7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “شادترین فصل” (Happiest Season) که باید تماشا کنید

یک کمدی رمانتیک مناسب تعطیلات درباره زوج کاملی به نام های ابی (کریستن استوارت “Kristen Stewart”) و هارپر (مکنزی دیویس “Mackenzie Davis”) که تصمیم می گیرند کریسمس را با خانواده هارپر بگذرانند. ابی برنامه هایی دارد تا سفر را خاص تر کند، و می خواهد جلوی خانواده اش از هارپر خاستگاری کند، اما خانواده هارپر اصلا از دگرباش بودن او خبر ندارند.

فیلم عواطف مختلف مانند تلاش برای پذیرش و صلح با هویت خود را نشان می دهد. پس از تماشای این فیلم اگر دوست دارید فیلم هایی درباره دگرباش ها را تماشا کنید در اینجا به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. با عشق، سایمون – Love, Simon – 2018

فیلمی درباره سایمون اسپیر (نیک رابینسون “Nick Robinson”)، دانش آموزش دگرباش که ناشناسی به او ایمیل تهدیدآمیز می فرستد تا هویتش را فاش کند و زندگی او به خطر می افتد. در این میان باید درباره روابطش با خود و همکلاسی هایش بیشتر فکر می کند. منتقدین به خاطر بازیگران و مفهوم انقلابی فیلم آن را تحسین می کردند.

“جنیفر گارنر” (Jennifer Garner) و “جاش دوهامل” (Josh Duhamel) در نقش والدین سایمون، گکاترین لانگفورد” (Katherine Langford)، “الکساندرا شیپ” (Alexandra Shipp) و “خورخه لندبورگ جونیور” (Jorge Lendeborg Jr) در نقش بهترین دوستان سایمون، و “کینان لانسدیل” (Keiynan Lonsdale) در نقش عشق سایمون، برام، حضور دارند. این فیلم عاشقانه نوجوانانه الهام بخش سریالی با نام “با عشق، ویکتور” (Love, Victor) هم است که همان حال و هوا را دارد.

همچنین بخوانید: معرفی 18 فیلم جذاب و دیدنی این دهه درباره افراد دگرباش (LGBT)


6. دوستت دارم فیلیپ موریس – I Love You Phillip Morris – 2009

داستانی درباره یک زندانی فراری به نام استیون راسل (جیم کری “Jim Carrey”) که عاشق هم بندی اش فیلیپ موریس (یوان مک گرگور “Ewan McGregor”) می شود. استیون هرگز درباره جنسیتش مطمئن نبود. پس از یک تصادف به سراغ همسر و دخترش رفته، و بعد به میامی می رود تا زندگی خودش را شروع کند. عناصر طنز فیلم و رابطه میان راسل و موریس فیلم را دیدنی می کند.


5. جوری که نگاه می‌کند – The Way He Looks – 2014

یک فیلم برزیلی که به عنوان بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان هشتاد و هفتمین مراسم اسکار انتخاب شد و درباره لئو و گابریل است که از جنسیت خود باخبر شده و می خواهند با آن کنار بیایند. فیلم همچنین به رابطه پیچیده لئو با خانواده اش می پردازد، درست مانند هارپر. این فیلم به کارگردانی “دنیل ریبیرو” (Daniel Ribeiro) با تحسین مواجه شد. اجراها و معصومیت فیلم تحسین برانگیز بود.


4. احساسات – The Feels – 2017

یک کمدی-درام درباره یک زوج دگرباش در آستانه ازدواج، اندی (کنستانس وو “Constance Wu”) و لو (آنجلا تریمبور “Angela Trimbur”) که جشن پیش از ازدواج را با دوستان برگزار می کنند که لو حین مستی می گوید هرگز ارگاسم را تجربه نکرده است. این فیلم به احساسات یک زوج کامل می پردازد.پس از افشای لو مبنای رابطه آنها زیرسوال می رود. این فیلم به خاطر مفهوم و شخصیت های دوست داشتنی اش شناخته می شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های تاریخ سینما درباره غذا و آشپزی که باید تماشا کنید


3. نیمی از آن – The Half of It – 2020

در شهری کوچک الی چو با نوشتن تکالیف همکلاسی هایش پول در می آورد. اما وقتی پل مانسکی از او می خواهد برای عشقش آستر فلورس نامه عاشقانه بنویسد، او متوجه می شود خودش هم از آستر خوشش می آید. این فیلم با حضور “لیا لوئیس” (Leah Lewis)، “دنیل دیمر” (Daniel Diemer) و “الکسیس لمیر” (Alexxis Lemire) عاشقانه ای تاثیرگذار و دیدنی میان الی، پل و آستر است. این فیلم تلاش برای پذیرش خود توسط الی را نشان می دهد.


2. ملاقات پسر و دختر – Boy Meets Girl – 2014

ریکی (میشل هندلی “Michelle Hendley”) یک زن ترنس در کنتاکی است که می خواهد در رشته مد در نیویورک تحصیل کند. با دیدن فرانچسکا (الکساندرا ترشن “Alexandra Turshen”)، زنی جذاب، رابطه شان عمیق تر می شود. این فیلم اهمیت صداقت با خود و تلاش برای رسیدن به رویاها را نشان می دهد.

منتقدین به خاطر فضای عاطفی فیلم و کمدی جنسی اش آن را تحصین کردند. درحالی که در “شادترین فصل” هارپر باید خود را به خانواده اش اثبات کند، ریکی هم عاشق یک زن شده و هم خودش به یک زن تبدیل می شود.


1. اما من یک تشویق کننده‌ام – But I’m a Cheerleader – 1999

یک فیلم کمدی رمانتیک با کنایه به واکنش جامعه نسبت به دگرباش بودن به عنوان یک اختلال. مگان یک دختر دبیرستانی است که خانواده اش او را به کمپی برای درمان دگرباش بودن می فرستند. در این دوران با خود واقعی اش آشنا شده و از این بابت متاسف نیست. این فیلم به پستی و بلندی های مشکلات و ترس عدم پذیرش در خانواده اشاره می کند، درست مانند وضعیت هارپر در “شادترین فصل”.

همچنین بخوانید: لیست 10 فیلم جذاب و دیدنی که دست‌کم گرفته‌شده و از یاد رفته‌اند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم