7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه “هوریمیا” (Horimiya) که باید تماشا کنید

“هوریمیا” یک انیمه جذاب و دیدنی اقتباسی از مانگایی به همین نام نوشته “هیروکی آداچی” و به تصویربرداری “دایسوکه هاگیوارا” است. داستان پیچیده درباره شخصیت‌های متفاوتی به نام‌های کیوکو هوری و ایزومی میاموراست. هوری دختری باهوش و زیباست که همه در دبیرستان دوستش دارند. ایزومی هم یک شخصیت منزوی است که دوست دارد تنها باشد.

شاید در این دو در ظاهر متفاوت باشند اما در اصل به هم نزدیک هستند. اگر این انیمه را دوست دارید، در اینجا 7 انیمه جذاب و دیدنی را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. ۵ سانتی‌متر در ثانیه – 5 Centimeters Per Second

یک انیمه جذاب و دیدنی درباره دو دلداده که از کودکی همدیگر را می‌شناختند. تاکاکی و آکاری از وقتی یادشان است همدیگر را دوست داشته‌اند. اما بنا به دلایلی جدا از هم زندگی می‌کنند. گرچه با هم ارتباط دارند اما باید با رابطه دور از هم کنار بیایند. این انیمه داستان عاشقانه دو دلداده جدا از هم است. هوری و ایزومی هم عاشق هم شده و با مسائلی روبرو هستند.

همچنین بخوانید: 10 قهرمان انیمه که زمانی به عنوان ویلن معرفی شدند


6. سواری در بهار جوانی – Blue Spring Ride – 2014

داستانی درباره یک دانش آموز راهنمایی به نام فوتابا که عاشق همکلاسی سردش کو تاناکا است. او از خیلی وقت عاشق کو است، اما با وجود تلاش‌هایش، کو کوچکترین توجهی به او ندارد. حالا در دبیرستان دوباره عشقش را می‌بیند، اما این بار نامش کو مابوچی است. فوتابا به تدریج به اطلاعاتی درباره کو دست یافته و می‌خواهد کمکش کند. داستان عاشق این انیمه جذاب و دیدنی به “هوریمیا” شباهت دارد.


5. فرزندان گرگ – Wolf Children – 2012

هانا دانشجویی است که عاشق همکلاسی عجیبش می‌شود. او نه یک انسان بلکه گرگینه ای که زیر نور ماه کامل گرگ می‌شود. اما عاشق هانا به او کم نشده و تصمیم می‌گیرد با او زندگی کند. چنین داستان عاشقانه‌ای این انیمه را جذاب و دیدنی می‌کند.


4. هیولای کوچک من – My Little Monster – 2012

یک انیمه جذاب و دیدنی درباره دختر جوان درس خوانی که فقط به فکر نمره‌هایش است. با اینکه می‌خواهد تنها باشد اما با دیدن هاروی دردسرساز که نمی‌خواهد به مدرسه برود، زندگی‌اش عوض می‌شود. شیزوکو و هارو در ظاهر متفاوت اما در باطن به هم نزدیک هستند.

طرز فکر هردو مشابه بوده و دوست دارند تنها باشند. وقتی شیزوکو هارو را می‌شناسد، متوجه می‌شود آنقدرها ترسناک نیست. این انیمه شما را به یاد هوری و ایزومی می‌اندازد. چون آنها هم در ظاهر تفاوت دارند؛ اما بعد یکدیگر را بیشتر می‌شناسند.

همچنین بخوانید: 8 انیمه سینمایی با ژانر عاشقانه که باید تماشا کنید و لذت ببرید


3. تورادورا! – Toradora – 2008-2009

این انیمه جذاب و دیدنی ما را با دو دانش آموز دبیرستانی شبیه هوری و ایزومی آشنا می‌کند. چهره ریوجی شاید ما را به اشتباه بیندازد. چون در ظاهر غلط انداز اما در باطن پسری آرام و مهربان است.

یک اشتباه او را با دانش آموزی عروسک مانند به نام تایگا آشنا می‌کند و سپس متوجه می‌شود تایگا واقعاً شیرین و بامزه است. آن‌ها در کمک به یکدیگر برای رسیدن به معشوقه‌های خود به هم نزدیک‌تر می‌شوند. بنابراین اینجا هم با داستان عاشقانه دو فرد متفاوت روبرو هستیم.


2. کاره کانو – Kare Kano – 1998-1999

یوکینو دانش آموزی دبیرستانی است که دوست دارد مرکز توجه باشد. اما آریما در همه چیز کامل است و توجهات را از آن خود می‌کند. یوکینو از او بدش می‌آید و برای بازگشت به جایگاه قبلی‌اش هرکاری می‌کند. سرانجام در آزمون‌های میان‌ترم موردتوجه قرار می‌گیرد و آریما را شکست می‌دهد.

اما برخلاف تصورش آریما غمگین نشده و به او تبریک می‌گوید. حتی به او ابراز عشق می‌کند، اما یوکینو دست رد به سینه او میزند. آریما بعداً به یکی از رازهای یوکینو پی برده و متوجه می‌شود آنطور که تظاهر می‌کند، نیست. این انیمه جذاب و دیدنی هم داستان عاشقانه شخصیت‌های متفاوت است.


1. از من به تو – Kimi ni Todoke: From Me to You – 2009-2011

ساواکو کورونوما دختر شیرینی است که همکلاسی‌ها درباره‌اش اشتباه می‌کنند. همه از او دوری می‌کنند درصورتی که خودش از تنهایی خسته شده. برای اینکه دوستان بیشتری داشته باشد با شوتا، محبوب‌ترین پسر کلاس دوست می‌شود، اما شوتا تصمیم دارد جلوی بقیه شجاعت او را امتحان کند. ساواکو هم این را فرصتی برای اثبات خویش تلقی کرده و چالش را قبول می‌کند.

او هربار چالش تازه‌ای را پذیرفته و به تدریج بر شوتا تأثیر می‌گذارد. این انیمه جذاب و دیدنی داستان عاشقانه دو فرد با شخصیت‌های متفاوت است که شما را به یاد “هوریمیا” می‌اندازد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های موردانتظار و نادیده گرفته شده سال 2021


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. یک اوتاکو

    شهریور 31, 1400

    من همه رو جز مای لیتل مانستر دیده بودم ولی هیچ کدوم به اندازه و لول هوریمیا نمی‌رسه لولو آ چیگاو دس

    پاسخ