معرفی فصل سوم سریال “فارگو” (Fargo)؛ خطر در برابر ثروت

یکی از بهترین سریال‌های جنایی ساخته‌شده در دهه‌ی اخیر سریال “فارگو” است که هر فصل آن به داستان متفاوتی اختصاص داده‌شده و ماجرایی کاملا واقعی را به نمایش گذاشته است. در مقالات قبلی فصل اول و دوم این سریال را معرفی کردیم و در این مقاله فصل سوم این سریال را که نسبت به دو فصل قبلی کمی متفاوت‌تر است را معرفی خواهیم کرد؛ با پروشات همراه باشید.


  • نام سریال: “فارگو” (Fargo)
  • ژانر: درام، جنایی، کمدی سیاه
  • سازنده: “نوآه هاولی” (Noah Hawley)
  • بازیگران: “یوان مک گرگور”، “مریی الیزابت وینستد”، “کری کان”، “دیوید تیولیس”
  • سال تولید و پخش: 2017
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۰ قسمت
  • مدت زمان هر قسمت: ۶۰-۴۹
  • شبکه: FX
  • امتیاز آی ام دی بی: ۸,۹/۱۰
  • امتیاز راتن تومیتوز: ۹۲/۱۰۰

تریلر فصل سوم سریال Fargo

یکی از جذابیت‌های سریال “فارگو” وصل شدن مویرگی داستان فصل‌های آن به یکدیگر است که اگر از ابتدا با آن همراه شده باشید، در قسمتی از داستان شگفت‌زده‌تان خواهد کرد. در فصل سوم این سریال شاهد داستانی هستیم که کمی مرموزتر از دو داستان قبلی است و بازهم قتل‌هایی معمایی و جنایت‌هایی غیرقابل پیش‌بینی را به‌تصویر کشیده‌است.

تمرکز داستان ابتدا بر روی اختلافات دو برادر به‌نام‌های امیت و ریموند (هر دو نفر با بازی یوان مک گرگور) است؛ امیت صاحب شرکتی بزرگ در زمینه پارکینگ‌سازی است و به‌عنوان فردی ثروتمند و خانواده‌دوست به زندگی‌اش ادامه می‌دهد. در مقابل برادر او، ریموند، بویی از موفقیت و ثروت نبرده و در اداره‌ای به‌عنوان افسر نگهبان زندانیانی که آزادی مشروط گرفته‌اند کار می‌کند. تنش های میان این دو برادر بر سر یک تمبر ارزشمند و قدیمی است که ریموند سعی دارد آن را از امیت پس بگیرد و امیت هم حاضر به چنین کاری نمی‌شود.

اما در خلال این ماجرا، شرکت امیت با یک سری حوادث عجیب و غریب روبرو می‌شود؛ حوادثی که او و همکارش را به دل خطر برده و زندگی‌شان را برای همیشه تغییر می‌دهد. فردی به‌نام وارگا (با بازی دیوید تیولیس) که زمانی به شرکت امیت وام داده‌است، حالا به‌جای پس گرفتن پولش، خودش را به‌عنوان همکار و شریک وی در شرکت معرفی می‌کند. این اتفاق کم‌کم به مسیرهای مشکوک و خطرناکی کشیده می‌شود و ماجراهای کلی داستان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

با شدت گرفتن حوادث جنایی، پلیس درگیر ماجرا شده و گره‌های داستانی هم بیشتر می‌شود. مانند دو فصل فبلی سریال، در این فصل هم شاهد اختلاف‌نظرهای افسران پلیس در حل پرونده و کم‌کاری و نادیده گرفتن برخی از آنها در هنگام بحران هستیم که به‌خوبی پرده از حقایق پشت‌پرده پلیس برمی‌دارد.

سریال “فارگو” با ایجاد فضایی کاملا واقعی و قابل لمس، روایتش را در قالب داستانی تاریک و جدی پیش می‌برد و در این میان به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن ژانر کمدی سیاه را به نمایش می‌گذارد. اجرای بازیگران، کارگردانی، فیلمبرداری و نحوه‌ی روایت و پیشبرد داستان نیز در این سریال آنقدر جذاب است که می‌توانید تنها در چند روز تمام ده قسمت آن را تماشا کنید و لذت ببرید.

تصاویری از فصل سوم سریال “فارگو”:


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم