اولین تریلر رسمی فیلم The Little Things منتشر شد + ویدئو

درحالی که حدود یک ماه به انتشار فیلم جنایی و مهیج “چیزهای کوچک” (The Little Things) باقی‌مانده، کمپانی برادران وانر به‌تازگی اولین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده‌است که در آن شاهد بازی دیدنی سه ستاره‌ی فیلم و فضای مرموز آن هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

داستان این فیلم  راجع به کلانتر شهری در ایالت کالیفرنیا به نام “دِک” (با بازی دنزل واشینگتن) است. او مردی است که زیر فشار کاری شدیدی است و برای پیدا کرد قاتلی زنجیره‌ای (با بازی جرد لتو) با کاراگاهی از نیروی پلیس لس‌آنجلس به نام “باکستر” (با بازی رامی مالک) وارد همکاری می‌شود. توجه زیاد “دِک” به جزئیات، به حل پرونده کمک زیادی می‌کند اما به خاطر تمایلش به زیر پا گذاشتن قانون با “باکستر” به مشکل بر می‌خورد. او در این میان، در حال دست و پنجه نرم کردن با نتیجه اعمال نا خوشایند خود در گذشته نیز هست. در ادامه پوستر رسمی منتشرشده از فیلم “چیزهای کوچک” را نیز مشاهده خواهید کرد:

“جان لی هنکاک” (John Lee Hancock) وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشته‌است. فیلم‌هایی مثل “نقطه‌ی کور” (The Blind Side)، “نجات آقای بنکس” (Saving Mr. Banks) و “بنیان گذار” (The Founder) از جمله فیلم‌هایی هستند که به کارگردانی “جان لی هنکاک” ساخته شده‌اند.

فیلم “چیزهای کوچک” در تاریخ  ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن ۱۳۹۹) همزمان با اکران محدود در سینماها، از سرویس استریم HBO MAX نیز منتشر خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم