10 انیمه عاشقانه که پیش از روز ولنتاین باید تماشا کنید

با نزدیک‌تر شدن روز ولنتاین انیمه های عاشقانه می‌توانند دیدنی باشند. این روز در ژاپن هم جشن گرفته می‌شود اما به جای هدیه دادن به هم، این زنان هستند که شکلات و آبنبات می‌دهند. برای این کار دو نوع شکلات تهیه می‌کنند، یکی برای دوستان و خانواده‌شان و دیگری برای شخص موردعلاقه‌شان.

به همین دلیل انیمه های مرتبط با روز ولنتاین هم ساخته شده است. خوشبختانه انیمه های عاشقانه عناصری از ژانرهای دیگر را هم نشان می‌دهند. در اینجا این فیلم‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. کلند – Clannad – 2007

یکی از محبوب‌ترین انیمه های موجود که لبخند بر لبتان می نشاند. انیمه درباره یک بچه مدرسه‌ای است که می‌خواهد مشکلات شخصی دوستانش را حل کند و در این میان درباره خودش چیزهایی می‌فهمد. این انیمه بسیار زیبا و دیدنی بوده و پس از آن انیمه Clannad: After Story ساخته شد. اما اصلاً انیمه غم انگیزی نیست و عین حال که داستان را به زیبایی نشان می‌دهد، احساسات شما را نیز تا پایان درگیر می‌کند.

همچنین بخوانید: 10 قهرمان انیمه که زمانی به عنوان ویلن معرفی شدند


9. کاگویا ساما: عشق جنگ است – Kaguya-Sama: Love Is War – 2019

اگر به دنبال تماشای انیمه ای با تم سبک‌تر هستید این انیمه برایتان مناسب است. سریال درباره دو شخصیت است که عاشق یکدیگرند اما غرور نمی‌گذارد به هم نزدیک شوند و جنگی را آغاز می‌کنند تا دیگری را به اعتراف به عشق وادار کنند.

یک انیمه جذاب و دیدنی با شخصیت‌های اصلی و مکمل جالب که دیدنشان لذتبخش است. یک سریال سبک با مینی اپیزودهای تماشایی.


8. اینویاشا – Inuyasha – 2020

سریالی که همه از آن لذت می‌برند. یک انیمه کلاسیک با عناصری از ژانرهای مختلف. این شونن ماورایی دوره‌ای از ژاپن را نشان می‌دهد که هیولا و اهریمن در جامعه وجود دارد. کاگومه 15 ساله از دوره ما به گذشته رفته و اینویاشای نیمه اهریمن را می‌بیند.

این سریال عاشقانه شونن پر از صحنه‌های اکشن، ماجراجویی، دوستی و عشق است و کلیشه‌هایی مانند روح‌های جنگنده و عشق و دوستی آن را دیدنی می‌کند.


7. داستان عاشقانه من – My Love Story – 2015

این سریال شبیه سریال‌های دیگر نیست چون کلیشه‌های شخصیت اصلی مرد را کنار می زند. در این انیمه به جای دیدن یک پسر لاغر استخوانی کلیشه در انیمه های شوجو، یک مرد درشت هیکل به نام تاکئو گودا را می‌بینیم که شبیه یک سارق یا گانگستر است. اما او قلبی از طلا دارد، بنابراین عاشق رینکو راماتو شده و او هم عاشقش می‌شود. یک سریال شیرین، تحسین برانگیز و خنده دار که تاکئو تصور می‌کند رینکو عاشق دوست خوشتیپش سوناکاواست، اما حقیقت این است که او و رینکو عاشق هم شده‌اند.


6. از طرف من برای تو – From Me To You – 2009

انیمه عاشقانه شوجو درباره زوجی که دوستایی زیبایی را آغاز می‌کنند. ساواکو کورونوما اغلب توسط همکلاسی‌ها ساداکو خوانده می‌شود چون به شخصیت ترسناک فیلم “حلقه” (The Ring) شباهت دارد. از آنجاییکه نمی‌داند با دوستانش چطور صحبت کند یا حرف‌هایش را بزند، بقیه او را درک نمی‌کنند. اما وقتی شوتا کازهایای گرم و دوستانه را می‌بیند، او به ساواکو کمک می‌کند تا از پوسته‌اش بیرون بیاید و دوستان جدید پیدا کند، که یکی از این افراد عشق او خواهد بود.

همچنین بخوانید: 10 سیکوئل انیمه جذاب و دیدنی در سال 2021


5. کنیز سما – Maid-Sama – 2005

یک انیمه کلاسیک شوجو که در کنار انیمه های “میزبان باشگاه دبیرستان اوران” (Ouran High School Host Club) و “سبد میوه” (Fruits Basket) یکی از محبوب‌ترین انیمه هاست. این سریال یک کمدی درباره میساکی آیوزاوای سرسخت است که “رئیس اشرار” دبیرستان نامیده می‌شود.

او تلاش می‌کند این مدرسه پسرانه را به جایی راحت برای دانش آموزان مؤنث تازه وارد تبدیل کند، اما پسرها فکر می‌کنند او از آنها نفرت دارد. از سوی دیگر او در یک کافه هم کار می‌کند و اگر پسرها به این موضوع بو ببرند، به دردسر می افتد. بنابراین زمانی که تاکومی اسوی، محبوب‌ترین پسر مدرسه او را در آنجا می‌بیند آن دو باهم معامله می‌کنند.


4. سواری در بهار جوانی – Blue Spring Ride – 2014

سریال شوجوی دیگری با شخصیت‌های جذاب و داستانی خیره کننده. فوتوبا یوشیوکا و کو تاناکا در دوران دبیرستان به هم علاقه داشتند و سرانجام تصمیم گرفتند یک روز تعطیل را باهم باشند. اما پس از یک سوتفاهم برنامه‌شان لغو شده و یک دفعه مدرسه را رها می‌کنند.

حالا فوتوبا یوشیوکا یکبار دیگر در مدرسه کو را می‌بیند، اما حالا نام او کو مابوچی است، اما نام او تنها چیزی نیست که در او فرق کرده. این دو از دوران دبیرستان عوض شده و احساساتشان به هم عوض شده است. جلوه‌های هنری و شخصیت پردازی این سریال بامزه و دیدنی است. اما سریال یک دفعه پس از 15 قسمت متوقف شد و تمام بینندگان را برای تماشای ادامه سریال منتظر گذاشت.


3. داستان عاشقانه تاماکو – Tamako Love Story – 2014

یک فیلم انیمه تحسین برانگیز و دیدنی برای روز ولنتاین درباره داستان عاشقانه یک دختر جوان به نام تاماکو که محل زندگیش روبروی دوست دوران کودکی و عشقش موچیزو اوجی است. موچیزو هم عاشق تاماکوست، اما خجالت می‌کشد حسش را به او بگوید و از آنجاییکه آرزو دارد در توکیو ادامه تحصیل دهد نمی‌داند این موضوع را چطور به او بگوید. این فیلم به کشمکش‌های میان این دو می‌پردازد.


2. پرتقال – Orange – 2016

شاید این انیمه در ظاهر شبیه انیمه های شوجوی دیگر باشد اما دیدنی‌تر است. یک انیمه دارک و زیبا درباره گروهی از دوستان دبیرستانی که می‌خواهند زندگی دوستشان را نجات دهند. ناهو نامه‌ای از آینده خودش دریافت می‌کند که می‌گوید یکی از دانش آموزان، که ناهو و بقیه با او دوست هستند در آینده خودکشی می‌کند.

این نامه حاوی جزئیاتی است که کاکرو را کنار میزند چون ناهو می‌خواهد از مرگ او پیشگیری کند. او سپس متوجه می‌شود همه دوستانش از آینده خود چنین نامه هشداری دریافت کرده‌اند.

همچنین بخوانید: معرفی 9 انیمه جذاب و دیدنی در زمستان 2021


1. دختری که در زمان پرش می‌کرد – The Girl Who Leapt Through Time – 2006

یک انیمه دیدنی که حتماً همه آن را دوست خواهند داشت. ماکوتو کونو یک دانش آموز دبیرستانی است که نمی‌داند بعد از تحصیل با زندگی‌اش چکار کند. اما وقتی متوجه می‌شود می‌تواند در زمان پرش کند و چند دقیقه به عقب برگردد، با قدرت خود مسیر زندگیش را عوض می‌کند. عناصر عاشقانه فیلم کند پیش رفته و عطش بیننده را بیشتر می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. اوتاکوی عاشق

    بهمن 24, 1400

    نام تو چی؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ