رامی مالک و زویی سالدانا به جمع بازیگران فیلم جدید “دیوید او. راسل” اضافه شدند

بعد از تایید حضور ستارگانی مثل کریستن بیل، مارگو رابی و “جان دیوید واشنگتن” در فیلم جدید و بدون عنوان کارگردان مشهور هالیوود، “دیوید او. راسل”، اکنون طبق اخبار رسمی منتشر شده، “رامی مالک” و “زویی سالدانا” نیز به این پروژه جدید اضافه شده و قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند.

رامی مالک، ستاره 39 ساله آمریکایی، که در سال 2019 و برای ایفای نقش در فیلم “رپسودی بوهمی” (Bohemian Rhapsody) برنده جایزه اسکار شد، در دو فیلم مهم پیش‌رو یعنی “زمانی برای مردن نیست” (No Time to Die) و “چیزهای کوچک” (The Little Things) هم حضور داشته که اولی بهار 2021 و دومی تا یک ماه دیگر از شبکه HBOmax منتشر خواهد شد.

“زویی سالدانا” هم که بیشتر برای ایفای نقش در فیلم “آواتار” (Avatar) شناخته میشود، در فیلم‌های مهم دیگری مثل “نگهبانان کهکشان” (Guardians of the Galaxy) و دنباله‌ی فیلم “آواتار” هم حضور داشته و به نقش‌آفرینی پرداخته است.

“دیوید او. راسل” علاوه بر کارگردانی، وظیفه نگارش فیلنامه این فیلم جدید را هم برعهده داشته که تاکنون جزئیاتی از داستان آن و نقش هریک از بازیگران در این فیلم منتشر نشده‌است. همچنین گفته می‌شود که مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم هم از ماه ژانویه (دی با بهمن) در شهر لس‌آنجلس آغاز خواهد شد و کمپانی New Regency با همکاری کمپانی فاکس قرن بیستم وظیفه انتشار این فیلم جدید را برعهده خواهند داشت.

“دیوید او. راسل” پیش از این برای کارگردانی و نگارش فیلمنامه فیلم‌های “حقه‌بازی آمریکایی” (American Hustle) و “دفترچه امیدبخش” (Silver Linings Playbook) نامزد اسکار شده بود که موفق به دریافت آن نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم