7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه “جوجوتسو کایسن” (Jujutsu Kaisen) که باید تماشا کنید

انیمه یک ژانر متفاوت است چون خالقین به کمک آن می‌توانند به مفاهیم جدی مانند مرگ، فساد، دشمنی و خیانت بپردازند. “جوجوتسو کایسن” هم از این نظر تفاوتی ندارد. داستان درباره یک پسر نوجوان به نام یوجی ایتادوری است که انگشت شیطان را می‌بلعد. سپس نه تنها طلسم شده، بلکه به قدرت سرشار دست می‌یابد و به ارواح طلسم شده و شرور جهان ملحق می‌شود.

انیمه “جوجوتسو کایسن” خط باریک میان خیر و شر و گستره میرایی را نشان می‌دهد. همچنین مثل انیمه‌های موفق دیگر داستان جذاب و شخصیت‌های درخشان دارد. در اینجا می‌خواهیم انیمه‌های مشابه این انیمه را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. یو یو هاکوشو – Yu Yu Hakusho – 1992-1995

داستانی درباره نوجوانی به نام یوسوکه اورامشی که حین نجات کودکی از زیر ماشین می‌میرد، اما مرگ شروع ماجراست چون کونما، پسر حاکم دنیای مردگان، شاه انما، به او این فرصت را می‌دهد که در صورت انجام چند آزمون به جسم خود بازگردد. یوسوکه با کمک دوستانش قبول شده و زنده می‌شود.

سپس به کارآگاه دنیای مردگان تبدیل شده و باید درباره فعالیت‌های ماورایی در قلمروی انسان تحقیق کند. این سریال کشمکش‌های درونی شخصیت‌ها را نشان داده و صحنه‌های مبارزه هم یک بعدی نیستند. در آخر متوجه می‌شوید بسیاری از شخصیت‌های بد در حقیقت خوب هستند.

همچنین بخوانید: 10 دیالوگ الهام‌بخش از انیمه‌های استودیو جیبلی


6. بلیچ – Bleach – 2004-2012

پسری جوان با قدرت‌های ماورایی عنصر اصلی انیمه هات اما هر سریال به شکل خاصی آن را نمایش می‌دهد. در بلیچ ایچیگو کوروسوکی از کودکی می‌تواند ارواح را ببیند. روزی روحی شرور به نام هالو به او و خانواده‌اش حمله می‌کند. خوشبختانه روکیا کوچیکی (خدای مرگ) به نجات آن‌ها می‌آید اما زخمی شده و قدرت‌هایش را به ایچیگو می‌بخشد. سپس این قهرمان به خدای مرگ تبدیل شده و برای نجات مردم تلاش می‌کند.


5. برج خدا – Tower of God – 2020

انیمه ای اقتباسی از کتاب کمیک از کره جنوبی درباره قدرت‌های ماورایی و فضاهایی خاص. قهرمان داستان پسری است که همیشه در تله یک برج گرفتار می‌شود. همراهش دختری به نام ریچل است که به برج وارد شده و حالا پسرک حاضر است هرکاری کند تا دخترک را ببیند. بنابراین وارد شده و افرادی را می‌بیند که همراهی‌اش می‌کنند. این انیمه با وجود نبرد و شیاطین معنی دوستی را نشان می‌دهد.


4. کیسیجو: ماکسیم – Parasyte: The Maxim – 2014-2015

شینیچی ایزومی پسری معمولی است تا اینکه یک کیسیچو به نام میگی به دست راست او وارد می‌شود. جالب اینجاست که هردو موجود شخصیت و هوش خود را دارند. پس باهم دوست شده و با کیسیجوهای دیگر مبارزه می‌کنند. اگر می‌خواهید یک انیمه دیدنی با صحنه‌های مبارزه تماشا کنید این انیمه مناسب شماست.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین ویلن‌های تاریخ انیمه


3. ماجراجویی عجیب و غریب جوجو – Jojo’s Bizarre Adventure – 2012

انیمه ای پر از رمز و جادو و درباره تأثیر طلسم و نسل‌های پیشین بر اعضای فعلی یک خانواده. داستان در سال‌های 1800 رخ می‌دهد و جاناتان جیستر (جوجو) یک اشراف زاده مهربان است که با برادر ناتنی‌اش دیو براندوی شرور که به ثروت جوجو چشم دوخته، به مشکل برمی خورد. سپس به کمک یک ماسک سنگی به خون آشام تبدیل می‌شود.

از طرف دیگر جوجو هم قدرت‌های جادویی دارد و در مبارزه آن دو جوجو پیروز می‌شود. یک قرن بعد نوادگان او مشکلاتی دارند. هر فصل در دوره مختلفی بوده و به نسل جدیدی از جوجو می‌پردازد (قهرمان‌های دیگر نسل او هم جوجو نام دارند). به علاوه سبک هنری هر فصل هم دیدنی است.


2. ناروتو – Naruto – 2002-2007

هر لیستی بدون این انیمه ناتمام خواهد بود. یکی از بهترین انیمه های موجود که احساساتتان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ناروتو اوزوماکی کودک بود که یک روباه نه دم شرور به وجودش وارد شد. به همین دلیل همه اعضای روستا از او متنفرند. بنابراین همیشه تنها و منزوی بود اما وقتی بزرگ شد تصمیم گرفت رهبر روستا باشد. موجودات جادویی، نبردهای خشن، دوستانی که به دشمن تبدیل می‌شوند و برعکس، این انیمه را تشکیل می‌دهند. “ناروتو: شیپودن” (Naruto: Shippuden) و “بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” (Boruto: Naruto Next Generations) ادامه این انیمه هستند.


1. هانتر × هانتر – Hunter x Hunter – 2011-2014

گان فریکس پسری خام با قدرت‌های ابرقهرمانی است که متوجه می‌شود پدر مرده‌اش زنده بوده و یک هانتر است. حالا گان هم می‌خواهد جا پای پدرش بگذارد و هانتر شود. دنیای جادویی انیمه “جوجوتسو” از “هانتر × هانتر” الهام گرفته است و این انیمه طرفداران زیادی دارد.

همچنین بخوانید: معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (10)

بستن فرم

  1. بچه مشهدی

    فروردین 29, 1401

    انیمه جوجوتسو واقعا عالی هست شکارچی اهریمن هم خیلی خیلی عالیه یه چیزی بدجوری حالم و میگیره اونم اینه که زمان ما نهایت عروسک هادی و هدی یا خونه مادر بزرگه نهایت پیشرفتشون سمندون بود بعد الباقی دنیا به نبال ساخت چه کارتونهای بوده مثل انیمه دراگون زد بال وووو…..

    پاسخ

  2. 사나

    دی 25, 1400

    ولی خدایش سگ های ولگرد بانگو هم شبیهشه مخصوصا دازای با گوجو

    پاسخ

  3. Yekta

    مهر 16, 1400

    همشون عالیی بودن … ممنون. خودم به شخصه جوجورو از همه بیشتر دوس دارم و انیمه ماگی هم خیلی قشنگه ب نظرم … حتمی ببینین

    پاسخ

  4. asona

    فروردین 10, 1400

    سگ های ولگرد بانگو ام مثل جوجوتسوعه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به asona

      خرداد 8, 1400

      اصلا شبیه نیستن 😐

      پاسخ

      • 사나 در پاسخ به رهام

        دی 25, 1400

        چرا شبیهه مخصوصا گوجو و دازای

        پاسخ

  5. درسا

    دی 27, 1399

    من ناروتو رو دیدم الان دارم ناروتو شبپودن رو نگا میکنم که ادامه اشع اگه وقت دارین نگا کنین چون خیلیه ولی قشنگه انیمه اش بزارین از قسمتاش بگم اگه خواستین نگا کنین بدونین ناروتو که داستان از همون جا شروع میشه 220قسمته ناروتو شیپودن 500قسمته و بروتو رو نمیذونم ولی هر قسمتش 23الی24دقیقس

    پاسخ

  6. hani

    دی 20, 1399

    به نظرم به نوراگامی هم شباهت داره

    پاسخ

  7. Amir reza

    دی 16, 1399

    از نظر من ناروتو کامل ترینه و توکیو غول دوم و بعد جوجوتسو و بقیه

    پاسخ

  8. عبدالخروس

    دی 9, 1399

    وای انیمه هایی عالی هستن و حتما ببینید مخصوصا جوجوتسو

    پاسخ