5 سریال شبیه سریال “مهماندار هواپیما” (The Flight Attendant) که باید تماشا کنید

سریالی با حضور “کیلی کوئوکو” (Kaley Cuoco) در نقش کیسی بودن که زندگی‌اش حسادت هرکسی را برمی انگیزد. او به عنوان یک مهماندار به سراسر جهان سفر می‌کند. اهل مهمانی است و با مردان جذاب قرار می‌گذارد. تا اینکه صبح روزی در دوبی، الکس (میخیل هایسمان “Michiel Huisman”) را در تخت هتلشان غرق در خون می‌یابد و نمی‌داند چکار کند. بدتر اینکه چیزی از شب گذشته به خاطر ندارد. آیا او الکس را کشته؟ خودش هم نمی‌داند. اگر این تریلر را دوست داشتید در اینجا سریال‌های مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


5. بازگشت به زندگی – Back to Life – 2019

میری پس از اسارت هجده ساله در زندان می‌خواهد به زندگی بازگردد. میری متسون (دیزی هاگارد “Daisy Haggard”) هجده سال پیش دست به قتل زد اما هیچکس از واقعیت ماجرا خبر ندارد. وقتی دوستش مندی حقیقت را آشکار می‌کند، میری در این فکر است که اگر به خاطر دروغ مندی (کریستین باتملی “Christine Bottomley”) نبود الان چه زندگی‌ای داشت؟

وقتی انسان به مدت طولانی حقیقتی را باور می‌کند دیگر اساس زندگی‌اش را براساس آن می‌چیند. اما جزئیاتی کوچک می‌تواند همه چیز را برهم بزند. این سریال کمی سیاه به خاطر طنز خود که مانع سیاه شدن بیش از حد داستان شد، تحسین می‌شود.

همچنین بخوانید: 12 فیلم و سریال برتر تاریخ درباره وایکینگ ها


4. فروپاشی – The Undoing – 2020

سریالی درباره رسوایی‌های زندگی در منهتن که شما را میخکوب می‌کند. الینا (ماتیلده د آنجلیس “Matilda De Angelis”) به قتل رسیده و حالا گریس فریزر (نیکول کیدمن “Nicole Kidman”) و جاناتان فریزر (هیو گرانت “Hugh Grant”) متهم شناخته می‌شود. با افشا شدن حقیقت همه چیز زیر و رو می‌شود.

قتل انجام شده و رمز و راز آن سریال را به “مهماندار هواپیما” شبیه می‌کند. با این که افراد برای نجات عزیزان خود هرکاری می‌کنند اما بازهم نمی‌توان مطمئن بود چه کسی گناهکار است و چه کسی بی گناه.


3. بیگانه – The Outsider – 2020

تری میتلند (جیسون بیتمن “Jason Bateman”) متهم به قتل فرانکی پترسون است تا اینکه شواهد همه چیز را بهم میزند. عناصر ماورایی سریال بیننده را میخکوب می‌کند. این سریال براساس رمانی از “استیون کینگ” ساخته شده و سؤالات زیادی را در ذهن بیننده ایجاد می‌کند. همانطور که دوستان کیسی می‌خواهند به او کمک کنند اما انگار هیچ توضیحی برای قتل الکس وجود ندارد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های تاریخ سینما با موضوع بیماری‌های روانی که باید تماشا کنید


2. گناهکار – The Sinner – 2017

یک درام جنایی آنتولوژی که هر فصل به پرونده متفاوتی می‌پردازد اما موضوع اصلی آن تردید و ناتوانی ذهن در حل مشکلات است. درست همانطور که کیسی در “مهماندار هواپیما” به خاطر نوشیدن الکل نمی‌تواند به ذهن خود اعتماد کند و چیزی به خاطر بیاورد. درنتیجه نمی‌داند چکار کرده و همین عدم اطمینان در شخصیت‌های این سریال هم دیده می‌شود.


1. آن شب – The Night Of – 2016

اگر “مهماندار هواپیما” را تماشا کرده‌اید پس این سریال به شما حس دژاوو می‌دهد چون ناز (ریز احمد “Riz Ahmed”) پس از مصرف مواد مخدر و رابطه جنسی جسد غرق در خون آندریا را می‌بیند. بنابراین به قتل متهم می‌شود. با وجود همه شواهد آیا او گناهکار است؟ همین موضوع تنش و تردید بسیاری ایجاد می‌کند. این سریال به خاطر اجرای بازیگرانش تحسین شد، اما درست مانند کیسی، گذشته ناز هم او را مظنون‌تر نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم جذاب و دیدنی درباره معمای قتل در سال 2019


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم