جسی پلمونس نقش اصلی فیلم بعدی اسکورسیزی را ایفا خواهد کرد؛ دیکاپریو در نقش مکمل

بعد از تایید حضور رابرت دنیرو، لئوناردو دیکاپریو و لی‌لی گلداستون در پروژه جدید مارتین اسکورسیزی به‌نام “قاتلان فلاور مون” (Killers of the Flower Moon)، حالا “جسی پلمونس” (Jesse Plemons) 32 ساله رسما جایگزین دیکاپریو در ایفای نقش اصلی این فیلم شده است.

این موفقیت بزرگ برای بازیگری مانند پلمونس که سابقه‌ی نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی مثل “من به پایان دادن اوضاع فکر میکنم” (I’m Thinking of Ending Things)، “ال کامینو” (El Camino) و سریال‌های “فارگو” (Fargo) و “بریکینگ بد” (Breaking Bad) را در کارنامه‌اش داشته‌است، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده و پلمونس را از بازی در فیلم جدید دیگر کارگردان مشهور هالیوود، “جردن پیل”، منصرف کرده است. “جسی پلمونس” پیش از این نیز در فیلم “مرد ایرلندی” (The Irishman)، آخرین اثر اسکورسیزی، نیز نقش کوتاهی را ایفا کرده بود.

فیلم جدید “قاتلان فلاور مون” که امتیاز پخش آن را شبکه اپل به‌دست آورده‌است، از کتابی اقتباس شده که داستان آن به گروهی از سرخ‌پوست‌ها و ساکنین بومی آمریکا می‌پردازد که در زمین‌های اوکلاهما نفت را یافتند. درحالی‌که عملا به سمت این زمین‌ها پس زده شده بودند تا بدترین زندگی را تجربه کنند. در نتیجه وقتی ناگهان این افراد به ثروت رسیدند، قتل‌های زنجیره‌ای به راه افتادند تا هر 184 سرخ‌پوست را بکشند و پول‌ها را بدزدند. ولی یک قهرمان می‌خواست به آن‌ها کمک کند. به گفته‌ی “اریک راث”، نویسنده فیلم، به درخواست دیکاپریو تغییراتی در فیلمنامه و نقش‌ها اعمال شده که با فیلمنامه‌ی ابتدایی مقداری متفاوت است.

هنوز از تاریخ پخش این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده و باید در آینده منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از این پروژه‌ی درحال ساخت باشیم.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عباس حسن زاده

    اسفند 3, 1399

    من این پسرو خیلی دوست دارم و مطمئنم در آینده خیلی بیشتر اسمشو میشنویم

    پاسخ