رتبه‌بندی بهترین اجراهای فیلم “زن شگفت‌انگیز 1984” (Wonder Woman 1984)

سیکوئل “زن شگفت‌انگیز 1984” توسط بسیاری تحسین شد و توسط بسیاری دیگر هم نقد شد. با این حال همه معتقد بودند اجراهای فیلم موفق بودند چون بازیگران خبره‌ای در آن حضور داشتند. در اینجا بهترین اجراهای “زن شگفت‌انگیز 1984” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. راوی پاتل – Ravi Patel

درحالی که فیلم اصلی “زن شگفت انگیز” نقش‌های مختلفی داشت اما در این فیلم شاهد چند شخصیت اصلی و چند شخصیت مکمل هستیم. “راوی پاتل” بازیگر نقش کمدی “تیری در تاریکی” (The Long Shot) و “استاد هیچی” (Master of None) بود. او در این فیلم نقش مایان را ایفا می‌کند که در یافتن دریم استون قدرتمند به دایانا و استیو کمک می‌کند. پاتل در اینجا در چند صحنه شوخی می‌کند، به طور کلی نقشش بد نیست اما بهترین هم نیست.

همچنین بخوانید: کشتی‌گیران حرفه‌ای که به بازیگر تبدیل شدند؛ به ترتیب بهترین نقش‌هایشان


9. استوارت میلیگان – Stuart Milligan

مکس لرد برای قدرت بیشتر به دیدن رئیس جمهور آمریکا با بازی “استوارت میلیگان” می‌رود. او با وجود شخصیت پرطمطراقش نقشی کوتاه دارد. رئیس جمهور هم یکی از مهره‌های نقشه مکس است. گرچه در اوج داستان رئیس جمهور را می‌بینیم اما نقش کوتاهی است.


8. الیستر – Alistair

گرچه مکس لرد یک ویلن طمع کار به نظر می‌رسد، اما پدر پسری به نام الیستر با بازی “لووشن پرز” (Lucien Perez) است و گرچه پدری بی توجه است اما می‌خواهد به پسرش ثابت کند که موفق است. اجرای شیرین پرز پسری را نشان می‌دهد که دوست دارد با پدرش وقت بگذراند. گرچه نقش بزرگی نیست اما باعث می‌شود شخصیت مکس لرد را بهتر درک کنیم.


7. کانی نیلسن – Connie Nielsen

آغاز فیلم به تمیسیسرا در دوران بازی‌های حماسی المپیک مانند فلش بک دارد. در این صحنه‌ها “کانی نیلسن” را در نقش مادر دایانا و حاکم تمیسیسرا یعنی هیپولیتا می‌بینیم. نیلسن بار دیگر در نقش یک حاکم قوی و البته مادری نقش آفرینی کرد که از فرزندش محافظت می‌کند. گرچه دیالوگ زیادی نداشت اما دیدن دوباره او لذت بخش است.


6. رابین رایت – Robin Wright

صحنه آغازین یکی دیگر از شخصیت‌های مکمل فیلم اول یعنی آنتیوپ را نشان می‌دهد و “رابین رایت” به نقش خود بازگشت تا مبارز و مربی دایانا را به تصویر بکشد.

نقش رایت هم مانند نیلسن کوتاه اما مفید است. او دیالوگ‌های عمیقی با دایانای جوان داشته و حتی از دور هم دیدنی است.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر که در نقش ابرقهرمان و سوپرویلن ظاهر شدند


5. لیلی اسپل – Lilly Aspell

صحنه آغازین بهترین صحنه اکشن فیلم را هم نشان می‌دهد که البته “گل گدوت” (Gal Gadot) در آن حضور ندارد. به جای آن “لیلی اسپل” به نقش دایانای جوان بازمی گردد که در مقابل رقبای مسن‌تر به بازی‌های خطرناک وارد می‌شود.

اسپل با وجود سن کمش به خوبی از عهده اجرای این نقش برآمده و حتی صحنه‌های بدلکاری را هم خودش اجرا کرده است. اسپل دلیل اصلی موفقیت صحنه‌های آغازین است.


4. کریستن ویگ – Kristen Wiig

یکی از انتخاب‌های غیرمنتظره سیکوئل “کریستن ویگ” برای نقش باربارا مینروا بود که سرانجام به چیتای ویلن تبدیل شد. گرچه ویگ بیشتر به خاطر نقش‌های طنز شهرت دارد اما در این نقش می‌درخشد.

در صحنه‌های آغازین مهارت‌های طنز به کمک او می‌آید. ویگ در نمایش جنبه تاریک شخصیتش متقاعدکننده است و این شخصیت را جذاب نشان می‌دهد. متاسفانه جلوه‌های بد رایانه‌ای چیتا را خوب نشان نمی‌دهد.


3. کریس پاین – Chris Pine

در تبلیغات فیلم می‌بینیم که در این سیکوئل “کریس پاین” به نقش استیو ترور بازمی گردد، گرچه در فیلم اول از دنیا رفته بود. اما از آنجاییکه ارتباط میان گدوت و پاین در فیلم اول دیدنی بود باید ادامه می‌یافت.

پاین یک بار دیگر در یک نقش قهرمانانه ظاهر می‌شود. همچنین وقتی استیو می‌خواهد به تکنولوژی‌های دهه هشتادی عادت کند صحنه‌های بامزه خلق می‌شود. گرچه بازگشت پاین در داستان پیچیده گم می‌شود اما در اجرای خود می‌درخشد.


2. گل گدوت – Gal Gadot

“گل گدوت” از اولین حضور در “بتمن در مقابل سوپرمن” (Batman V Superman) برای نقش زن شگفت انگیز ساخته شده بود. از آن زمان به بعد بیشتر با نقشش آخت گرفته است.

گدوت یک قهرمان کاریزماتیک و ستاره اکشن است که به خوبی صحنه‌های عاطفی دایانا را خلق می‌کند. با این حال در این فیلم بزرگ نقشش کوتاه‌تر شده است.

همچنین بخوانید: رتبه بندی بهترین نقش‌های جو پشی (Joe Pesci)


1. پدرو پاسکال – Pedro Pascal

یکی از جذابیت‌های فیلم شخصیت مکس لرد است. از تریلرها فهمیدیم او بعد از چیتا ویلن بعدی است اما از بسیاری جهات هم شخصیت اصلی فیلم است که “پدرو پاسکال” هم به خوبی از پس آن برآمده است.

پاسکال به بهترین شکل از اجرای این نقش برآمده و مکس لرد را به یک ویلن سرگرم کننده تبدیل کرده است. شخصیتی که گاها وحشی یا بامزه شده اما عناصر عاطفی هم دارد. او بهترین اجرای فیلم را ارائه می‌دهد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم