شبکه‌ی HBO Max سریال لایو اکشن Harry Potter را تولید خواهد کرد

مدتی پیش خبری مبنی بر گسترش دنیای شگفت‌انگیز مجموعه فیلم‌های “هری پاتر” در قالب یک سریال تلوزیونی منتشر شد که خیلی زود کمپانی برادران وارنر آن را رد کرد و اعلام شد که این کمپانی قصد همکاری با هیچ شبکه تلوزیونی را درخصوص ساخت سریال “هری پاتر” ندارد.

اکنون طبق آخرین اخبار رسمی منتشر شده، وبسایت‌هایی مانند هالیوود ریپورتر و ورایتی که از ابتدا مدعی صحت این خبر بودند، تولید یک سریال لایو اکشن تلوزیونی بر اساس دنیای “هری پاتر” توسط شبکه HBO Max را رسما تایید کرده‌اند. این درحالی است که گفته می‌شود مدیران این شبکه تاکنون چندین ملاقات با نویسندگان مختلف داشته‌اند تا بتوانند از ایده‌های گوناگونی برای گسترش و اقتباس دنیای “هری پاتر” متناسب با فضای تلوزیون کمک بگیرند. با این حال، هنوز هیچ نویسنده‌ای برای همکاری با این پروژه معرفی نشده و کمپانی برادران وارنر نیز همچنان خبر ساخت این سریال را تکذیب می‌کند.

از هفت رمان منتشر‌شده‌ی “هری پاتر” تا به امروز هشت فیلم سینمایی ساخته‌شده که در مجموع بیش از 8 میلیارد دلار فروش در سراسر جهان داشته‌اند. این آثار از پرطرفدارترین فیلم‌های فانتزی و اقتباسی تاریخ سینمای جهان محسوب می‌شوند که یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های کمپانی برادران وارنر نیز می‌باشند.

علاوه بر این، تاکنون دو اسپین‌‌آف از مجموعه فیلم‌های “هری پاتر” با عنوان “جانوران شگفت‌انگیز” (Fantastic Beasts) ساخته‌شده که قسمت سوم آن نیز قرار است در تابستان 2022 راهی پرده سینما شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم