بازگشتی هیجان‌انگیز و تماشایی در تریلر جدید فیلم Fast & Furious 9

پس از گذشت یک سال از انتشار اولین تریلر قسمت نهم فیلم “سریع و خشمگین 9″، شب گذشته کمپانی یونیورسال پیکچرز همزمان با رویداد ورزشی سوپر بول دومین تریلر رسمی این فیلم را هم منتشر کرده‌است که در آن شاهد صحنه‌های هیجان‌انگیز و بازی جذاب بازیگران هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

“جاستین لین” (Justin Lin) که تاکنون دو قسمت از سری فیلم های “سریع و خشمگین” را کارگردانی کرده است، وظیفه کارگردانی قسمت نهم این فیلم را برعهده داشته و وین دیزل، میشل رودریگز، شارلیز ترون و جان سینا نیز بار دیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. همانطور که در تریلر هم شاهد بودیم، ماجرای این فیلم در ادامه اتفاقات قسمت قبلی آن خواهد بود و شخصیت‌ها را با چالش‌ها و ماجراجویی‌های جدیدتری روبرو کرده است.

“سریع و خشمگین 9” که پیش از این قرار بود در بهار سال 2020 اکران شود، به دلیل پاندمی بیماری کرونا چندبار به تعویق افتاد و حالا قرار است در تاریخ  ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) به‌طور رسمی راهی پرده سینما شود. گرچه احتمال تغییر این تاریخ و تاخیر خوردن دوباره‌ی اکران این فیلم همچنان وجود دارد، اما یونیورسال پیکچرز تاکنون خبری مبنی بر فروش “سریع و خشمگین 9” به پلتفرم‌های خانگی منتشر نکرده و انتظار می‌رود که در تابستان 2021 شاهد اکران جهانی این فیلم در سینماها باشیم.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. احمد عابدی

    اسفند 22, 1399

    عالی هست 2ماه دیگه

    پاسخ