اولین تصویر رسمی از انیمیشن Luca، محصول جدید کمپانی پیکسار، منتشر شد

درحالی که کمتر از یک ماه از انتشار انیمیشن “روح” (Soul) که محصولی مشترک از کمپانی والت دیزی و پیکسار بود می‌گذرد، مجله سینمایی امپایر به‌تازگی اولین تصویر رسمی از موردانتظارترین انیمیشن ساخت استودیوی پیکسار را منتشر کرده‌است که در آن شاهد ظاهر دو شخصیت اصلی آن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر جدید را مشاهده کنید:

استودیو انیمیشن‌سازی پیکسار که تاکنون با آثار ارزشمند خود ما را وارد ماجراجویی‌های عمیق و دوست‌داشتنی کرده‌است، قرار است در سال 2021 با انیمیشن “لوکا”، سفری به جنوب ایتالیا داشته باشد؛ جایی که کارگردان آن،  “انریکو کاساروسا” (Enrico Casarosa)، کودکی و نوجوانی‌اش را در آن گذرانده و به گفته‌ی خودش، برای ساخت این انیمیشن از آثار هایائو میازاکی الهام گرفته‌است.

“لوکا” یک انیمیشن در سبک داستان بلوغ است که داستان یک پسر جوان در ایتالیا را دنبال می‌کند که با بهترین دوست جدید خود در ریویرا ایتالیا آشنا می‌شود. اما یک راز تاریک در مورد هویت واقعی این شخص وجود دارد که این دوستی را تهدید می‌کند. او ظاهرا یک هیولای دریایی از دنیای دیگر است که دقیقا در زیر سطح آب قرار دارد. هنوز حضور هیچ صداپیشه‌ای در انیمیشن لوکا تایید و اعلام نشده است.

بنا به اطلاعاتی که کمپانی پیکسار در اختیارمان گذاشته‌است، انیمیشن جدید “لوکا” قرار است در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) به‌طور رسمی راهی پرده سینما شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم