10 انیمه جذاب و دیدنی شبیه “جنگیر آبی” (Blue Exorcist)

“جنگیر آبی” انیمه ای درباره شیطان، رین اوکوموراست. اما به جای اینکه جهان را تسخیر کند جنگیر می‌شود تا با پدر بیولوژیکی خودش مبارزه کند. یک سریال دیدنی با شخصیت‌های عمیق که از دیدن چالش‌های پیش روی شخصیت‌ها لذت می‌بریم. اگر این انیمه را دوست دارید در اینجا انیمه هایی با مضامین و داستان‌های مشابه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


1. دی گری-من – D. Gray Man – 2006

اگر مضمون جنگیری انیمه “جنگیر آبی” را دوست دارید باید این انیمه را تماشا کنید. آلن واکر نوجوانی است که برای شکست میلنیوم ارل که دشمن قسم خورده انسان است، می‌خواهد جنگیر شود. بنابراین به سازمانی به نام محفل سیاه، گروهی از جنگیرهای بااستعداد که با آلن هدفی یکی دارند، ملحق می‌شود. آن‌ها برای رسیدن به هدفشان باید آکوماس را شکست دهند. چشم طلسم شده آلن به او کمک می‌کند تا آکوماس پنهان را ببیند. از دیدن این انیمه لذت می‌برید.

همچنین بخوانید: 10 انیمه موردانتظار در سال 2021


2. کیسیجو – Parasyte – 2014

انیمه با داستان و شخصیتی مشابه رین اوکومورا. داستان درباره بیگانه‌های انگلی است که به دهان و بینی انسان نفوذ می‌کنند و آرام آرام کنترل بدن انسان را به دست می‌گیرند. یکی از این بیگانه‌ها می‌خواهد به گوش شینیچی ایزومی وارد شود اما از آنجاییکه او هدفون دارد به دستش وارد می‌شود. بنابراین او قدرتی به دست می‌آورد تا با بیگانه‌ها مبارزه کند. بنابراین ماجراجویی او با میگی که هویت جداگانه دارد آغاز می‌شود.


3. دایمائو پادشاه اهریمن – Ichiban Ushiro no Daimaou – 2020

یک شخصیت دیگر شبیه رین اوکومورا به نام آکوتو سای که باید پادشاه اهریمن شود. این موضوع زندگی او را بهم می‌ریزد زیرا در آکادمی جادو باید با همکلاسی‌هایش روبرو شود. همه حتی دوست صمیمی‌اش جونکو هاتوری هم از او می‌ترسند. پس آکوتو باید ثابت کند شیطان نیست و اعتماد دوستان و همکلاسی‌هایش را جلب کند.


4. حمله به تایتان – Attack on Titan – 2013

انیمه ای با شخصیت‌ها و مفاهیم جالب. ارن هیگر پس از دیدن مرگ مادرش به دست یک تایتان، هیولای بزرگی که تشنه گوشت انسان است، می‌خواهد همه تایتان ها را بکشد. اما او نمی‌داند که یکی از معدود انسان‌هایی است که می‌تواند با تایتان ها مبارزه کند. اینجاست که شباهت رین و ارن را می‌بینیم. با این افشاگری مردم به ارن شک می‌کنند و می‌خواهند او را بکشند. آیا او می‌تواند اعتماد مردم را جلب کرده و تایتان ها را شکست دهد؟


5. سول ایتر – Soul Eater – 2008

داستان انیمه درباره ماجراجویی دانش آموزان شهر مرگ است که ارباب مرگ شینیگامی در آن حکمرانی می‌کند. هدف این مدرسه ایجاد سلاح‌هایی برای شینیگامی به نام داس‌های مرگ است. داس‌های مرگ انسان‌هایی هستند که به سلاح تبدیل شده‌اند. آن‌ها پس از خوردن 99 روح شرور و یک روح جادوگر به داس مرگ تبدیل می‌شوند. این سلاح‌ها برای دفاع در برابر موجودات شرور استفاده می‌شوند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه‌های دبیرستانی تاریخ که باید تماشا کنید


6. هلسینگ نهایی – Hellsing Ultimate – 2006

انیمه دیگری که قهرمان آن با هم نوع خودش مبارزه می‌کند. در دنیای این انیمه خون آشام ها از مردم تغذیه می‌کنند تا عطش خود را رفع کنند. بنابراین بشر تهدید می‌شود. انسان برای مبارزه علیه خون آشام ها سازمانی به نام سازمان هلسینگ می‌سازند. حتی یک خون آشام به نام آلوکارد هم در این سازمان کار می‌کند.او حتی پلیسی جوان را به خون آشام تبدیل می‌کند تا برای سازمان کار کند.


7. توکیو غول – Tokyo Ghoul – 2014

یک انیمه دیدنی با داستانی که در دنیای آن انسان‌ها، غول‌ها و موجودات هیولایی کنار هم هستند. غول‌ها می‌توانند خودشان را به انسان تبدیل کنند. بنابراین مقامات نمی‌دانند به چه کسی اعتماد کنند. کن کانکی پس از موردحمله قرار گرفتن توسط یک غول که خودش را به انسان تبدیل کرده، نیمه انسان و نیمه غول می‌شود. اما باید برای حفظ زندگی خود این راز را پنهان نگه دارد. از دیدن این انیمه لذت می‌برید.


8. بلیچ – Bleach – 2004

اگر طرفدار انیمه باشید حتماً این انیمه را دیده‌اید. یکی از بهترین انیمه های موجود با بیش از 300 قسمت که طرفداران زیادی دارد. داستان درباره زندگی ایچیگو است که می‌تواند ارواح را ببیند. سپس برای نجات خانواده و بعد برای دفاع از همه در برابر موجودات شرور به یک شینیگامی تبدیل می‌شود. اما این راز را از خانواده و دوستانش پنهان نگه می‌دارد تا آنها سالم بمانند. داستان و شخصیت‌های انیمه آن را دیدنی می‌کند. این انیمه پیش از “جنگیر آبی” پخش شد و ماجراجویی شخصیت رین اوکومورا شبیه ایچیگو است.


9. ناروتو – Naruto – 2002

یکی از انیمه های محبوب نسل ما با داستانی درباره پسری با روح روباه نه دم، هیولایی که در وجودش خانه کرده. ناروتو یکی از بهترین نینجاها و هوکاجه روستاست. اگر پیش از “جنگیر آبی” آن را دیده‌اید، پس حتماً شباهت‌های میان رین و ناراتو را می‌شناسید. هردوی آنها قدرت‌های مهیبی درون خود دارند و به خاطر همین از جامعه رانده شده‌اند. به همین دلیل باید اعتماد مردم را جلب کنند.

همچنین بخوانید: 10 دیالوگ الهام‌بخش از انیمه‌های استودیو جیبلی


10. سرزمین عجایب مرد مرده – Deadman Wonderland – 2011

این انیمه مفهوم متفاوتی دارد اما گانتا و رین به هم شباهت دارند. گانتا به اشتباه به قتل همکلاسی‌هایش که در بازدید از یک زندان کشته شده‌اند، متهم شده است. پس از محاکمه به همان زندان فرستاده می‌شود. سپس به رازی درباره خودش پی می‌برد که او را به قاتل پیوند می‌دهد. او باید برای زنده ماندن در زندان تلاش کرده و بی گناهی خود را ثابت کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. Shaghayegh

    خرداد 4, 1400

    انیمه شبدر سیاه هم به شدت شبیه جنگیر آبیه و واقعا جاش توی این لیست خالیه.. اگه میشه اضافش کنین✨💙

    پاسخ

  2. Rs

    بهمن 7, 1399

    رین اکومورا شیطان نیست نفیلیمه 🤦‍♂️

    پاسخ