7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه  “من خیلی اهمیت می‌دهم” (I Care a Lot)

“من خیلی اهمیت می‌دهم” یک فیلم جذاب و دیدنی تاریک و مهیج است که درباره “مارلا گریسون”، یک روانی خودپسند و دغل باز می‌باشد. او به کمک شرکایی که دارد به افراد ثروتمند پیر دستبرد می زند. اما وقتی “مارلا” سعی می‌کند این کار را با “جنیفر پیترسون” یک زن ثروتمند و قدرتمند مجرد که هیچ خانواده‌ای ندارد انجام دهد، زندگیش به مسیر تاریکی سوق می‌یابد. کمی بعد “مارلا” متوجه می‌شود “جنیفر” با افراد قدرتمندی در ارتباط است که این بار اجازه نمی‌دهند از دست شان در برود. اگر به دنبال فیلم‌های مهیج و جنایی این چنینی هستید، در اینجا 7 فیلم جذاب و دیدنی مشابه را معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. فریبکاری – The Hustle – 2019

“فریبکاری” درباره دو سارق است که از مردان دزدی می‌کنند. “جوزفین” دوست دارد مردان ثروتمند دنیا را گول بزند، در حالی که “پنی” که به اندازه او مهارت ندارد، معمولاً مردان معمولی را فریب می‌دهد. با این که این دو روش‌های متفاوتی دارند، اما برای سرقت از یک میلیاردر خوره تکنولوژی دست به دست هم می‌دهند. “فریبکاری” یک فیلم جذاب و دیدنی هیجان انگیز با پایانی غیرمنتظره است. بینندگانی که از تماشای “من خیلی اهمیت می‌دهم” لذت بردند، از بازی‌های ذهنی این فیلم نیز لذت خواهند برد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم جذاب و دیدنی درباره جراحی صورت و تغییر چهره


6. جونزها – The Joneses – 2009

وقتی “ایک”، “کیت”، “جن جونز” و “استیو” به محله‌ای ثروتمند نقل مکان می‌کنند، به نظر به خانواده ای معمولی شباهت دارند که برای کسب موقعیت بهتر به خانه‌ای جدید آمده‌اند. اما این واقعیت ماجرا نیست. “کیت” رهبر بازاریابانی است که با به رخ کشیدن سبک زندگی ثروتمندانه شان، به طور غیرمستقیم روی تصمیمات همسایگان تأثیر می‌گذارد. خیلی زود، آن‌ها تقریباً به تمام افراد محله تأثیر گذاشته و کاری می‌کنند چیزهایی را که حتی به آن نیاز ندارند را خریداری کنند، تا خلاء حاصل از شغل‌های ناموفق و تکراریشان پر شود. ممکن است شخصیت‌های “جونزها” دقیقاً شبیه “مارلا” در “من خیلی اهمیت می‌دهم” نباشند، اما هنوز هم با فریب دادن دیگران پول در می‌آورند.


5. کجیلیونر – Kajillionaire – 2020

فیلم جذاب و دیدنی “کجیلیونر” درباره دو دغلکار است که از کودکی به دخترشان آموزش می‌دهند چطور دیگران را فریب دهد. اما آن ها در یکی از سرقت‌هایشان با “ملانی” آشنا می‌شوند که با این موضوع مشکلی ندارد. با پیش رفتن داستان و پی بردن خانواده به عاقبت کارهایشان، زندگی آن‌ها از این رو به آن رو می‌شود. بینندگانی که از تماشای “من خیلی اهمیت می‌دهم” لذت بردند، به “کجیلیونر” نیز علاقمند خواهند شد.


4. هشت یار اوشن – Ocean’s 8 – 2019

“دبی اوشن” (“ساندرا بولاک” (Sandra Bullock) ) یک دغلکار است که به مدت شش سال بزرگترین سرقت خود را برنامه ریزی کرد. “دبی” می‌داند برای آن که بتواند به گردنبند 150 میلیون دلاری برسد، به تیمی مجرب و حرفه‌ای نیاز دارد. او با دقت هر چه تمام‌تر اعضا را انتخاب می‌کند. اما، آن‌ها خبر ندارند که این سرقت باعث می‌شود ثروت بیشتری به آن‌ها برسد. “هشت یار اوشن” داستانی درباره یک زن دغلکار است که گروهی از مجرمان حرفه‌ای را دور هم جمع کرده تا جواهری چندمیلیون‌دلاری سرقت کند، طرفداران “من خیلی اهمیت می‌دهم” از تماشای این فیلم جذاب و دیدنی لذت خواهند برد.

همچنین بخوانید: 6 فیلم جذاب و دیدنی درباره مردانگی که زنان ساخته‌اند


3. دروغ و سرقت – Lying and Stealing – 2019

“ایوان واردینگ” در سرقت از افراد ثروتمند وارد است. خیلی وقت است که به انجام این کار مشغول است، اما حالا دیگر نمی‌خواهد به این کار ادامه دهد. “آلیس تیبالدی” سارقی بدهکار، با “ایوان” همکاری می‌کند تا با هم به مشکلاتشان خاتمه دهند. با جلو رفتن داستان، ماجرای آن‌ها و ثروتمندان باعث می‌شود به مسیر دیگری وارد شوند. “دروغ و سرقت” نیز مانند “من خیلی اهمیت می‌دهم” داستان دغلکارانی است که حاضرند برای دستیابی به پول، هر کاری کنند.


2. شیادان – Hustlers – 2019

“دستنی” یک رقاص است که برای کمک به مادربزرگش در یک کلوب کار می‌کند. متاسفانه کاسبی‌اش خوب نیست. “دستنی” اجرای “رومانا” رقاص بزرگ کلوب را واقعاً دوست دارد. بنابراین با امید به پول بیشتر تصمیم می‌گیرد از او کمک بخواهد. “رومانا” تصمیم می‌گیرد که همه چیز درباره جلب توجه ثروتمندان و تکنیک‌های آن را به “دستنی” بیاموزد.

اما پس از رکود سال 2007 تا 2008، هر دوی آن‌ها با مشکلات بسیار زیادی مواجه می‌شوند. “دستنی” که حالا یک مادر مجرد است، به دنبال راه دیگری برای پول در آوردن است که دوباره “رومانا” را ملاقات می‌کند. “رومانا” نقشه‌ای پرخطر را برای او توضیح می‌دهد و او را وارد کار می‌کند. آن ها کار را شروع می‌کنند و پول خوبی هم از آن در می‌آورند، اما خیلی زود با مشکل مواجه می‌شوند. “شیادان” داستان زنانی است که مردان را بخاطر پول فریب می‌دهند، کاری که “مارلا” در “من خیلی اهمیت می‌دهم” عاشق انجام آن است.


1. زن اغواگر – Femme Fatale – 2002

پس از این که “لورا” عضوی از حلقه جنایت، یک ست جواهر عجیب را به سرقت می‌برد، برای این که مجبور نباشد چیزی را با همکارانش تقسیم کند فرار می‌کند. او بعدها با “لیلی” آشنا می‌شود که موقعیت مشابهی دارد. بنابراین وقتی “لیلی” خودکشی می‌کند، “لورا” فرصت را غنیمت شمرده و هویت او را از آن خود می‌کند و به زندگی ادامه می‌دهد. اما، خیلی زود متوجه می‌شود کسی در حال تعقیب او بوده و می‌خواهد رازهایش را برملا کند.

“زن اغواگر” یک فیلم جذاب و دیدنی درباره یک دغلکار است که نه تنها قربانیان، بلکه کل حلقه جرایمی که در آن کار می‌کرد را فریب می‌دهد. افرادی که از “من خیلی اهمیت می‌دهم” لذت برند، به خاطر رازهای سیاه و پیچیدگی‌های فیلم درباره یک روانی خودپسند، عاشق “زن اغواگر” نیز خواهند شد.

همچنین بخوانید: 20 فیلم تاثیرگذار درباره زنان با اراده و شجاع


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. کیان

    فروردین 11, 1400

    لطفا لیست فیلم هایی مشابه promising young women رو هم بزارید.

    پاسخ

  2. حسین

    اسفند 21, 1399

    فیلم شبگرد 2014
    ورژن مردانه این اینگونه ژانر هست

    پاسخ