طرز تهیه آسان نودل ویژه با گوشت و سبزیجات

در این مقاله تصمیم داریم طرز تهیه نودل سرخ‌شده را یاد بگیریم. این نودل را می‌توان با سبزیجات موجود در یخچال آماده کنید. برای پختن این غذا باید چند مورد را در نظر بگیرید: ظرف را کاملاً داغ کنید. هرگز مواد زیاد را در یک ظرف کوچک سرخ نکنید، این اشتباه باعث می‌شود که مواد شما خوب سرخ نشود.

شش قدم برای تهیه نودل ویژه با گوشت و سبزیجات

1-اولین قدم برای سرخ کردن سریع این غذا این است که تمام مواد را آماده کنید. سبزیجات را خرد کرده و به ترتیب در کنار اجاق‌گاز قرار دهید. (همیشه سس سویا را رقیق کنید، به این صورت که یک پیمانه سس سویا باشد و یک پیمانه آب، زیرا زمانی که سس سویا را داخل تابه داغ بریزید، آب اضافه‌شده تبخیر می‌شود و سس سویا باقی می‌ماند.)

1-آماده کردن مواد اولیه

2-نودل خود را انتخاب کنید. نودل های بلند انتخاب خوبی هستند. آن‌ها را پخته و سپس خنک کنید. حتی می‌توانید به‌جای جوشاندن نودل آن را در آب خیس کنید. این کار تنها 10 دقیقه از وقت شما را می‌گیرد.

2-نودل ها را پخته و سپس خنک کردن آنها

3-اول پروتئین (گوشت یا مرغ) را بپزید، پس‌ازاینکه پروتئین سرخ شد نصف سس سویا را اضافه کنید. پروتئین را در یک بشقاب ریخته، تابه را تمیز کنید و دوباره روی حرارت بگذارید.

3-پختن گوشت و سپس افزودن سس سویا به آن

4-سبزیجات را حرارت دهید تا کاملاً سرخ شوند. یادتان باشد ابتدا سبزیجاتی را سرخ کنید که به مدت‌زمان بیشتری نیاز دارند. اول هویج، بعد زنجبیل و سپس سیر.

4-سرخ کردن سبزیجات

5-همه مواد را در تابه بریزید و تفت بدهید تا حرارت ببینند. نصف دیگر سس سویا را نیز اضافه کنید.

5-تفت دادن همه موارد با هم در تابه و افزودن سس سویا

6-چاشنی‌ها را اضافه کنید – تره و پیازچه – البته در غذاهای آسیایی چاشنی لازمه غذاست، بنابراین اضافه نمودن آن اختیاری نیست. زیرا طعم و مزه را کاملاً تغییر می‌دهد.

6-افزودن چاشنی ها
                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم