6 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “نعناع تند” (Peppermint) که باید تماشا کنید

یک تریلر اکشن به کارگردانی “پیر مورل” (Pierre Morel) درباره مادری که می‌خواهد از یک کارتل قاتل دختر و همسرش انتقام بگیرد. “جنیفر گارنر” (Jennifer Garner)، “جان اورتیز” (John Ortiz)، “جان گالاگر جونیور” (John Gallagher Jr) و “خوان پابلو رابا” (Juan Pablo Raba) از ستاره‌های این فیلم پر از صحنه‌های اکشن و تیراندازی هستند. فیلم نقدهای مختلف دریافت کرد اما منتقدین اجرای اکشن گارنر را تحسین کردند. فیلم در گیشه فروش معمولی داشت. در اینجا می‌خواهیم فیلم‌های اکشن مشابه را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. ربوده شده – Taken – 2008

یک تریلر اکشن دیگر از “پیر مورل” با حضور “لیام نیسون” (Liam Neeson) در نقش یک مأمور سابق سیا که دخترش توسط قاچاقچیان انسان در فرانسه ربوده شده و حالا می‌خواهد او را نجات دهد. کات‌های سریع و صحنه‌های اکشن امضای مورل در کنار اجرای نیسون فیلم را دیدنی می‌کند.

همچنین بخوانید: معرفی 13 فیلم جذاب و دیدنی شبیه ربوده شده (Taken)


5. ایکوالایزر – The Equalizer – 2014

فیلمی به کارگردانی “آنتوان فوکوآ” (Antoine Fuqua) و با حضور “دنزل واشینگتن” (Denzel Washington) در نقش نیروی سابق دریایی که می‌خواهد فاحشه‌ای کم سن و سال را از دست مافیای روسیه نجات دهد. صحنه‌های اکشن، جلوه‌های بصری و اجرای بازیگرانی از جمله “کلویی گریس مورتز” (Chloe Grace Moretz)، “دیوید هاربور” (David Harbour)، “بیل پولمن” (Bill Pullman) و “ملیسا لئو” (Melissa Leo) فیلم را دیدنی می‌کند. این فیلم اقتباسی از یک سریال درام جنایی محصول سال 1985 در گیشه موفق بود و به فروش بالای 192 میلیون دلار دست یافت.


4. شهروند مطیع قانون – Law Abiding Citizen – 2009

یک تریلر اکشن با حضور “جرارد باتلر” (Gerard Butler) در نقش مردی که برای انتقام مرگ خانواده و برقراری عدالت در سیستم فاسد ماموریتی را آغاز می‌کند. این فیلم به کارگردانی “اف.گری گری” (F. Gary Gray) و نویسندگی “کرت ویمر” (Kurt Wimmer) “جیمی فاکس” (Jamie Foxx) را در نقش اصلی نشان می‌دهد. صحنه‌های اکشن و دیالوگ‌ها فیلم را تاثیرگذار می‌کند. این فیلم نامزد جایزه ساتورن و جوایز ایمیج شد.


3. ناشناخته – Unknown – 2011

فیلم دیگری با حضور “لیام نیسون”، به کارگردانی “ژاومه کویت-سرا” (Jaume Collet-Serra) که همه عناصر فیلم‌های اکشن را داراست. این فیلم اقتباسی از یک رمان فرانسوی به نام “خارج از ذهن من” در سال 2003 درباره تلاش‌های یک پروفسور برای اثبات هویت خود پس از به هوش آمدن از کماست. “دیانه کروگر” (Diane Kruger)، “جنیوری جونز” (January Jones) و “آیدان کوئین” (Aidan Quinn) از ستارگان این فیلم هستند.

همچنین بخوانید: فیلم‌های اکشن دیدنی که راتن تومیتوز امتیاز بسیار بدی به آنها داده است


2. تک تیرانداز – Shooter – 2007

دومین فیلم لیست به کارگردانی “آنتوان فوکوآ” درباره نیروی سابق دریایی که به قتل متهم شده و حالا می‌خواهد از همه افراد فاسد که متهمش کرده‌اند انتقام بگیرد. فیلمی اقتباسی از رمان “نقطه تأثیر” نوشته “استیون هانتر” در سال 1993 که “مارک والبرگ” (Mark Wahlberg) نقش اصلی را برعهده دارد. “کیت مارا” (Kate Mara)، “مایکل پنیا” (Michael Pena)، “دنی گلاور” (Danny Glover) و “الیاس کوتیاس” (Elias Koteas) از بازیگران این فیلم هستند.


1. مردی در آتش – Man on Fire – 2004

فیلمی به کارگردانی “تونی اسکات” (Tony Scott) درباره نیروی سابق سیاه که باید دختری نه ساله که او نگهبانش بوده و حالا گم شده را نجات دهد. “دنزل واشینگتن” در نقش یک مرد الکلی اجرای خوبی ارائه داده و بازیگران دیگر هم عبارتند از “کریستوفر واکن” (Christopher Walken)، “رادا میشل” (Radha Mitchell)، “جانکارلو جانینی” (Giancarlo Giannini) و “داکوتا فانینگ” (Dakota Fanning). همکاری موفق دیگری بین اسکات و واشینگتن که در فیلم‌های دیگری هم ادامه یافت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم