7 تریلر جذاب و دیدنی شبیه فیلم “من زن تو هستم” (I’m Your Woman) که باید تماشا کنید

یک تریلر جنایی به نویسندگی و کارگردانی “جولیا هارت” (Julia Hart) درباره زنی به نام جین با بازی “ریچل بروزناهان” (Rachel Brosnahan) که همسرش یک مجرم است و پس از خیانت شوهرش به شریک کاری، حالا زن باید با کودکش فرار کند. بروزناهان یکی از تهیه کننده‌های فیلم هم هست. یکی از معدود فیلم‌های جنایی با شخصیت اصلی زن در فضایی مردانه. اگر این فیلم را دوست داشتید در اینجا فیلم‌های مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. تلما و لوییز – Thelma & Louise – 1991

فیلمی به کارگردانی “ریدلی اسکات” (Ridley Scott) درباره سفر جاده‌ای دو دوست برای فرار از قانون که مردی تلاش کرده به تلما (جینا دیویس “Geena Davis”) تجاوز کند و لوییز (سوزان ساراندون “Susan Sarandon”) او را کشته، بنابراین بسیاری فیلم را یک اثر فمینیست می‌دانند. این فیلم موفق اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد. با وجود اجرای خوب بازیگران زن می‌توانید از این فیلم لذت ببرید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم با پیچیده‌ترین پایان‌بندی‌ها در تاریخ سینما که باید تماشا کنید


6. بیوه‌ها – Widows – 2018

فیلمی براساس سریالی به همین نام در سال 1983 درباره چهار زن بیوه که برای پرداخت بدهی همسران متوفی خود نقشه سرقت می‌کشند. این فیلم به کارگردانی “استیو مک کویین” (Steve McQueen)، نویسندگی “مک کویین” و “گیلین فلین” ساخته شد و درست مانند “من زن تو هستم” داستان زنان در فضای جنایی را نشان می‌دهد. اجراهای زیبا و صحنه‌های تیراندازی فیلم را دیدنی می‌کنند.


5. هیولا – Monster – 2003

فیلمی به کارگردانی “پتی جنکینز” (Patty Jenkins) (زن شگفت انگیز “Wonder Woman”) براساس زندگی “آیلین وورنوس”، فاحشه‌ای که بین سال‌های 1989 تا 1990 هفت مشتری مردش را به قتل رساند. “شارلیز ترون” (Charlize Theron) نقش اصلی را برعهده داشته و از نظر تغییر فیزیکی و اجرا درخشیده است. این فیلم جوایز مختلفی را برای او به ارمغان آورد از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر زن و مانند “من زن تو هستم” بازیگر زنی را می‌بینیم که در ژانر جنایی می‌درخشد.


4. حلقه بلینگ – The Bling Ring – 2013

یک فیلم جنایی کنایی به کارگردانی “سوفیا کاپولا” (Sofia Coppola) براساس یک گروه واقعی به همین نام، گروهی نوجوان که به خانه سلبریتی‌ها حمله می‌کردند. “اما واتسون” (Emma Watson)، “تایسا فارمیگا” (Taissa Farmiga)، “ایزرائیل بروسارد” (Israel Broussard) و “کیتی چانگ” (Katie Chang) بازیگران فیلم هستند که اجرای واتسون تحسین شد و البته منتقدین از سبک و موضوع هم تعریف کردند. اگر می‌خواهید یک فیلم جنایی تماشا کنید این فیلم مناسب است.

همچنین بخوانید: 6 فیلم جذاب و دیدنی درباره مردانگی که زنان ساخته‌اند


3. زمستان استخوان‌سوز – Winter’s Bone – 2010

فیلمی با حضور “جنیفر لارنس” (Jennifer Lawrence) درباره دختری نوجوان که در جستجوی پدرش است. اجرای لارنس باعث تحسین منتقدین شد و باعث شد در اسکار نامزد شود. در این فیلم هم زنان راوی هستند و می‌توانید از اجرا، نویسندگی و کارگردانی لذت ببرید.


2. یک لطف ساده – A Simple Favor – 2018

یک تریلر کمدی سیاه به کارگردانی “پال فیگ” (Paul Feig) با حضور “آنا کندریک” (Anna Kendrick)، “بلیک لایولی” (Blake Lively)، “هنری گلدینگ” (Henry Golding) و “اندرو رانلز” (Andrew Rannells) درباره وبلاگ‌نویسی که درباره ناپدید شدن دوست ثروتمندش تحقیق می‌کند. عناصر طنز سیاه، جلوه‌های بصری و داستان زنانه فیلم را دیدنی می‌کند و ناگفته نماند که فیلم از رمانی موفق نوشته “دارسی بل” اقتباس شد.


1. ماه جوزا – Gemini – 2017

داستان دستیار یک بازیگر هالیوودی که پس از مرگ رئیسش می‌خواهد بی‌گناهی‌اش را ثابت کند. این فیلم به نویسندگی، کارگردانی و تدوین “آرون کاتز” (Aaron Katz) به خاطر جلوه‌های ویژه، داستان جذاب و اجراها دیدنی است. “لولا کریک” (Lola Kirke)، “زویی کراویتز” (Zoë Kravitz)، “جان چو” (John Cho) و “میشل فوربس” (Michelle Forbes) از بازیگران فیلم هستند. داستان درباره زنی معمولی است که مثل شخصیت “من زن تو هستم” به دردسر افتاده است.

همچنین بخوانید: 20 فیلم تاثیرگذار درباره زنان با اراده و شجاع


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم