافش کپپپپ تانجیروعه چشماش،زخم رو پیشونیش،موهاش همرنگ تانجیرو و بلنده
        و دوتا گوشواره هانافودا مث همون تانجیرو داره
        قضیشم اینه که همسز و بوه ی بدنیا نیومدش رو شیطان کشته برای همین وارثی نداره
        این دوتا گوشوارشو میده به یه دوستش که اون دوستش نثل در نثل این گوشواره رو دست به دست میکنه که از پدر تانجیرو میرسه بهش و از اونجایی که فقط تانجیرو شیطان کش میشه از نواده های یوریچی بحساب میاد
        اون یارو شیطان هشت چشمی که با سانمی(هاشیرای باد)جنگید هم برادر همین یوریچیه که تبدیل به یکی از دوازده کیزوکی شده

        پاسخ

      • S در پاسخ به رهام

        تیر 4, 1401

        مرد بود، پدرش بود، اون که موزان ازش می‌ترسید،یوریچی یعنی دوست جد تانجیرو بود که به جد تانجیرو تنفس آفتاب رو نشون داد و جد تانجیرو ازش یاد گرفت و نسل به نسل به تانجیرو یاد داد، کوکوشیبو که رده بالای اوله و شش چشمه، برادر دو قلوی یوریچی بود که موزان اون رو تبدیل کرد

        پاسخ

      • Mahan در پاسخ به رهام

        مرداد 17, 1401

        ببین اصلا کسی یاد نداده تنفس افتاب یا خورشید رو به تانجیرو ، تانجیرو ضاتن وارسین تنفس خورشیده و کسی که همرهیش میکنه ، منظورم وارسین اصلی ،یوریچی تسگیوکونی برادر یک بالا ( کوکوشیبو ، همون شش چشمه ) هستش که کوکوشیبو و موزان. با کمک هم یوریچی رو شکست میدن و حریف قدری هم بوده ( یوریچی )

        پاسخ

    • محمد در پاسخ به هشدار اسپویل

      شهریور 4, 1400

      شما از کجا دیدینش آخه من فصل یکشو فقط دیدم دیگه اینایی رو که شما میگین ندیدم

      پاسخ

      • (ó㉨ò) در پاسخ به محمد

        شهریور 14, 1400

        اینا توی مانگا هستش
        مانگا تا چپتر ۲۰۵ اومده و تموم شده انیمه هم از رو همونه اما انیمه فک کنم تا حدود چپترای ۵۲ یا یه همچین چیزی از مانگا رو پوشش داده

        پاسخ

        • علی در پاسخ به (ó㉨ò)

          بهمن 2, 1400

          ازکجا باید دانلود کنم ادامشو

          پاسخ

          • کیمیا در پاسخ به علی

            فروردین 26, 1401

            تو گوگل بنویس مانگای شیطان کش بعد اگه بگردی یه سایتی به اسم مانگا لودر میاره اونو بزن البته با فیلتر شکن باید وارد بشی بعد از چپتر 96 شروع کن به خوندن اگرم 96 نبود چپتر 97 ببین تمام

            پاسخ

    • Nfsz در پاسخ به هشدار اسپویل

      مرداد 27, 1401

      ینی جدی جدی همه هاشیراها میمیرن؟😐
      زنیتسو و اینوسکه چی میشن

      پاسخ

  4. سبحان در پاسخ به ...

    شهریور 23, 1401

    نه آقا کسی که به تانجیرو تنفس آفتاب رو یاد داد برادر کیوزوکی رده بالای اول بود. و آخر هم با نور خورشید میمیره موزان

    پاسخ