7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “ایستادگی” (The Stand) که باید تماشا کنید

سریالی مرتبط با شرایط امروز و پاندمی کرونا درباره زندگی گروهی از بازماندگان یک طاعون که در نبرد میان خیر و شر گیر افتاده‌اند. این سریال براساس رمانی از “استیون کینگ” به همین نام در سال 1978 درباره شکل گیری دو کمپ بازماندگان از ویروسی است که تقریباً تمام بشریت را نابود کرده است. بازماندگان مقاوم مادر ابیگل نماد خیر را دیده و بقیه هم به سازمان شیطانی رندل فلاگ ملحق می‌شوند.

با نبرد میان خیر و شر دو گروه در بولدر، کلورادو روبروی هم قرار می‌گیرند. یک داستان کلاسیک خیر و شر در دنیای امروز با داستانی از کینگ و کارگردانی و نویسندگی “جاش بون” (Josh Boone). اگر این درام فانتزی را دوست دارید در اینجا می‌خواهیم سریال‌های مشابه را تماشا کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. لاست – Lost – 2004-2010

درامی درباره گروهی از مسافرین که پس از سقوط هواپیما زنده مانده‌اند. وقتی بازماندگار در یک سیاره خالی از سکنه سقوط می‌کنند متوجه می‌شوند گروهی به نام دیگران در این جزیره زندگی می‌کنند. بنابراین بین بازماندگان و دیگران نبردی آغاز می‌شود. این سریال جایزه‌امی بهترین سریال 2005 را دریافت کرد.

همچنین بخوانید: غم‌انگیزترین لحظات شخصیت جان لاک در سریال لاست (Lost)


6. خدایان آمریکایی – American Gods – 2017

یک درام فانتزی آمریکایی دیگر براساس رمانی به همین نام نوشته “نیل گایمن” در سال 2001 درباره مردی زندانی به نام شادو من، که خبر مرگ همسرش را شنیده و زود آزاد می‌شود تا در مراسم او شرکت کند. با این حال مردی به نام آقای وندزی را دیده که شغلی را به او پیشنهاد می‌دهد و او هم رد می‌کند.

پس از اینکه آقای وندزی به شادو می‌گوید دیگر شغلی وجود ندارد، شادو به عنوان راننده و بادیگارد او شروع به کار می‌کند. در این زمان شادو خودش را در دنیایی جادویی می‌بیند که خدایان قدیم رودرروی خدایان جدید مانند تلویزیون، رسانه و تکنولوژی قرار می‌گیرند. وندزی برای مبارزه در این نبرد با خدایان قدیم همراه شده و آنها را دوباره موردتوجه قرار می‌دهد.


5. مردگان متحرک – The Walking Dead – 2010

سریال پسا-آخرالزمانی ترسناک درباره بازماندگان طاعون زامبی‌ها که زامبی‌ها با بوی انسان‌ها و صدای شلیک به دنبالشان روانه می‌شوند. کلانتر ریک گریمز از کما بیدار شده و خودش را در این دنیای آخرالزمانی می‌یابد.

وقتی او به رهبر گروه بازماندگان تبدیل می‌شود نبرد نه میان انسان و زامبی‌ها بلکه میان انسان‌ها آغاز می‌شود. این سریال نامزد گلدن گلوب تماشاگران بسیاری را جذب کرد.


4. زی نیشن – Z Nation – 2014-2018

داستانی در یک دنیای پسااخرالزمانی و زامبی که شخصی به نام مورفی واکسن زده و در این طاعون زنده می‌ماند. حالا که خون او دارای آنتی بادی است، او تنها امید برای نجات بشریت است. با این حل نجات انسان‌ها چالش برانگیزتر است، و بدن مورفی به ترکیب انسان و زامبی تبدیل می‌شود.

همچنین بخوانید: 8 سریال تلویزیونی پساآخرالزمانی جذاب و دیدنی که باید تماشا کنید


3. مه – The Mist – 2017

سریال دیگری براساس رمان “استیون کینگ” درباره گروهی از ساکنین شهر مین که مه غلیظی شهرشان را می‌پوشاند. آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند شرایط پیچیده‌تر بود و موجود عجیبی آنها را کشته و به آنها حمله می‌کند. به زودی ساکنین با تماس با مه به هذیان دچار شده و با ترس، گذشته و حس گناه روبرو می‌شوند.


2. جنگ‌های وی – V Wars – 2019

یک سریال ترسناک علمی-تخیلی درباره یک عفونت باستانی که انسان‌ها را آلوده کرده و آنها را به خون آشام تبدیل می‌کند. به زودی مشخص می‌شود که نه تنها انسان در خطر بوده بلکه انسان‌ها و خون آشام ها روبروی هم قرار می‌گیرند. دکتر لوتر و بهترین دوستش مایکل فین برای بهبود شرایط تلاش کرده و میان خون آشام ها و دولت مشکل ایجاد می‌شود. گرچه فیلم پس از فصل اول در سال 2020 لغو شده، اما تماشاگران علاقه مند به داستان‌های آخرالزمانی می‌توانند از آن لذت ببرند.


1. مهار – Containment – 2016

سریالی براساس سریال بلژیکی Cordon درباره شیوع یک ویروس مرگبار در آتلانتا که بخشی از جامعه را به قرنطینه فرستاده تا زنده بمانند. یک مرد اهل سوریه به یک ویروس مرگبار دچار شده و پزشکان، اعضای خانواده و همه را مبتلا می‌کند. این سریال برای دوران پاندمی کرونا بسیار تماشایی است.

همچنین بخوانید: 25 استراتژی برای زنده ماندن در آخرالزمان زامبی‌ها


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم