معرفی 9 انیمه جذاب و دیدنی در زمستان 2021

در سال 2021 انیمه های جدیدی معرفی می‌شوند. به همین دلیل در این لیست می‌خواهیم انیمه هایی که در زمستان 2021 پخش می‌شوند را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


1. هوریمیا – Horimiya

“هوریمیا” داستان کیوکو هوری باهوش و زیبا و ایزومی میامورای خسته کننده است. این دو همکلاسی در خارج از مدرسه به هم نزدیک‌تر شدند. هوری و ایزومی پشت تصویر خود در مدرسه هویتشان را پنهان کردند. پس از اینکه متوجه شدند در خارج از مدرسه هویت دیگری دارند، آن را پنهان نگه می‌دارند. وقتی وقت بیشتری باهم می‌گذرانند، دوستی و عشقی میانشان شکل می‌گیرد.

ژانر: برشی از زندگی، کمدی، عاشقانه، مدرسه‌ای، شونن

تاریخ پخش: 10 ژانویه 2021

همچنین بخوانید: 10 سیکوئل انیمه جذاب و دیدنی در سال 2021


2. ورود به افق: نابودی میز گرد – Log Horizon: Destruction of the Round Table

شیروئه و دوستانش در دنیای یک بازی آنلاین قرار دارند. در یکی از آپدیت‌های بازی 30،000 بازیکن ژاپنی در دنیای مجازی انیمه گیر می افتند. این بازیکن‌ها در دنیای بازی “ماجراجو” خوانده شده و به عنوان بازیکن‌های بازی به نام Akihabara معرفی می‌شوند.

شیروئه به همراه 11 رهبر بازیکن‌ها متحدین میز گرد را تشکیل می‌دهد. این متحدین رهبری دنیای بازی را برعهده دارند. آن‌ها سعی می‌کنند باهم و با بقیه مردم دنیای بازی آشنا شوند، با نیروهای شر مبارزه کنند و برای بازگشت به دنیای واقعی راهی پیدا کنند. در فصل سوم این انیمه، شیروئه و دوستانش با مشکلات جدیدی روبرو می‌شوند. حتی یک سال پس از زندگی این ماجراجوها در کنار هم، بازهم به مشکلاتی دچار می‌شوند. این مشکلات و هیولاها آنها را تهدید می‌کنند. شیروئه و متحدین باید برای برقراری صلح در این سرزمین راهی پیدا کنند. اما آیا می‌توانند همه را به سلامت به خانه برگردانند؟

ژانر: اکشن، بازی، ماجراجویی، جادو، فانتزی

تاریخ پخش: 13 ژانویه 2021


3. ری: زیرو – شروع زندگی در دنیای دیگر – Re: Zero Starting Life in Another World (فصل دوم)

سوبارو ناتسوکی 17 ساله گیمری تنهاست که یک روز به دنیای فانتزی رفته و در آنجا امیلیا او را از دست مهاجمین نجات می‌دهد. گرچه بعدها سوبارو در یک حمله می‌میرد اما می‌تواند خودش را زنده کند. سپس می‌تواند هربار که بمیرد اتفاقات رخ داده را عوض کند. هربار که سوبارو زنده می‌شود، درحالی که ذهنیت بقیه دوباره تنظیم می‌شود، فقط خط زمانی قبلی را به یاد می‌آورد.

مهربانی امیلیا باعث می‌شود که سوبارو در رسدن به فرمانروایی سرزمینش به او کمک کند. فصل جدید از پایان فصل اول ادامه یافته و سوبارو و امیلیا حالا در جنگلی گیر افتاده‌اند و برای فرار باید از مرحله عبور کنند. “ری: زیرو – شروع زندگی در دنیای دیگر” با داستان جذابش مخاطب را در جای خود میخکوب می‌کند. در این فصل باید شاهد تلاش‌های سوبارو برای مراقبت از امیلیا و به حکومت رسیدنش باشیم.

ژانر: درام، روانشناسانه، تریلر، فانتزی

تاریخ پخش: ژانویه 2021


4. ناکجاآباد موعود – The Promised Neverland (فصل دوم)

فصل جدید “ناکجاآباد موعود” از فصل قبل ادامه یافته و عناصر عاطفی زیادی دارد. فصل اول اما، ری و نورمن را نشان داد که متوجه شدند در یتیم خانه عاقبتشان مرگ است، به همین دلیل از آنجا فرار می‌کنند. در این فصل شاهد فرار آنها از جنگل، پس از فرار از دیوارهای اطراف یتیم خانه، هستیم. اما و بقیه برای زنده ماندن باید از جنگل عبور کنند. دنیای توصیف شده در این جنگل از کتاب متفاوت است.

کشف‌های جدید، اطلاعات جدید و شخصیت‌های جدید به این فصل وارد می‌شوند. بچه‌ها در جنگل با موجودات، اشرار و بچه‌های دیگر از یتیم خانه‌های دیگر مواجه می‌شوند.

ژانر: علمی-تخیلی، رازآلود، روان شناسانه، تریلر، شونن

تاریخ پخش: 8 ژانویه 2021

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب و دیدنی برای تازه واردان صنعت انیمه


5. نان نان بیوری نان استاپ – Non Non Biyori Nonstop

در فصل سوم این انیمه و 5 سال پس از پایان فصل دوم، رنگه، هوتارو و دوستانش به زندگی در روستا عادت کرده‌اند. این انیمه برشی از زندگی زمانی شروع شد که هوتاروی کلاس پنجمی پس از رفتن خانواده‌اش به روستا به مدرسه محلی می‌رود.

در این مدرسه کوچک کلاً 4 دانش آموز در مقاطع دیگر حضور دارند: رنگه کلاس اولی، ناتسومی کلاس هفتمی، کوماری کلاس هشتمی و سوگوروی کلاس نهمی. هوتارو با رنگه و بقیه آشنا شده و آنها به زندگی روزمره در روستا عادت می‌کنند. در این فصل شاهد درس خواندن، ماجراجویی و سرگرمی‌های این پنج نفر هستیم که با تفاوت‌های زندگی شهری و روستایی مواجه شده‌اند.

ژانر: برشی از زندگی، کمدی، سینن

تاریخ پخش: 10 ژانویه 2021


6. هفت گناه کبیره: قضاوت اژدها – The Seven Deadly Sins: Dragon’s Judgement

“هفت گناه کبیره: قضاوت اژدها” فصل چهارم انیمه “هفت گناه کبیره” است. سومین پرنسس لیونز، الیزابت و 7 شوالیه افسانه‌ای یا همان هفت گناه کبیره موضوع اصلی داستان هستند. هفت شوالیه برای مراقبت از مردم با شوالیه‌های مقدس و ارتش اهریمن که به قلمروی لیونز حمله کردند، مبارزه می‌کنند. با وجود نبردهای مختلف میان هفت گناه کبیره و نیروهای شر، هنوز جنگ ادامه دارد.

در این فصل رهبر هفت گناه کبیره و پسر پادشاه اهریمن را می‌بینیم که می‌خواهد پدرش را شکست دهد، و به عنوان جانشین پدرش به این جنگ پایان دهد. او به امید مراقبت از الیزابت و قلمروی لیونز مبارزه می‌کند.

ژانر: اکشن، ماجراجویی، ماورایی، جادو، فانتزی، شونن

تاریخ پخش: 6 ژانویه 2021


7. موشوکو تنسی – Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation

داستان درباره یک جوان 34 ساله بیکار است که در دنیایی فانتزی به عنوان نوزادی به نام رودئوس بیدار شده و فرصت دوباره‌ای برای زندگی یافته است. گرچه او در ظاهر نوزاد است اما هوش و خاطرات زندگی قبلی‌اش را دارد. بنابراین از کودکی توانایی مبارزه دارد. او که قبلاً زندگی بی معنایی داشته حالا می‌خواهد زندگی بهتری برای خود بسازد.

او به تدریج بزرگ شده و با دوستان دوران کودکی‌اش سیلفیت، اریس شمشیرباز و عصبی و معلم جوانش روکسی، دوست می‌شود. رودئوس می‌خواهد از هر آنچه که برایش مهم است مراقبت کند.

ژانر: درام، جادو، فانتزی

تاریخ پخش: ژانویه 2021


8. شخصیت پایین توموزاکی – The Low Tier Character “Tomozaki-kun”

فومیا توموزاکی یک گیمر خبره است که در زندگی واقعی شکست خورده. به همین دلیل دنیای بازی را دوست دارد چون برخلاف دنیای واقعی همیشه تلاش‌هایش نتیجه می‌دهد. او باور دارد که زندگی واقعی غیرمنصفانه، غیرقابل پیشبینی و نه چندان رضایت بخش است.

با این حال با دیدنی اوی هینامی، گیمر محبوب و باهوش مدرسه، اوضاع عوض می‌شود. او با آموزش مهارت‌های خاص به فومیا کمک می‌کند تا در زندگی واقعیش هم پیروز شود، درست مانند بازی‌ها.

ژانر: درام، عاشقانه، مدرسه‌ای

تاریخ پخش: 8 ژانویه 2021

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب و دیدنی شبیه جنگیر آبی (Blue Exorcist)


9. کمپ بی خیالی – Laid-Back Camp (فصل دوم)

رین شیمای درونگرا و نادشیکو در کمپ فوجی باهم آشنا می‌شوند. با اینکه زیاد به هم شباهت ندارند اما علاقه به کمپ و کوه فوجی آنها را بهم نزدیک می‌کند.

این انیمه برش زندگی ماجراجویی‌های 2 دختر ماجراجو و دوستانشان را نشان می‌دهد. این انیمه جذابیت‌های کمپ‌های زمستانی و قدرت دوستی را نشان می‌دهد.

ژانر: برش زندگی، کمدی

تاریخ اکران: ژانویه 2021


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. ریکا کاوایی

    اسفند 21, 1400

    عالی بهم کمک میکنه تو تابستون بی انیمه نمونم😂

    پاسخ

  2. ریکا کاوایی

    اسفند 21, 1400

    خیلی دوست دارن ری زیرو رو ببینم ولی چون دوبله نیست نمیتونم خیلی خوبه میتونیم تابستون ببینیم ممنونم

    پاسخ

  3. HdRz

    آبان 25, 1400

    سلام ی سوال داشتم انیمه شبدر سیاه فصل دومش فرار بیاد یا نه ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به HdRz

      آبان 25, 1400

      دوست عزیز به شنیده های من قراره ادامه انیمه شبدر سیاه که یه فایت طولانیه تو یه سینمایی پخش بشه و بعدش یا مانگارو تموم می کنن یاام که ادامشو چند وقت بعد از استراحتشون با یه آرک دیگه میسازن

      پاسخ

  4. Rs

    بهمن 13, 1399

    فک نکنم هیچ جا گفته شده باشه سوبارو رفته به دنیای بازی ، فقط گفته شده رفته به یه دنیای موازی

    پاسخ

  5. ایران

    بهمن 13, 1399

    انیمه دکتر سنگی فصل ۲ و تناسخ دوباره به عنوان اسلایم فصل ۲ رو هم باید اضافه میکردی

    پاسخ