3 روش آسان برای پختن سیب‌ زمینی

در اینجا سه روش پختن سیب‌زمینی را به شما آموزش می‌دهیم. هر روشی را که دوست دارید انتخاب کنید اما فراموش نکنید که سیب‌زمینی‌ها را شسته و یک چنگال به درون آن فرو کنید تا بخار موجود در سیب‌زمینی از طریق منافذ ایجادشده خارج شود و سیب‌زمینی‌ها منفجر نشود!

1. پخت سیب زمینی در فر

3 روش آسان برای پختن سیب‌زمینی: پخت سیب زمینی در فر

نتیجه: سیب‌زمینی پخته با پوست ترد

فر را با درجه 425 فارنهایت گرم کنید. روغن‌زیتون را به سیب‌زمینی‌ها بمالید، به سیب‌زمینی‌ها نمک و فلفل بزنید و با یک چنگال کوچک آن‌ها را سوراخ کنید. می‌توانید آن‌ها را روی قفسه فر یا ورق پخت‌وپز قرار دهید. حدود 45 تا 60 دقیقه سیب‌زمینی‌ها را بپزید، تا زمانی که پوستشان ترد شود و درون سیب‌زمینی‌ها نیز به‌راحتی خرد شوند.

یا اینکه سیب‌زمینی‌ها را لای فویل بپیچید: در همین روش پیش از قرار دادن سیب‌زمینی در فر می‌توانید آن‌ها را لای فویل بپیچید.

نتیجه: در این روش سیب‌زمینی‌ها نرم‌تر شده و در فویل گرم باقی می‌مانند، مخصوصاً اگر بخواهید تزئینات را آماده کنید و یا سیب‌زمینی را برای فرد دیگری کنار بگذارید.

2. پخت سیب زمینی در ماکروویو

3 روش آسان برای پختن سیب‌زمینی: پخت سیب زمینی در مایکروویو

نتیجه: سیب‌زمینی پخته با زمان پخت کمتر

روغن‌زیتون را به سیب‌زمینی‌ها بمالید، به سیب‌زمینی‌ها نمک و فلفل بزنید و با یک چنگال کوچک آن‌ها را سوراخ کنید. تمام سیب‌زمینی‌ها را در سینی ماکروویو گذاشته و به مدت پنج دقیقه ماکروویو را تا آخرین درجه زیاد کنید. سپس آن‌ها را برگردانده و به مدت سه تا پنج دقیقه دیگر قرار دهید. اگر وسط سیب‌زمینی نپخته بود، بگذارید یک دقیقه دیگر بماند تا کاملاً بپزد.

3. پخت سیب زمینی در آرام پز

3 روش آسان برای پختن سیب‌زمینی: پخت سیب زمینی در آرام پز

نتیجه: پخت سیب‌زمینی زمانی که شما سر کار هستید

روغن‌زیتون را به سیب‌زمینی‌ها بمالید، به سیب‌زمینی‌ها نمک و فلفل بزنید و با یک چنگال کوچک آن‌ها را سوراخ کنید. هر سیب‌زمینی را لای فویل پیچانده و در ته آرام‌پز بگذارید. درب آن را گذاشته و سپس آرام‌پز را در درجه کند و به مدت 8 تا 10 ساعت بگذارید تا سیب‌زمینی‌ها بپزند.

روش موردعلاقه شما برای پخت سیب‌زمینی چیست؟

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم