10 شخصیت قدرتمند در پایان سریال “هانتر × هانتر” (Hunter X Hunter)

شاید انیمه “هانتر × هانتر” به پایان نرسیده باشد اما شخصیت‌های قدرتمندری به آن وارد شده‌اند. قهرمان‌ها و ویلن‌هایش بارها قدرت خود را ثابت کرده‌اند، اما تفاوت میزان قدرتشان واضح بوده است. این لیست بیشتر شخصیت‌های منفی را شامل می‌شود تا مثبت را، و البته برنده هنوز مشخص نیست. انتخاب 10 شخصیت قدرتمند این انیمه کار سختی نیست، اما رتبه بندی آن‌ها واقعاً سخت است. در اینجا می‌خواهیم این رتبه بندی را در اختیارتان بگذاریم. با پروشات همراه باشید.


10. شایاپوف (Shaiapouf) قدرت آفرینش نن دارد

ضعیف‌ترین عضو گارد سلطنتی هنوز یکی از قوی‌ترین‌های داستان است. شایاپوف آنقدر قوی است که کالت معتقد است او می‌تواند در مقابل آیزاک نترو قرار گرفته و او را شکست دهد. علاوه بر استقامت، چابکی، تیزهوشی و ویژگی‌های دیگرش، قابلیت آفرینش نن توسط اوست که متفاوتش می‌کند. مثلاً او نسخه ترسناک پالم سیبریا را خلق کرده است. او حتی می‌تواند خود را تجزیه کند که ببیشتر اوقات به کمکش می‌آید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه‌های دبیرستانی تاریخ که باید تماشا کنید


9. هیسوکا مارو (Hisoka Morow) با تکنیک بانجی گام خود کارهای زیادی انجام می‌دهد

شاید رفتار راحت هیسوکا قدرتش را زیرسوال ببرد اما اگر او را دست کم بگیرید اشتباه کرده‌اید. او آنقدر قدرت دارد که افرادی مانند کرولو را به لرزه بیندازد و حتی بسیاری از بردن نام او می‌ترسند. او با تکنیک بانجی گام خود می‌تواند سلاح‌های مختلفی خلق کند تا سریع‌تر حرکت کند، با دشمنانش مقابله کند، از جسمش مراقبت نماید، خونش را بند آورد و حتی از اعضای داخلی بدنش محافظت کند.


8. کرولو لوسیفر (Chrollo Lucilfer) می‌تواند نن های مختلف را به هم چسابنده و نن هرکس را از بین ببرد

کرولو با قدرتش یک قدم از هیسوکا جلوتر است چون می‌تواند نن های مختلف را به هم بچسباند، درحالی که بقیه چنین قدرتی ندارند. زولدیک ها که خودشان مزدور هستند او را دشمنی خطرناک می‌دانند و او می‌داند کی مقابلشان بماند. ترسناک‌ترین ویژگی کرولو راز بندیت است، که می‌تواند نن هرکس را از بین ببرد.


7. زنو زولدیک (Zeno Zoldyck) می‌تواند تجلی خود را به شکل اژدها درآورد

مهارت‌های کشتار زنو زولدیک، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌ها، بسیار زیاد هستند. خرد و تجربه سالیان دراز به همراه مهارت‌های محتاطانه‌اش او را به نیرویی قدرتمند تبدیل کرده. به طوری که به کرولو نشان داده هیچ قدرتی نمی‌تواند او را از پا درآورد. او می‌تواند تجلی خود را به اژدهایی قدرتمند تبدیل کند که زنو را به همه جا می‌برد. این اژدها می‌تواند هرکسی را بترساند.


6. توانایی دفاع و مقاومت نفرپیتو (Neferpitou) از هرکسی بیشتر است

نترو برخلاف شایاپوف اعتراف کرده نفرپیتو از او قوی‌تر است. شاید آنها از نن استفاده کنند اما توانایی دفاع و مقاومت نفرپیتو از هرکسی بیشتر است. زمانی که مروئم با دمش او را می زند تا جانش را بگیرد، نفرپیتو با کمترین زخم زنده می‌ماند. او حتی به نسخه مسن‌تر خود تبدیل می‌شود تا همه را شکست دهد.

همچنین بخوانید: 10 انیمه موردانتظار در سال 2021


5. جینگ فریس (Ging Freecss) هرگز تمام قدرتش را نشان نداد

گرچه قدرت واقعی جینگ هنوز افشا نشده، اما معلوم است که او یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای داستان است. تا آنجا که نترو او را یکی از معدود استفاده کنندگان از نن می‌داند که لایق احترام او هستند. مشت از راه دور و التراسوند و البته گلوله‌هایی که به هرچیزی نفوذ می‌کنند، از قدرت‌های او هستند. به علاوه او رهبر هیئت عازم به قاره سیاه است.


4. منتوتیوپی (Menthuthuyoupi) قدرتمندترین عضو گارد سلطنتی شاه مورچه‌هاست

منتوتیوپی در نبرد با ناکل، ملئرون، مورل، کیلوآ و شوت ثابت کرد قدرتمندترین عضو گارد سلطنتی شاه مورچه‌هاست و یکبار هم شکست نخورده است. ابتدا فقط در مقابل دشمنانش خشمگین می‌شود اما بعد نن او می‌تواند از خشمش برای قدرت گرفتن استفاده کند. خشم او به صورت هیولایی متجلی می‌شود که هرکسی را شکست می‌دهد.


3. نترو (Netero) با زیرو هند و بودای 100 نوع خود می‌داند هرکسی را شکست دهد

درحالی که گارد سلطنتی خود را قدرتمند می‌دانند اما از مبارزه‌های نترو با مروئم پیداست که او با زیرو هند و بودای 100 نوع خود می‌تواند هرکسی را شکست دهد. در حقیقت شاه مورچه‌ها اعتراف می‌کند که اگر از تکنیک گانگی استفاده نمی‌کرد شکست حتمی بود. اگر هیچ کدام از دستانش کمک نمی‌کردند، نترو با زیروهند خود هر دشمنی را شکست می‌داد.


2. مروئم (Meruem) می‌تواند بارها خودش را احیا کند و از توانایی سنتز استفاده نماید

گرچه مروئم در برابر نترو زنده ماند اما هزاران زخم بر بدنش به جا ماند (که البته توانست همه را التیام دهد). از آنجاییکه شکارچی‌ها برای شکست شاه مورچه‌ها یک ارتش را لازم می‌دانستند پس او بسیار قوی است. مروئم علاوه بر استقامت توانایی سنتز دارد که به کمک آن قدرتش را چند برابر کرده و از تکنیک‌های نن ها استفاده می‌کند.

همچنین بخوانید: 10 حقیقت جذاب و خواندنی درباره شخصیت بروک در انیمه پوکمون (Pokémon)


1. گون (Gon) بالغ قدرتش را چند برابر می‌کند

بدون شک گون بالغ قوی‌ترین شخصیت داستان است. نمی‌توان گفت او مروئم را شکست می‌دهد یا نه، اما از آنجایی که نفرپیتو این توانایی را از او سراغ دارد، پس می‌توان اطمینان داشت. چون آن عضو گارد سلطنتی در برابر گان بالغ یک حشره است که به راحتی له می‌شود. بنابراین این قهرمان شونن می‌تواند قوی‌ترین شخصیت داستان باشد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (19)

بستن فرم

  1. Ging

    دی 28, 1402

    والا تا اونجایی که من متوجه شدن مانگاکا از همون اول تا حالا صد بار زده تو سرمون که جینگ قویترینشونه

    پاسخ

  2. اسی حق گو

    اردیبهشت 25, 1402

    دوستان جرو بحث کافیه…
    قوی ترین شخصیت حال حاضر دنیای هانتر کسی نیست جز پدر گون یعنی جینگ!
    بای

    پاسخ

  3. zahra

    فروردین 22, 1402

    کیلوا:من هویجم اینجا؟

    پاسخ

  4. بینام

    بهمن 29, 1401

    به نظر من و از اونجایی که کل انیمه رو دیدم رو دست گون بالغ کسی نیست. از اونجایی که نفرپیتو رو با دو ضربه له کرد البته ضربه اول رو با پا زد که بره هوا و آماده شه برای ضربه مشت سنگ.
    احتمالا قدرتش با مروئم باید تو یک سطح باشه.ولی بازم ضربه های گون بالغ فوق العاده سنگینن.

    پاسخ

  5. مهدی

    دی 23, 1401

    کلیوا کو په😑

    پاسخ

  6. حسین

    شهریور 23, 1401

    خدایی تو ارک مورچه های کیمیرا چی شد یهو نن توی وجود مورچه ها بیدار شد؟
    خدایی چرت و پرت‌ بود
    یه مورچه از یه هانتر ۱۰۰ ساله قوتره

    پاسخ

  7. Hanma

    شهریور 4, 1401

    پس کیلوا چی؟ یا ایلومی؟ این انصاف نیست

    پاسخ

  8. ساینا

    دی 22, 1400

    چرا کیلوا نبوووووووووود اون باید جزو نفرات اول باشههه ۵۰۰۰۰۰۰۰۰نفرو تنهایی نجات داد و البته کشت یه چندصد نفرو🥲🙄

    پاسخ

  9. Araz

    مهر 18, 1400

    کیلوا چه کاره هس این وسط پس؟

    پاسخ

  10. علی تبسم شاد

    مهر 10, 1400

    به نظر من هیسوکا،کرولو لوسیفر،سیلوا زولدیک و زنو زولدیک تو یه سطح هستن و به طور یقین گون فریکس بالغ و جینگ فریکس قویترین هانتر های تاریخ هستن.در کل شخصیت مورد علاقه من تو این انیمه هیسوکا هستش

    پاسخ

  11. Hunter 99

    شهریور 23, 1400

    كيلوا كو /=

    پاسخ

    • ارمیتا در پاسخ به Hunter 99

      مهر 29, 1400

      راست میگه، کیلوا خیلی خفن و خوبه
      مخصوصا با اون سرعت خدایی😍😍😍

      پاسخ

  12. ارسلان

    شهریور 7, 1400

    به نظر من هیسوکا خیلی قویتر بود در حد نترو مثلا میتونستید یکی قبل نترو بزاریدش چون تو کل انیمه به زور از ۵۰ درصد قدرتش استفاده کرد وجینگ فریکس هم میتونست جای منتوتیوپی باشه در کل ولی خوب بود ❤❤

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به ارسلان

      بهمن 17, 1400

      بازم از رفتارش معلوم بود اون داداش کیلوا هم بجنگه نبرد خیلی سختیه براش

      پاسخ

  13. امیرحسین

    بهمن 19, 1399

    سلتم راستیتش بنظرم گون در حالت بزرگسالی خیلی قدرتمند بود ولی قویترین نبود دیدیم که با نفرپیتو چکار کرد ترکوندش ولی اگه دقت کنیم میبینیم که مروعم پادشاه مورچه ها خیلی از نظر هوش جلو بود خیلی باهوش بود و اکت دقت کنیم میبینیم که با اون همه بازی با اون دختر بچه خیلی هوشش بالا رفته بود ولی از گون در رابطه با هوش چیزی ندیدیم و اینکه با یکم دقت میبینیم که ایساک نترو قویترین هانتر انیمه بود و وقتی از اپن حالت مجسمه بودا بود فکر کنم اسمش خیلی قدرتمند بود و مروعم پا به پا باهاش جنگید دست و پاش رو کند و اینکه نفرپیتو گفت قدرت گون بزرگسالی با نیروی مروعم برابری میکرد ولی نگفت قویتر میشه کلا بنظرم رتبه باید اینطور میشد
    1_مروعم
    2_نترو
    3_گون بزرگی
    4_جینگ
    5_یا پیتو یا منتوتیوپی

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به امیرحسین

      آذر 19, 1400

      ولی فکر کنم کسایی در حد جینگ باشن که نشون داده نشدن دقت کنی گفتن جینگ یکی از ۵ نن برترو داره یعنی چهارتا جوون دیگه مثل اون هستن

      پاسخ

    • محمد کاظم در پاسخ به امیرحسین

      بهمن 17, 1400

      دقیقا می‌خواستم همینو بگم احسنت
      اینکه منتوتیوپی از نفروپیتو قوی‌تر باشه هم معلوم نیست منتوتیوپی اونقدرا باهوش نیست و به علاوه توانایی انش هم اصلا به خوبی پیتو نیست ولی خب از خیلی جهات هم نسبت بهش برتری داره

      پاسخ

  14. mb

    بهمن 19, 1399

    سلام
    ادمین سایت، گون نه گان!!

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به mb

      بهمن 19, 1399

      سلام،
      مرسی از بازخوردت اصلاح شد.

      پاسخ