لیست 20 سریال عاشقانه جذاب و دیدنی که باید تماشا کنید و لذت ببرید

تماشای سریال‌های عاشقانه برای همه لذتبخش است چون التیام بخش قلب‌های شکسته است و احساسات پنهان ما را به نمایش می‌گذارد. در اینجا می‌خواهیم بهترین سریال‌های عاشقانه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. منگولیای شیرین – Sweet Magnolias – 2020

سه زن از کارولینای جنوبی دوست داران کودکی هستند و این سریال ماجراهای عاشقانه، دوستی و زندگی آنها را به تصویر می‌کشد. این سریال از رمان “شریل وودز” اقتباس شده است. “جوانا گارسیا سوئیشر” (JoAnna Garcia Swisher) نقش مدی تاونسند را ایفا می‌کند، “هتر هدلی” (Heather Headley) نقش هلن دکاتور و “بروک الیوت” (Brooke Elliott) نقش دانا سو سالیوان را ایفا می‌کند. گرچه هر سه شخصیت‌های اصلی هستند اما فصل اول داستان مدی را نشان می‌دهد. همسرش بیل تاونسند (کریس کلاین “Chris Klein”) و او از زمان دبیرستان باهم بودند و سه فرزند دارند. اما وقتی بیل با زن دیگری به او خیانت می‌کند، خانواده از هم می‌پاشد.فصل اول به مشکلات زندگی مدی و محل کارش می‌پردازد. در دوران طلاق سعی دارد از فرزندانش مراقبت کند و با کال مدوکس (جاستین برونینگ”Justin Bruening”)، مربی پسرش آشنا می‌شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی-رمانتیک جذاب و دیدنی که باید تماشا کنید و لذت ببرید


19. اولین عشق اولم – My First First Love – 2019

اگر سریال‌هایی مانند “دوستان” (Friends) و “نظریه بیگ بنگ” (The Big Bang Theory) را دوست دارید این سریال کره‌ای را تماشا کنید چون به مفهوم عشق اول می‌پردازد. شخصیت‌های سریال دانشجویان کالج هستند که در خانه یون تائه-او زندگی می‌کنند. چهار شخصیت دیگر خانه‌های خود را ترک کرده‌اند و به آنجا آمده‌اند. آن‌ها در کنار هم عشق، زندگی و آزادی را تجربه می‌کنند. مسلماً وقتی عده‌ای بهم نزدیک‌اند مشکلات بروز می‌کند. و اینجاست که مشکلات میان شخصیت‌ها بروز می‌کند. گرچه آنها باهم دعوا می‌کنند اما این موضوع دوستی‌شان را از بین نمی‌برد. این سریال به زندگی جوانان کره پرداخته و ما با شرایط افرادی در یک جغرافیای دیگر پی می‌بریم.


18. تاج محل – Taj Mahal 1989 – 2020

داستان یافتن عشق و مراقبت از آن در دهه 80 لاکنو به نویسندگی و کارگردانی “پوشپندرا ناث میشرا” (Pushpendra Nath Mishra). سریال به شخصیت‌های مختلف و تجربه آنها از عشق و روابط می‌پردازد. یک زوج پروفسور میانسال، دوستانشان و دانشجویان جوان دانشگاه لاکنو شخصیت‌های داستان هستند. سریال به سیاست‌های عشق در ازدواج و دوستی می‌پردازد. اجرای بازیگران و فضای فلسفی و شاعرانه سریال آن را جذاب کرده است.


17. ندای دل – When Calls The Heart – 2014

یک سریال تلویزیونی آمریکایی-کانادایی با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته “ژانت اوک” که در 11 ژانویه 2014 پخش شد. الیزابت تاچر یک شخص شیک و باکلاس است که با رفتن به کلاسی در شهر کوچک کول ولی در غرب کانادا با زندگی ساده آنجا آشنا می‌شود. سپس با مونتی جک تورنتون آشنا شده و اولین دیدارشان خوب نیست. اما به تدریج باهم دوست داشته و به هم نزدیک می‌شوند. این سریال به ماجراهای الیزابت، رابطه‌اش با جک و مشکلات رابطه‌شان می‌پردازد.


16. احساس خوبی دارم – Feel Good – 2020

یک سریال نیمه-زندگی نامه‌ای از یک استندآپ کمدین به نام “می مارتین” (Mae Martin). فصل اول آن به رابطه میان می و دوست دختر بریتانیایی‌اش جرج (شارلوت ریچی “Charlotte Ritchie”) می‌پردازد. جرج تا به حال با دختر دیگری دوست نبوده و نمی‌داند میرا چطور به خانواده و دوستانش معرفی کند. اعتیاد قبلی می هم بر رابطه آنها سایه انداخته و شرایط را سخت‌تر می‌کند. همه این موضوعات این سریال را دیدنی کرده و عناصر طنز به آن می‌افزاید. “لیسا کودرو” (Lisa Kudrow) نقش مادر میرا ایفا می‌کند.


15. غیرمعمولی – Atypical – 2017

یک درام دیدنی درباره سام گاردنر 18 ساله که می‌خواهد رابطه‌ای را آغاز کند و پدرش داگ هم می‌خواهد به او کمک کند. با این حال سام عاشق جولیای 26 ساله شده و در مسیر خودباوری او با خانواده‌اش هم آشنا می‌شویم. مثلاً مادرش السا رابطه دیگری دارد، خواهرش کیسی عاشق فرد دیگری است و جولیا از با دوست پسرش جدا شده. این سریال با داستانی جذاب و فضای خانوادگی دیدنی است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


14. هارت آو دیکسی – Hart of Dixie – 2011

زو هارت می‌خواهد یک جراح بزرگ شود و در شهر کوپک بلوبل در آلباما کار می‌کند. با وجودش تلاشش برای جلب رضایت بیماران در شهر شهرت خوبی ندارد. سپس عاشق کلانتر شهر جرج تاکر، نامزد لمون بریلند می‌شود. وقتی لمون متوجه موضوع شده می‌خواهد زو را از شهر بیرون کند. از آن طرف وید هم عاشق زو است. بنابراین یک مثلث عشقی پدید آمده و بیننده را گیج می‌کند.


13. ویرجین ریور – Virgin River – 2019

ملیندا مونرو (الکساندرا برکنریج “Alexandra Breckenridge”) از شهری بزرگ به شهر کوچک ویرجین ریور می‌رود تا شروعی تازه داشته باشد. سریال به مشکلات ملیندا و آشنایی‌اش با شرایدن (مارتین هندرسن “Martin Henderson”) می‌پردازد. شرایدن عضو سابق نیروی دریایی است که یک بار دارد و عضو انجمن شهر است. با ورود مل زندگی او عوض می‌شود. مل هم می‌خواهد با گذشته کنار بیاید و هم با زندگی آینده‌اش روبرو شود.


12. عشق – Love – 2016

یک سریال کمدی رمانتیک که در 19 فوریه 2016 پخش و در 9 مارس 2018 به پایان رسید. داستان به آشنایی یک زن و مرد یعنی میکی و گاس و رابطه آن‌ها می‌پردازد.


11. پایان دنیای لعنتی – The End of the F***ing World – 2018

یک سریال کمدی سیاه بریتانیایی با اقتباس از رمانی از “چارلز فورسمن” که در تاریخ 5 ژانویه 2018 در هشت قسمت پخش شد. داستان درباره دو نوجوان است: جیمز 17 ساله که خود را روانی می‌داند و همکلاسی یاغی‌اش آلیسا که جیمز را راهی برای فرار از زندگی‌اش می‌داند. وقتی جیمز از کشتن حیوانات خسته می‌شود تصمیم می‌گیرد آدم بکشد و آلیسا را انتخاب می‌کند. بنابراین وقتی آلیسا سفر جاده‌ای را به او پیشنهاد می‌دهد این سفر را راهی برای کشتن او می‌یابد. با این حال آن دو در این سفر بهم نزدیک می‌شوند.


10. عشق ابدی – Eternal Love – 2017

یک سریال چینی براساس رمانی از “تانگ کوی” درباره جنگی که قبیله‌ای نامیرا را آشفته کرده و خدای جنگ مو یوان را به عنوان قربانی به کوینگ کانگ تقدیم می‌کنند. سریال ما را به 70،000 سال بعد می‌برد که بای کویان بدون هیچ قدرت و حافظه‌ای به زمین فرستاده می‌شود تا به الهه بزرگ تبدیل شود. سپس با یه هوا آشنا شده و این دو عاشق هم می‌شوند. سپس عشقی آغاز می‌شود که خیانت، دل شکستن و تراژدی را به ارمغان می‌آورد. با این حال بازی با زمان و مکان و جهان‌ها سریال را دیدنی می‌کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک که در سال 2018 اکران شدند


9. عشق من هولو – My Holo Love – 2020

یک سریال علمی-تخیلی از کره درباره زنی به نام هان سو-یئون (کو سونگ-هی “Ko Sung-hee”) که نمی‌تواند چهره‌ها را تشخیص دهد. به همین دلیل زندگی تنهایی دارد. اما وقتی از برنامه هولوی هوش مصنوعی استفاده می‌کند همه چیز فرق می‌کند.

گو نان دو (یون هیون-مین “Yoon Hyun-min”) خالق این برنامه است. رفته رفته با بروز محدودیت‌های این برنامه گو نان عاشق هان می‌شود. خود برنامه راحت بوده اما گو نان ساکت است و نمی‌تواند احساساتش را بیان کند.


8. نقشه آشنایی – The Hookup Plan – 2018

یک سریال فرانسوی درباره السا که نمی‌تواند دوست پسر سابقش را فراموش کند و دوستانش برای کمک به او یک همراه مرد استخدام می‌کنند تا همراه او باشد. با این حال السا او را به عنوان معلم مدرسه، جولز می‌شناسد. این آشنایی اعتماد به نفس السا را افزایش می‌دهد اما وقتی به حقیقت ماجرا پی می‌برد به جولز بی اعتماد می‌شود.


7. اگر تو را ندیده بودم – If I Hadn’t Met You – 2019

یک سریال عاشقانه علمی-تخیلی اسپانیایی که 15 مارس 2019 روی آنتن رفت. داستان به این سؤال می‌پردازد که در صورت مرگ یکی از عزیزانمان اگر بتوانیم به گذشته برگشته و حقیقت را عوض کنیم چه می‌شود؟ این سریال ده قسمتی این داستان را با پیچش جالبی نشان می‌دهد و مفهوم جهان موازی را به تصویر می‌کشد. با مرگ همسر و فرزندان ادوارد در یک تصادف، او آنقدر ویران می‌شود که می‌خواهد خودش را بکشد. اما لیز به او می‌گوید او می‌تواند به جهان‌های موازی رفته و سرنوشت خانواده‌اش را دوباره بنویسد. گرچه سریال عناصر فانتزی جالب دارد اما بر روابط خانوادگی تکیه دارد. این سریال عشق میان ادوارد و ایزابل و تلاش ادوارد برای بازگشت به او را نشان می‌دهد.


6. تصادفاً عاشق – Accidentally in Love – 2018

یک درام عاشقانه چینی درباره چن کوینگ کوینگ، یک دختر جوان ثروتمند که می‌خواهد به هر قیمتی از ازدواج از پیش تعیین شده فرار کرده و عشق زندگی‌اش را پیدا کند. والدین او مرده و در روز ازدواج از شهر فرار کرده و به کالج محل تحصیل والدینش می‌رود. در آنجا می‌خواهد بفهمد چه بر سر والدینش آمده . او برای پنهان کردن هویتش نام و ظاهرش را تغییر می‌دهد و با شاگردان دیگر دوست می‌شود.

همکلاسی‌اش سی تو فنگ یک خواننده مشهور است که قبلاً هم چند بار به هم برخورده و همیشه باهم جدال داشته‌اند. با این حال این بار به هم نزدیک می‌شوند و ظاهراً کوینگ هم به عشق واقعی می‌رسد و هم به دلیل مرگ والدینش پی می‌برد.


5. در راه است – Dating Around – 2019

یک رئالیتی شو که هر قسمت یک نفر با پنج نفر آشنا می‌شود تا بهترین شریک را انتخاب کند. هر دیدار با لحظات تلخ و شیرین همراه است. در پایان هر قسمت باید کسی را که پسندیده و دوست دارد بازهم ببینید انتخاب کند. این سریال با نمایش ماجراهایی رئال بسیار دیدنی است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 شخصیت طنز در کمدی‌های شبکه HBO


4. هشدار عشق – Love Alarm – 2019

این سریال عشق و تکنولوژی را به شکل جالبی ادغام می‌کند. داستان درباره یک اپلیکیشن جدید موبایل است که به کاربران می‌گوید آیا کسی در اطرافشان هست که از آنها خوششان بیاید. گرچه این اپلیکیشن جالب است اما دردسرهای خود را دارد که داستان سریال را تشکیل می‌دهند. شخصیت اصلی سریال دختری است که به خاطر این اپلیکیشن در یک مثلث عشقی گیر افتاده و باید با این مسئله و مسائل دیگرش کنار بیاید. داستان در ظاهر ساده و شیرین اما در باطن عمیق است. تماشای سریال احساسات مختلفی را در بیننده برانگیخته و تأثیر تکنولوژی در زندگی ما را نشان می‌دهد.


3. آسان – Easy – 2016-2019

یکی از بهترین سریال‌ها درباره روابط عاشقانه که هر قسمت داستان جداگانه‌ای دارد. داستان در شهر شیکاگو رخ داده و زندگی و عشق و ماجراهای شخصیت‌های مختلف را نشان می‌دهد. در این سریال شخصیت‌ها و مسائل آنها را می‌بینیم. اما داستان اصلی سه فصل آن درباره یک زوج متأهل است: کایلی (مایکل چرنوس “Michael Chernus”) و اندی (الیزابت ریسر “Elizabeth Reaser”). در این سریال تغییر زندگی آنها و تأثیر انتخاب روابط آزاد بر زندگی دو شخصیت را می‌بینیم. تمرکز بر شخصیت‌های مختلف در شهر شیکاگو این سریال را متمایز می‌کند.


2. دختران کابلی – Cable Girls – 2017-2020

یک سریال اسپانیایی که سال‌های 1920 مادرید را نشان می‌دهد و به عشق و دوستی می‌پردازد. کمپانی تلفن نه تنها به لیدیا آگیلار (بلانکا سوارز “Blanca Suarez”) استقلال می‌بخشد، بلکه دوستان خوبی به او می‌بخشد. در این میان بین عشق قدیمی‌اش فرانسیسکو گومز (یان گونزالز “Yon Gonzales”) و دوستش کارلوس گیفوئنتس (مارتینو ریواس “Martino Rivas”) گیر کرده که هردو در شرکت کار کرده و باهم نسبت دارند. گذشته لیدیا او را به دختری خوشبین تبدیل کرده اما آیا  این دو مرد را دوست دارد یا آنها را مورد سواستفاده قرار می‌دهد. این سریال عواطف انسانی را به خوبی به تصویر می‌کشاند.


1. خاطرات خون‌آشام – The Vampire Diaries – 2009

یک سریال ماورایی مشهور که از سال 2009 تا 2017 در هشت فصل پخش شد. داستان در شهر تخیلی میستیک فالز رخ می‌دهد که دختری نوجوان به نام الینا گیلبرت در تصادف والدینش را از دست داده و عاشق یک خون آشام 162 ساله به نام استفان سالواتوره می‌شود. سپس با عشق برادر استفان، دیمون سالواتوره به الینا، مثلث عشقی شکل می‌گیرد. در میان تهدیدهای مختلف این دو برادر باید اینا را نجات دهند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های خون آشامی عاشقانه در تاریخ سینما


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم